نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 250D Kit EF-S 18-55 mm f/4-5.6 IS STM

نقد و برسی تخصصی مشخصات

نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 250D Kit EF-S 18-55 mm f/4-5.6 IS STM

دوربین عکاسی کانن Canon EOS 250D Kit EF-S 18-55 mm f/4-5.6 IS STM

دوربین کانن 250d با لنز 18-135

دوربین کانن 250d با لنز 18-135

Canon EOS 250D یک دوربین همه کاره است که هم در عکاسی و هم در فیلمبرداری عملکرد خوبی دارد. این دوربین دارای سنسور APS-C CMOS با رزولوشن 24.2 مگاپیکسل است که از پردازنده DIGIC 8 استفاده می کند که می تواند با کیفیت 4K فیلم برداری کند. محدوده ISO این دوربین بین 100 تا 25600 است که امکان عکاسی در شرایط نوری مختلف را به شما می دهد. سنسور این دوربین دارای فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF است و از تشخیص فاز برای فوکوس دقیق تر و سریع تر در حین عکاسی ثابت و ضبط ویدیوی Live View استفاده می کند. اما زمانی که از منظرهاب استفاده می کنید 9 نقطه با سیستم تشخیص فاز به شما کمک می کند تا فوکوس کنید که دقت و سرعت بالایی دارند.

با وجود طراحی کوچک؛ یک صفحه نمایش لمسی بزرگ 3 اینچی در پشت این دوربین وجود دارد که می تواند تغییر تنظیمات یا تنظیم نقطه فوکوس را آسان کند. صفحه نمایش این دوربین قابلیت چرخش دارد و با استفاده از آن می توانید از زاویه بالا یا پایین عکس بگیرید. دوربین Canon EOS 250D دارای سیستم Wi-Fi است که می توانید از آن برای انتقال عکس ها به تلفن همراها چاپگر استفاده کنید. همچنین بلوتوث این دوربین به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از یک برنامه خاص روی گوشی موبایل خود دوربین را کنترل کنید.

سنسور و پردازنده

سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-C CMOS به همراه پردازنده DIGIC 8 به حساسیت و سرعت بالای فیلمبرداری و فیلمبرداری با این دوربین کمک می کند. محدوده ISO این دوربین از 100 تا 25600 امکان عکاسی در شرایط نوری مختلف را فراهم می کند و پردازنده این دوربین نویز تصویر را به حداقل می رساند. این پردازنده به شما اجازه می دهد تا با سرعت 5 عکس در ثانیه فیلم برداری با کیفیت UHD 4K بگیرید.

ضبط با کیفیت UHD 4K

علاوه بر عکاسی با کیفیت UHD 4K و 24 فریم بر ثانیه؛ می توانید با کیفیت Full HD و HD نیز فیلم برداری کنید. در حین ضبط فیلم؛ می توانید از Dual Pixel CMOS AF و Movie Servo AF استفاده کنید. علاوه بر این قابلیت ها؛ صفحه نمایش لمسی این دوربین می تواند به شما در کنترل بهتر عکسبرداری کمک کند. علاوه بر این؛ سیستم تثبیت کننده 5 محور به شما کمک می کند با لرزش کمتری عکس بگیرید. علاوه بر تمامی عملکردهای این دوربین؛ امکان اتصال میکروفون خارجی نیز وجود دارد.

9 نقطه کانونی تشخیص فازی و سیستم Dual Pixel CMOS AF

دوربین Canon EOS 250D دارای 9 نقطه فوکوس تشخیص فاز است که به شما امکان می دهد هنگام عکاسی با منظرهاب در شرایط کم نور؛ فوکوس دقیق و سریع داشته باشید. نقطه مرکزی این دوربین نیز دارای قابلیت تشخیص متقاطع است که سرعت و دقت بالاتری دارد.

سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS هنگام استفاده از Live View و ضبط ویدیو قدرتمند است و در هنگام فیلمبرداری حسی شبیه به دوربین فیلمبرداری به شما می دهد. این سیستم برای عکاسی از سوژه های متحرک بسیار قدرتمند است و می تواند سوژه را بسیار دقیق و سریع دنبال کند. سیستم Movie Servo AF همچنین به شما این امکان را می دهد که در هنگام تغییر سوژه در حین عکاسی؛ فوکوس بسیار سریع روی سوژه جدید داشته باشید. با استفاده از صفحه نمایش لمسی؛ می توانید به راحتی نقطه فوکوس را با لمس سوژه مورد نظر روی صفحه لمسی تغییر دهید. علاوه بر این؛ فوکوس تشخیص چهره و ردیابی به شما کمک می کند تا فوکوس روی صورت یک سوژه متحرک را به راحتی حفظ کنید.

قابلیت های بی سیم

وجود وای فای در این دوربین به شما این امکان را می دهد که عکس های گرفته شده را مستقیماً به تبلت یا موبایل خود منتقل کنید. همچنین بلوتوث این دوربین به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از برنامه ای خاص به گوشی موبایل متصل شوید و حتی دوربین را از طریق موبایل کنترل کنید.

لنز mm18-55 f4-5.6 IS STM

لنز 18-55 میلی متری این دوربین دارای فاصله کانونی 28.8-88 میلی متر است که شما را از زاویه دید عریض به حالت پرتره می برد. به دلیل وجود سیستم STM فوکوس این لنز دارای سرعت بالا و نویز کم خواهد بود. علاوه بر این سیستم تثبیت کننده این لنز به شما این امکان را می دهد که در شرایط کم نور با لرزش کمتری عکس بگیرید.

از دیگر ویژگی های این دوربین

ویژگی Creative Assist Canon EOS 250D به شما امکان می دهد تغییراتی را که در کنتراست؛ روشنایی و رنگ ایجاد کرده اید به صورت زنده مشاهده کنید و ببینید عکس نهایی چگونه به نظر می رسد. علاوه بر این؛ این دوربین دارای چهار حالت صاف کننده پوست است که می توانید از آنها برای از بین بردن لکه های پوستی و صاف به نظر رسیدن پوست استفاده کنید. باتری قابل شارژ LP-E17 این دوربین به شما امکان می دهد با استفاده از منظرهاب تقریباً 1630 عکس و با استفاده از نمای زنده تقریباً 350 عکس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 250D Kit EF-S 18-55 mm f/4-5.6 IS STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, فیلم و سریال، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 250D Kit EF-S 18-55 mm f/4-5.6 IS STM"، کلیک کنید.