نقد و برسی دوربین چاپ سریع فوجی فیلم FUJIFILM INSTAX MINI 12 Clay White FUJIFILM INSTAX MINI 12 Clay White

نقد و برسی تخصصی مشخصات

نقد و برسی دوربین چاپ سریع فوجی فیلم FUJIFILM INSTAX MINI 12 Clay White FUJIFILM INSTAX MINI 12 Clay White

دوربین چاپ سریع فوجی فیلم FUJIFILM INSTAX MINI 12 Clay White

FUJIFILM INSTAX MINI 12 Clay White

دوربین FUJIFILM INSTAX MINI 12 Clay White با چاپ سریع؛ لحظاتی زیبا در دستان شما!

معرفی

دوربین فوری FUJIFILM INSTAX MINI 12 Clay White این دوربین فیلمی نیمه تخت با طراحی زیبا و جذاب ساخت شرکت فوجی فیلم می باشد. این دوربین دارای قابلیت چاپ فوری عکس است و به شما این امکان را می دهد که لحظه های خاص و منحصر به فرد زندگی خود را به صورت لحظه ای ثبت کنید و در عرض چند ثانیه عکس های خود را در دستان خود داشته باشید! اتفاق جالبی که این محصول را پرفروش کرد!

دوربین چاپ فوری FUJIFILM FUJIFILM INSTAX MINI 12 Clay White

مزایا؛ معایب و ویژگی های رقابتی

مزایای:

  • سرعت چاپ

دوربین FUJIFILM INSTAX MINI 12 چاپ عکس فوری در دسترس است و می توانید عکس های خود را در چند ثانیه دریافت کنید!

  • کیفیت تصویر

این دوربین با استفاده از فیلم های اختصاصی فوجی فیلم تصاویر با کیفیت و رنگ های زنده و طبیعی را در اختیار شما قرار می دهد. همین عامل باعث شد تا فروش او به شدت افزایش یابد!

  • طراحی فشرده

طراحی کوچک و جمع و جور دوربین INSTAX MINI 12حمل و نقل آن آسان است و می توانید هر جا که نیاز دارید آن را با خود ببرید.

  • راحتی در استفاده

FUJIFILM INSTAX MINI 12 دکمه های ساده و قابل فهمی دارد که استفاده از آن را برای همه آسان می کند.

معایب:

  • تعداد عکس ها را محدود کنید

دوربین INSTAX MINI 12 از فیلم هایی با ظرفیت محدود استفاده می کند. بنابراین باید فیلم های اضافی را با خود حمل کنید. البته استفاده از این دوربین برای پروژه های بلندمدت نیست بنابراین این نکته پس از خرید این محصول به چشم نخواهد آمد.

ویژگی های رقابتی:

  • سازگار با فیلم Instax Mini

یکی از ویژگی های اصلی دوربین FUJIFILM INSTAX MINI 12 Clay White با فیلم Instax Mini سازگار است. این فیلم به اندازهک کارت اعتباری است و تصاویری با کیفیت خوب و رنگ های زنده تولید می کند. فیلم Instax Mini در طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح ها عرضه می شود. بنابراین می توانید تصاویر مورد نظر را مطابق با سلیقه خود شخصی سازی کنید. اتفاقی که می تواند منجر به افزایش زیاد این محصول شود!

  • نوردهی خودکار و فلاش

دوربین FUJIFILM INSTAX MINI 12 نوردهی و فلاش خودکار دارد و به شما کمک می کند با نور مناسب عکس بگیرید. این ویژگی ها به ویژه هنگام عکاسی در نور کم مفید هستند.

  • قابل استفاده با دو باتری قلمی

این دوربین چاپ فوری فوجی نیازی به شارژ ندارد و با دو باتری قلمی می توان حدود 100 عکس گرفت. این تابع انجام می دهدFUJIFILM INSTAX MINI 12 این دوربین یک گزینه عالی برای مسافرت و سایر فعالیت های خارج از منزل است و به راحتی می توانید این دوربین را در کیف یا کوله پشتی خود قرار دهید و در هر مکانی از آن استفاده کنید. همچنین؛ لازم نیست نگران شارژ دوربین باشید. زیرا با این دو باتری قلمی به راحتی می توانید آن را شارژ کنید! ویژگی جذابی که آن را در سبد خرید شما قرار می دهد.

  • لنز 60 میلی متری FUJINON با آینه سلفی

این دوربین دارای لنز 60 میلی متری FUJINON است که برای عکاسی از سوژه های نزدیک بسیار مناسب است. علاوه بر این؛ FUJIFILM INSTAX MINI 12 دارای آینه سلفی است که به شما کمک می کند سلفی هایی با کیفیت عالی بگیرید.

  • حالت کلوزآپ

حالت نمای نزدیک از دوربین FUJIFILM INSTAX MINI 12 ؛ فرصتی را برای ضبط خوب تصاویر از اجسام مجاور فراهم می کند. این حالت فاصله کانونی لنز را کاهش می دهد تا اجسام در یک تصویر بزرگتر دیده شوند. همچنین فلاش این دوربین به صورت خودکار در حالت کلوزآپ فعال می شود تا بتوانید عکس های عالی بگیرید.

  • منظرهاب نوری

منظرهاب اپتیکال این دوربین به شما این امکان را می دهد که قبل از ضبط تصویر؛ صحنه را به دقت مشاهده کنید. این منظرهاب یک نمای 90 درجه از صحنه را ارایه می دهد. همچنین منظرهاب این دوربین دارای یک لایه محافظ است که از آن در برابر خط و خش و آسیب محافظت می کند.

مزایا؛ معایب و ویژگی های رقابتی دوربین چاپ فوری Fujifilm FUJIFILM INSTAX MINI 12 Clay White

سوالات متداول

اندازه دوربین چاپ فوری FUJIFILM INSTAX MINI 12 Clay White چقدر است؟

ابعاد این دوربین 203.20 x 147.32 x 158.75 میلی متر است.

وزن فوجی فیلم INSTAX MINI 12 چقدر است؟

وزن این دوربین 938.93 گرم است.

دوربین چاپ سرعتی FUJIFILM INSTAX MINI 12 Clay White با چه باتری هایی کار می کند؟

این دوربین با 2 باتری قلمی کار می کند.

دوربین چاپ فوری FUJIFILM FUJIFILM INSTAX MINI 12 Clay White چقدر طول می کشد تا شارژ شود؟

با یک بار شارژ باتری؛ این دوربین می تواند حدود 100 عکس را چاپ کند.

دوربین چاپ فوری فوجی فیلم INSTAX MINI 12 چقدر طول می کشد تا یک عکس را چاپ کند؟

چاپ عکس حدود 1 دقیقه طول می کشد.

سوالات متداول FUJIFILM INSTAX MINI 12 Clay White

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و برسی دوربین چاپ سریع فوجی فیلم FUJIFILM INSTAX MINI 12 Clay White FUJIFILM INSTAX MINI 12 Clay White" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, فیلم و سریال، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و برسی دوربین چاپ سریع فوجی فیلم FUJIFILM INSTAX MINI 12 Clay White FUJIFILM INSTAX MINI 12 Clay White"، کلیک کنید.