واکنش فرانسه به حمله صهیونیست ها به مدرسه «تابعین»

واکنش فرانسه به حمله صهیونیست ها به مدرسه «تابعین»

به گزارش اتاق زندگانی؛ وزارت امور خارجه فرانسه امروز شنبه با صدور بیانیه ای به جنایت جدید صهیونیست های اشغالگر علیه مردم مظلوم غزه واکنش نشان داد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت امور خارجه فرانسه در این خصوص آمده است: حمله اسراییل به مدرسه تابعین در شهر غزه را با شدیدترین الفاظ محکوم می کنیم.

به گزارش اتاق زندگانی به نقل از الجزیره؛ بیانیه وزارت امور خارجه فرانسه در این خصوص اضافه می کند: درخواست آزادی فوری اسیران (اسیران صهیونیست نزد حماس) و برقراری آتش بس برای مقابله با وضعیت اضطراری انسانی در غزه را بار دیگر اعلام می کنیم.

به گزارش عربی 21؛ پاریس در این بیانیه اضافه کرد: احترام به قوانین بین المللی بشردوستانه وظیفه اسراییل است. چندین هفته است که ساختمان های مدارس بارها در غزه هدف قرار گرفته است که منجر به تعداد غیرقابل تحملی از تلفات غیرنظامیان شده است.

منابع محلی با اشاره به بمباران وحشیانه مدرسه تابعین در شهر غزه توسط ارتش اشغالگر صهیونیستی؛ اعلام کردند که در این جنایت قریب به 150 نفر به شهادت رسیده و ده ها نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش فرانسه به حمله صهیونیست ها به مدرسه «تابعین»" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش فرانسه به حمله صهیونیست ها به مدرسه «تابعین»"، کلیک کنید.