واکنش روسیه به تدارک ناتو برای آماده سازی سلاح های هسته ای

واکنش روسیه به تدارک ناتو برای آماده سازی سلاح های هسته ای

به گزارش اتاق زندگانی دیمیتری پسکوف روز دوشنبه در نشستی خبری افزود: آنچه آقای استولتنبرگ به وضوح گفت؛ در چارچوب بیانیه ای که روز قبل از آن (در کنفرانس سوییس درباره اوکراین) تصویب شد؛ نمی گنجد و چنین لفاظی هایی غیرقابل پذیرش است.

به نقل از ایرنا وی اظهار داشت: برخلاف چهره های کشورهای غربی؛ ولادیمیر پوتین؛ رییس جمهور روسیه به ابتکار خود؛ هرگز به موضوعات هسته ای نمی پردازد و او بسیار به این موضوع توجه دارد.

سخنگوی کرملین خاطرنشان کرد: پیش ازاین؛ رییس جمهوری روسیه زمانی درباره موضوع هسته ای نظامی گفت که پاسخگوی سوالات رسانه های از جمله مدیران رسانه های خارجی در این زمینه بود.
پسکوف اظهار داشت: سخنان استولتنبرگ دبیرکل ناتو حتی با مواضع غرب در رویدادهای کاملاً بی معنی مانند کنفرانس سوییس با موضوع مناقشه اوکراین در تضاد است.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش روسیه به تدارک ناتو برای آماده سازی سلاح های هسته ای" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش روسیه به تدارک ناتو برای آماده سازی سلاح های هسته ای"، کلیک کنید.