نقد و برسی دوربین عکاسی پاناسونیک (Panasonic Lumix DMC-TZ80(DMC-ZS60

نقد و برسی تخصصی مشخصات دوربین عکاسی پاناسونیک (Panasonic Lumix DMC-TZ80(DMC-ZS60

نقد و برسی دوربین عکاسی پاناسونیک (Panasonic Lumix DMC-TZ80(DMC-ZS60

دوربین پاناسونیک Lumix DMC-TZ80

پاناسونیک با معرفی Panasonic Lumix DMC-TZ80 خط دوربین های کامپکت مسافرتی خود را به روز کرد.

این دوربین که با نام TZ80 نیز شناخته می شود از سنسور 18 مگاپیکسلی MOS با پردازنده Venus Engine بهره می برد.

دوربین جیبی و مسافرتی Panasonic Lumix DMC-TZ80 دارای لنز 24-720mm F/3.3-6.4 است.

همانند گذشته؛ پاناسونیک در این دوربین نیز از سیستم ضد لرزش خاص خود استفاده می کند. این تثبیت کننده پنج محوره تضمین می کند که هنگام ضبط ویدیوهای Full HD؛ لرزش دست تاثیر منفی روی تصاویر خروجی نخواهد داشت.

دوربین پاناسونیک DMC-ZS60 می تواند 10 فریم متوالی در ثانیه ضبط کند. البته اگر دوربین نیاز به فوکوس مداوم و خودکار روی سوژه داشته باشد؛ این عدد به 5 فریم در ثانیه کاهش می یابد.

دوربین پاناسونیک Lumix DMC-TZ80 پاناسونیک همچنان از Wi-Fi پشتیبانی می کند؛ اما سازنده ژاپنی این محصول تصمیم گرفت NFC را از آن حذف کند.

دوربین جدید پاناسونیک می تواند با رزولوشن 4K/UHD با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و برسی دوربین عکاسی پاناسونیک (Panasonic Lumix DMC-TZ80(DMC-ZS60" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و برسی دوربین عکاسی پاناسونیک (Panasonic Lumix DMC-TZ80(DMC-ZS60"، کلیک کنید.