وزش باد و دمای 37 درجه در انتظار تهران/ شمال بارانی خواهد بود

وزش باد و دمای 37 درجه در انتظار تهران/ شمال بارانی خواهد بود
آفتاب نیوز :

به گزارش سازمان هواشناسی؛ آسمان نقاطی از کشور از جمله؛ شمال آذربایجان غربی؛ برخی نقاط آذربایجان شرقی؛ گلستان؛ اردبیل ؛خراسان شمالی و ارتفاعات قزوین؛ تهران و البرز از امروز تا پنج روز آینده؛ با رگبار باران؛ رعد و برق همراه خواهد بود و برخی از نقاط نیز مستعد بارش تگرک هستند.

همچنین جنوب سیستان و بلوچستان؛ جنوب کرمان؛ جنوب شرق استان فارس؛ شمال و شرق هرمزگان نیز همراه با رگبار و رعد برق و همچنین خیزش باد شدید همراه خواهد بود و پیش بینی می شود در استان های سمنان؛ قم؛ مرکزی؛ شاهد وزش باد خواهیم بود.

آب های جنوب کشور در دو روز آینده مواج هستند و برای شهر تهران هم برای امروز بعد از ظهر وزش باد شدید پیش بینی می شود و پیشنیه هوا نیز در تهران 37 درجه بالای صفر خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزش باد و دمای 37 درجه در انتظار تهران/ شمال بارانی خواهد بود" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزش باد و دمای 37 درجه در انتظار تهران/ شمال بارانی خواهد بود"، کلیک کنید.