نقد و برسی دوربین عکاسی نیکون Nikon COOLPIX B700 Nikon COOLPIX B700

نقد و برسی تخصصی مشخصات

نقد و برسی دوربین عکاسی نیکون Nikon COOLPIX B700 Nikon COOLPIX B700

دوربین عکاسی نیکون Nikon COOLPIX B700

Nikon COOLPIX B700

دوربین نیکون B700

دوربین نیکون B700 با دو نسبت زوم قدرتمند و وضوح بالا پاسخگوی تمامی نیازهای چند رسانه ای چه در عکاسی و چه در فیلمبرداری است. نیکون B700 نیکون با یک سنسور 20.2 مگاپیکسلی 1/2.3 اینچی BSI CMOS؛ کیفیت تصویر قابل توجهی را ارایه می دهد که در حساسیت بالا در شرایط مختلف نور بسیار مفید است.

در مواجهه با سوژه های متحرک؛ سنسور و پردازشگر تصویر به خوبی کار می کنند و 5 فریم در ثانیه را ثبت می کنند. همانند فیلمبرداری UHD 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه؛ بهک تصویر شفاف با وضوح بالا پاسخ می دهد. در کنار این ویژگی ها می توان به لنز 24-1440 میلی متری با امکان زوم اپتیکال 60 برابری اشاره کرد که زاویه باز تا مسافت های طولانی را پوشش می دهد. همچنین مجهز به تثبیت کننده Dual Detect است که لرزش دست را هنگام عکاسی بدون سه پایه به حداقل می رساند.

طراحی ارگونومیک و DSLR مانند امکان استفاده از یک چشمی الکترونیکی با دقت 921000 پیکسل و یک صفحه نمایش LCD سه اینچی با وضوح 921000 نقطه؛ علاوه بر در دست گرفتن راحت را فراهم می کند. در دوربین نیکون B700 از WiFi داخلی به همراه NFC و ارتباط بلوتوث با فناوری Low Energy Connectivity برای اشتراک گذاری و کنترل بی سیم از دستگاه های هوشمند (تلفن همراه؛ تبلت و …) استفاده شده است.

سنسور BSI CMOS 20.2 مگاپیکسلی؛ 1/2.3 اینچی:

این سنسور با افزایش حساسیت در شرایط نوری مختلف قادر به گرفتن تصاویر با کیفیت خوب و با قابلیت ضبط با فرمت RAW می تواند گزینه های ویرایش بسیار پیشرفته ای را ارایه دهد. همچنین در مواقعی که نیاز به عکاسی با سرعت بالا باشد؛ توانایی این دوربین در عکاسی تا 5 فریم بر ثانیه بسیار موثر است.

لنز زوم اپتیکال 60 برابر:

این لنز 24-1440 میلی متری زاویه باز تا مناطق بسیار دور را پوشش می دهد؛ که می تواند با استفاده از زوم دیجیتال انحصاری نیکون به نام Dynamic Fine Zoom (تا 120X) این محدوده را به طور موثر دو برابر کند. با استفاده از فناوری تثبیت کننده Dual Detect؛ چنین زوم فوق العاده ای با کاهش اثرات لرزش دوربین تکمیل می شود. علاوه بر این؛ طراحی اپتیکال لنز از یک لنز ضد پراکندگی نور (ELD) برای به حداقل رساندن خطاهای کانونی و رنگی استفاده می کند تا تصاویری شفاف و با کیفیت در این محدوده زوم داشته باشید. محدوده دیافراگم این لنز F3.3-6.5 است.

فیلمبرداری UHD 4K:

دوربین نیکون B700 قابلیت فیلم برداری در دو حالت 25 و 30 فریم بر ثانیه و تا 8 دقیقه برای هر کلیپ را دارد. علاوه بر این؛ فوکوس خودکار اولویت تشخیص چهره در حین ضبط ویدیو در دسترس است تا فوکوس دقیق و واضحی روی سوژه های شناسایی شده داشته باشید. 5-Axis Hybrid Reduction Reduction (5-Axis Hybrid Vibration Reduction) می تواند برای جلوگیری از لرزش دوربین که در حین فیلمبرداری رخ می دهد استفاده شود. علاوه بر این؛ برای دستیابی به بهترین و دقیق ترین کیفیت صدا؛ میکروفون پان استریو داخلی به طور خودکار موقعیت خود را با توجه به موقعیت پان تغییر می دهد.

طراحی بدنه و وای فای داخلی:

طراحی بدنه ارگونومیک است و یادآور دوربین های DSLR است و دارای چسبندگی بزرگی برای عکاسی پایدار است. یک چشمی الکترونیکی با دقت 921000 پیکسل برای دستیابی به وضوح برابر با دقت چشم طراحی شده است تا بتواند به شرایط نور بسیار روشن پاسخ دهد. در پشت دستگاهک صفحه نمایش LCD تاشو با رزولوشن 921000 اینچی برای عکاسی در زوایای مختلف و همچنین یک پورت HDMI برای اتصال مستقیم به تلویزیون و صفحه نمایش HD و 4K تعبیه شده است.

سایر ویژگی ها:

سیستم Multiple Exposure Lighten چندین تصویر را به صورت یک فریم ذخیره می کند که به طور قابل توجهی در گرفتن اجسام متحرک مانند نقاط نور موثر است.

گزینه های Creative Mode با فیلترها و افکت های مختلف به ما امکان می دهند تصاویر هنری در دوربین ایجاد کنیم. Superlapse قابلیتی است که مانند قابلیت Time Lapse؛ حرکات را به صورت فیلم های سریع در دوربین ثبت می کند.

تنظیمات استاندارد نوردهی P/S/A/M به شما امکان می دهد اجزای مختلف را به صورت دستی کنترل کنید. باتری EN-EL23 این دوربین طبق آزمایشات بیش از 350 عکس را شارژ می کند. حالت های ویرایش تصویر در دوربین مانند کپی؛ D-Lighting؛ فیلترها؛ جلوه های سریع؛ روتوش سریع نیز برای همه عکس های ضبط شده در دسترس هستند.

ویژگی ها:

– سنسور 20 مگاپیکسلی؛ 2.3/1 اینچ؛ BSI CMOS

لنز Nikkor Super ED با زوم اپتیکال 60 برابر

– لنز 24-1440mm (معادل 35mm)

– صفحه نمایش 3 اینچی پاپ آپ با وضوح 921000 پیکسل

– فیلمبرداری UHD 4K؛ با سرعت 30 فریم بر ثانیه

– ارتباط بی سیم از طریق وای فای؛ بلوتوث

– حداکثر حساسیت ISO 3200 و سرعت عکسبرداری تا 5 فریم در ثانیه

– دارای تثبیت کننده نوری Dual Detect

– امکان عکاسی با فرمت RAW

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و برسی دوربین عکاسی نیکون Nikon COOLPIX B700 Nikon COOLPIX B700" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, فیلم و سریال، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و برسی دوربین عکاسی نیکون Nikon COOLPIX B700 Nikon COOLPIX B700"، کلیک کنید.