هواشناسی ۱۷ اتاق زندگانی ۱۴۰۳ / پیش بینی هوای بارانی در برخی استان ها

هواشناسی ۱۷ اتاق زندگانی ۱۴۰۳ / پیش بینی هوای بارانی در برخی استان ها
آفتاب نیوز :

فردا (چهارشنبه) در مرکز و جنوب کرمان برخی نقاط هرمزگان و از اواخر وقت در گیلان و مازندران و پنجشنبه در نیمه جنوبی کرمان برخی نقاط هرمزگان و جنوب فارس در برخی ساعات رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت در نقاط مستعد گردوخاک و در استان های جنوبی تگرگ پیش بینی می شود.

به گزارش سازمان هواشناسی روز جمعه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده و شنبه در اردبیل گیلان غرب مازندران و شمال آذربایجان شرقی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

همچنین روز های جمعه و شنبه در شمال غرب و غرب کشور شرایط برای باد و گردوخاک مهیا است.

امروز آسمان تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد است. بیشینه دمای امروز پایتخت ۲۷ و کمینه دمای آن ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هواشناسی ۱۷ اتاق زندگانی ۱۴۰۳ / پیش بینی هوای بارانی در برخی استان ها" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هواشناسی ۱۷ اتاق زندگانی ۱۴۰۳ / پیش بینی هوای بارانی در برخی استان ها"، کلیک کنید.