نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot G3X G3X

نقد و برسی تخصصی مشخصات

نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot G3X G3X

دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot G3X

G3X

دوربین Canon PowerShot G3X

دوربین Canon PowerShot G3X یکی از محصولات باکیفیت شرکت کانن و از سری دوربین های BRIDGE می باشد که با ویژگی های متمایز خود از جمله سنسور BSI-CMOS با رزولوشن 2000؛ توانسته نظر علاقه مندان به عکاسی را به خود جلب کند. 20 مگاپیکسل؛ فرمت RAW؛ پردازشگر تصویر DIGIC 6؛ بازه ISO از 125 تا 12800؛ فیلمبرداری Full HD با سرعت 60 فریم در ثانیه؛ زوم اپتیکال 25 برابر؛ فوکوس 31 نقطه؛ سرعت تصویربرداری 5.9 فریم در ثانیه و صفحه نمایش 3.2 اینچی.

مقدمه

همانطور که انتظار می رفت؛ کانن دوربین زوم کامپکت خود را با سنسور بزرگی به نام G3X در تاریخ 18 ژوین 2015 معرفی کرد که موقعیت این دوربین را می توان بین مدل های G1X II و G7X در نظر گرفت. واضح ترین تفاوت بین Canon PowerShot G3X و مدل های قبلی سری G؛ بزرگنمایی بالا (25X) است. پاناسونیک FZ1000 و Sony RX10 II از این دسته هستند.

خصوصیات

– سنسور CMOS یک اینچی با وضوح 20 مگاپیکسل و حساسیت بالا

پردازنده DIGIC 6

– لنز Vario با فاصله کانونی 24-600 میلی متر (25X) و دیافراگم F2.8-5.6

– ویبراتور هوشمند بهینه سازی شده پنج محوره

– محفظه مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت

– نمایشگر لمسی متحرک با وضوح 1600000 امتیاز

– ضبط Full HD 1080p در 24p؛ 30p؛ 60p و خروجی HDMI همزمان

– اتصال میکروفون استریو و هدفون

فوکوس خودکار سریع 31 نقطه ای

– اتصال WiFi و NFC

طراحی و بدنه

از نظر بصری؛ شباهت های زیادی بین G3X و EOS M3 وجود دارد. دوربین G3X از نظر اندازه؛ وزن و چسبندگی بزرگ در نظر گرفته می شود. علاوه بر این؛ ضد آب بودن و مقاومت در برابر رطوبت G3X که کانن می گوید همان EOS-70D است؛ مزیت ویژه ای برای این دوربین به حساب می آید. یکی از ایرادات اصلی دوربین G3X عدم وجود منظرهاب است. اگر می خواهید از منظرهاب استفاده کنید؛ باید منظرهاب EVF-DC1 را خریداری کرده و روی کفش دوربین نصب کنید.

لنز

لنز به کار رفته در دوربین Canon G3X از نظر زوم از تمامی رقبای خود بهتر عمل می کند. از نظر عکاسی ماکرو حداقل فاصله کانونی در حالت زاویه باز 5 سانتی متر و در حالت تله 85 سانتی متر است. این لنز دارای یک حلقه فوکوس دستی عریض است و عملکرد فوکوس پیکینگ نیز پشتیبانی می شود.

نکات مثبت

  • سنسور 1 اینچی با حساسیت بالا
  • لنز با بزرگنمایی بالا
  • ساختار بدنه عالی در برابر گرد و غبار و رطوبت
  • قابلیت WiFi و NFC
  • اتصال میکروفون و هدفون
نکات منفی

  • منظرهاب وجود ندارد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot G3X G3X" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, فیلم و سریال، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot G3X G3X"، کلیک کنید.