نماینده رژیم صهیونیستی منشور سازمان ملل را داخل خُردکن انداخت+ فیلم

پس از رای به «عضویت دایم» فلسطین در سازمان ملل؛

نماینده رژیم صهیونیستی منشور سازمان ملل را داخل خُردکن انداخت+ فیلم

همزمان با بررسی قطعنامه گروه کشور های عربی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل؛ گیلعاد اردان سفیر و نماینده اسراییل در سازمان ملل متحد در اقدامی توهین آمیز منشور ملل متحد را در مقابل دیدگاه همگان در دستگاه خردکن انداخت.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری اتاق زندگانی؛ همزمان با بررسی قطعنامه گروه کشور های عربی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل؛ گیلعاد اردان سفیر و نماینده اسراییل در سازمان ملل متحد در اقدامی توهین آمیز منشور ملل متحد را در مقابل دیدگاه همگان در دستگاه خردکن انداخت.

او که از دستور جلسه بررسی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل عصبانی بود؛ همچنین تصویر یحیی سنوار از رهبران حماس را در دست داشت و پس از پایان سخنانش؛ نشست مجمع عمومی را ترک کرد؛ اما هییت اسراییلی در سالن حضور داشت و چهره بسیار گرفته و عصبانی ای داشتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نماینده رژیم صهیونیستی منشور سازمان ملل را داخل خُردکن انداخت+ فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, فیلم و سریال، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نماینده رژیم صهیونیستی منشور سازمان ملل را داخل خُردکن انداخت+ فیلم"، کلیک کنید.