نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot SX620 HS Black SX620 Black

نقد و برسی تخصصی مشخصات

نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot SX620 HS Black SX620 Black

دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot SX620 HS Black

SX620 Black

دوربین Canon PowerShot SX620 HS

Canon PowerShot SX620 HS یک دوربین 20 مگاپیکسلی بسیار جمع و جور و جمع و جور از Canon است که به دلیل ارزش زوم بالای خود شناخته شده است. سنسور این دوربین CMOS و اندازه 1/2.3 اینچ است.

این سنسور همراه با پردازنده پرسرعت DIGIC 4+ می تواند نویز را در محیط های کم نور حتی تا حساسیت بالای ISO 3200 کنترل کند.این پردازنده علاوه بر کاهش نویز تصویر؛ امکان عکاسی با حداکثر سرعت را به دوربین می دهد. 2.5 فریم در ثانیه

ترکیب سنسور و پردازنده در این مدل از دوربین های کانن که کلمه HS را در نام خود دارند؛ تصاویری بسیار تمیز و کم نویز با رنگ های بسیار طبیعی و تند را در اختیار کاربر قرار می دهند. دوربین Canon PowerShot SX620 HS علاوه بر عکاسی با کیفیت؛ می تواند با وضوح Full HD 1080p و 30 فریم در ثانیه فیلمبرداری کند. خوشبختانه این دوربین دارای دکمه های مجزا برای فیلم برداری و عکس برداری است؛ بنابراین لازم نیست وقت اضافی را برای انتخاب منوی عکس برداری تلف کنید.

لنز زوم 25 برابر با تثبیت کننده هوشمند

لنز زوم دوربین Canon PowerShot SX620 HS می تواند فاصله کانونی از 25 میلی متر عرض تا 625 میلی متر سوپر تله فوتو را پوشش دهد؛ بنابراین می توان آن را یکی از بهترین دوربین های با زوم بالا در بازار دانست که برای هر نوع کاربری خانگی مناسب است.

این لنز مجهز به تثبیت کننده اپتیکال داخلی است که نه تنها لرزش هنگام کادربندی تصویر را کاهش می دهد؛ بلکه می تواند لرزش دست را کاهش دهد و تصاویر واضح تری را در حین عکاسی و فیلم برداری به دست آورد. همچنین این استابلایزر حالت های ویژه ای برای عکاسی و فیلم برداری دارد.

تثبیت کننده لنز برای عکاسی:

• تثبیت کننده عمومی برای از بین بردن انواع لرزش دست و دوربین

• Pan Detection Anti-Vibration: این نوع لرزش تنها ارتعاشات عمودی تصویر را خنثی می کند و هیچ تاثیری بر ارتعاشات ناشی از حرکت جانبی لنز به اطراف ندارد.

بنابراین می توانید به راحتی از سوژه های متحرک افقی با آن عکس بگیرید.

• تثبیت کننده حالت ماکرو: تثبیت کننده IS ماکرو (هیبرید) می تواند لرزش جلو و عقب دوربین را که هنگام عکاسی و فوکوس در عکس های ماکرو رخ می دهد؛ شناسایی و خنثی کند.

از این نظر می توان این دوربین را یکی از بهترین گزینه ها برای عکاسی ماکرو خانگی دانست.

• در نهایت؛ دوربین SX620 می تواند استفاده از سه پایه را تشخیص دهد و هنگامی که سه پایه در حال استفاده است؛ استابلایزر را به طور خودکار غیرفعال کند.

این کار باعث صرفه جویی در باتری دوربین نیز می شود.

تثبیت کننده لنز تصویر:

• تثبیت کننده داینامیک IS: برای عکاسی با حالت لنز واید؛ که می تواند لرزش های ناخواسته رایج هنگام راه رفتن و عکسبرداری با دست را از بین ببرد.

• تثبیت کننده Power IS: این تثبیت کننده عملکرد لنز را هنگام عکاسی در حالت تله فوتو بهبود می بخشد.

• تثبیت کننده IS ماکرو (هیبرید): اغلب برای ضبط ویدیوی ماکرو استفاده می شود و لرزش های ناشی از فاصله و نزدیکی سوژه را در آن لحظه حذف می کند.

• در نهایت حالت Active Tripod IS که همانطور که از نامش پیداست هنگام استفاده از سه پایه استفاده می شود.

مجهز به وای فای داخلی و NFC

قابلیت ارتباط بی سیم WiFi و NFC در این دوربین به کاربر این امکان را می دهد تا با استفاده از نرم افزار انحصاری Canon به نام Camera Connect App؛ عکس ها و فیلم های ضبط شده را به صورت بی سیم به دستگاه های تلفن همراه هوشمند (مانند تبلت و گوشی های هوشمند) انتقال دهد تا کنترل کامل دوربین و کادر خود را به صورت بی سیم کنترل کند. .

خوشبختانه برای سرعت بخشیدن به قابلیت ارتباطی این دوربین؛ دکمه اختصاصی وای فای بر روی دوربین SX620 طراحی شده است تا ارتباط سریع بین دوربین و گوشی هوشمند برقرار شود.

سایر ویژگی های مهم

دوربین SX620 دارای فیلترهای زیادی برای عکس های ضبط شده است و شما می توانید مانند اینستاگرام از میان 42 افکت مختلف در دوربین؛ افکت های مختلفی را روی عکس ها اعمال کنید. بنابراین دیگر نیازی به دانلود عکس ها در کامپیوتر و کار با فتوشاپ نخواهید داشت.

می توانید به راحتی عکس های گرفته شده بر روی صفحه نمایش بزرگ 3 اینچی با رزولوشن 922 هزار پیکسل دوربین SX620 را مشاهده و انتخاب کنید؛ بر روی عکس های خود فیلتر اعمال کنید و در نهایت با استفاده از وای فای به سرعت عکس پیش بینی شده را در اینترنت و شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

دوربین SX620 دارای یک حالت خودکار به نام Smart AUTO است که می تواند بهترین تنظیمات دوربین را برای هر صحنه ثبت شده انتخاب کند.

به علاوه در این دوربین حالتی به نام Hybrid Auto وجود دارد که قبل از ذخیره هر تصویر چند ثانیه ضبط می کند و در نهایت با کنار هم قرار دادن این ویدیوهای کوتاه (که البته با کیفیت Full HD نیز ضبط می شوند) خاطره انگیز یادگاری ویدیویی از صحنه هایی که ضبط کرده را به شما می دهد. این گزینه برای عکاسی در جشن ها و سفرهای خانوادگی عالی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot SX620 HS Black SX620 Black" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, فیلم و سریال، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot SX620 HS Black SX620 Black"، کلیک کنید.