واردات محموله انسولین قلمی نوومیکس جهت رفع کمبود؛ بزودی

واردات محموله انسولین قلمی نوومیکس جهت رفع کمبود؛ بزودی

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از اقدامات انجام شده جهت واردات حدود 400هزار قلم انسولین نوومیکس جهت رفع مشکل کمبود مقطعی آن خبر داد.

به گزارش اتاق زندگانی؛ دکتر غلامحسین صادقیان با بیان اینکه مشکلی در تامین انسولین قلمی تولید داخل نداریم؛ گفت: عمده انسولین قلمی مصرفی کشور توسط یک شرکت در داخل تحت لیسانس یکی از برندهای معتبر جهانی تولید می شود.

وی گفت: کمبودی که حاصل شده مربوط بهکی از این قلم هاست (نوومیکس) که به طور متوسط ماهانه 800 هزار قلم در کشور مصرف دارد و در ماه جاری حدود 480 هزار قلم تا کنون توزیع شده است.

صادقیان ادامه داد: با توجه به مشکلی که برای این شرکت ایجاد شده؛ سازمان غذا و دارو اقدام به تامین قلم نوومیکس از سایر منابع نموده و به زودی حدود 400هزار قلم نوومیکس به کشور وارد و توزیع می شود و این مشکل مقطعی مرتفع خواهد شد.

پایان خبر اتاق زندگانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واردات محموله انسولین قلمی نوومیکس جهت رفع کمبود؛ بزودی" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واردات محموله انسولین قلمی نوومیکس جهت رفع کمبود؛ بزودی"، کلیک کنید.