نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 2000D kit EF-S 18-55mm III 2000D EF-S 18-55 III

نقد و برسی تخصصی مشخصات

نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 2000D kit EF-S 18-55mm III 2000D EF-S 18-55 III

دوربین عکاسی کانن Canon EOS 2000D kit EF-S 18-55mm III

2000D EF-S 18-55 III

دوربین Canon 2000D 18-55mm III

نمای کلی دوربین Canon 2000D

دوربین Canon 2000D 18-55 mm III دارای قابلیت های مختلف عکاسی بوده و از قابلیت های ارتباطی خوبی برخوردار است. این دوربین با سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C CMOS دارای پردازنده DIGIC 4+ می باشد؛ با این دوربین می توانید عکس ها یا فیلم هایی با وضوح بالا با حساسیت سنسور بین 100 تا 6400 در شرایط نور کم با کیفیت قابل قبولی بگیرید. قابلیت عکاسی پیوسته با سرعت 3 شات در ثانیه از دیگر ویژگی های این دوربین است. هنگامی که می خواهید با استفاده از منظرهاب عکس بگیرید؛ می توانید از 9 نقطه فوکوس خودکار استفاده کنید که نقطه مرکزی آنها یک ضربدر است.

این دوربین علاوه بر طراحی زیبا از وای فای بی سیم در کنار NFC بهره می برد که با آن می توانید با استفاده از این سیستم خیلی سریع عکس ها را به گوشی هوشمند یا تبلت خود منتقل کنید. همچنین می توانید دوربین را با استفاده از برنامه Camera Connect در تلفن همراه خود کنترل کنید. هم سنسور و هم پردازنده دوربین Canon 2000D 18-55 mm III به شما امکان می دهد در شرایط کم نور عکس و فیلم بگیرید. محدوده حساسیت ISO این دوربین بین

سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C CMOS با پردازنده DIGIC 4+

از 100 تا 6400 است که به 12800 افزایش می یابد و به شما امکان می دهد در شرایط بسیار کم نور عکس بگیرید. قدرت پردازشی این دوربین باعث می شود در شرایط کم نور نویز کمتری داشته باشید. این پردازنده به شما این امکان را می دهد که با سرعت 3 فریم در ثانیه به طور مداوم عکاسی کنید تا بتوانید عکس های بهتری از سوژه های متحرک بگیرید. می توانید به طور مداوم با فرمت Raw تا 11 عکس یا برای فرمت Jpeg تا 150 عکس به عکاسی ادامه دهید. با این دوربین می توانید با سرعت 30 فریم بر ثانیه با کیفیت Full HD فیلم برداری کنید.

9 نقطه فوکوس خودکار؛ از جمله نقطه مرکزی فوکوس متقابل

هنگامی که می خواهید با منظرهاب عکس بگیرید؛ می توانید از 9 نقطه فوکوس خودکار استفاده کنید. نقطه فوکوس مرکزی این دوربین از سیستم فوکوس خودکار متقاطع استفاده می کند که دقت بالاتری دارد.

فیلمبرداری HD کامل

دوربین Canon 2000D 18-55mm III علاوه بر عکاسی؛ می تواند با سرعت 30 فریم بر ثانیه و کیفیت Full HD با فرمت MP4 فیلمبرداری کند.

طراحی بدنه و سیستم وای فای داخلی

منظرهاب این دوربین دارای یک آینه 5 طرفه است که با استفاده از آن می توانید تصویر را روشن تر و واضح تر ببینید. این دوربین دارای صفحه نمایش 3 اینچی با 920000 نقطه است که وضوح بالایی را برای مشاهده تصاویر و استفاده از Live View به شما می دهد. با استفاده از سیستم وای فای همراه با NFC می توانید عکس هایی که گرفته اید را خیلی سریع به تلفن همراها تبلت خود منتقل کنید. یکی دیگر از ویژگی های این دوربین انعطاف پذیری اتصال به لنز آن است؛ شما می توانید تمامی لنزهای سری EF و EF-S را به این دوربین متصل کنید.

سایر عملکردهای دوربین

حالت عکاسی منظره این دوربین از هوشمندی مناسبی برخوردار است و می تواند صحنه مورد نظر شما را بررسی کرده و تنظیمات دوربین را برای رسیدن به شرایط نوری مناسب تغییر دهد.

توازن سفید خودکار دارای عملکرد “اولویت سفید” است که به شما امکان می دهد هنگام عکاسی در مکان هایی با نور گرم؛ مانند مکانی که با نور تنگستن روشن می شود؛ رنگ های دقیق تری بگیرید.

لنزها EF-S 18-55mm F/4-5.6 III

لنز زوم ارایه شده با این دوربین زاویه دید وسیعی را برای عکاسی معمولی به شما می دهد. این لنز دارای یک سیستم تثبیت کننده است که به شما کمک می کند در شرایط کم نور یا هنگام استفاده از فاصله کانونی طولانی بدون استفاده از سه پایه عکس های بهتری بگیرید.

نمونه هایی از عکس های گرفته شده با این دوربین

اگرچه قابلیت های این دوربین چندان چشمگیر نیست؛ اما می تواند عکس های زیبایی به خصوص در نور مناسب بگیرد.

با استفاده از لنز 18-55 میلی متری می توانید عکس های واید زیبایی ثبت کنید؛ عکس فوق در شرایط نور کم و ISO 6400 گرفته شده است که نویز قابل قبولی دارد.

همانطور که از سنسورهای دوربین کانن انتظار داریم؛ jpeg ها رنگ های خوبی دارند.

اگرچه دوربین نورسنجی خوبی دارد؛ اما در شرایط کنتراست بالا مانند عکس بالا؛ بهتر است جبران نوردهی را کمی تغییر دهید تا بتوان به نور مورد نظر دست یافت.

نقاط ضعف

  • بدون صفحه لمسی رفع شد
  • عدم ضبط ویدیوی 4K
  • منظرهاب فقط 95 درصد از تصویری که در عکس گرفته می شود را نشان می دهد

نقاط قوت

  • عملکرد ساده
  • سنسور با وضوح بالا
  • دارای وای فای داخلی است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 2000D kit EF-S 18-55mm III 2000D EF-S 18-55 III" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, فیلم و سریال، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و برسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 2000D kit EF-S 18-55mm III 2000D EF-S 18-55 III"، کلیک کنید.