نقد و برسی دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-RX10 IV

نقد و برسی تخصصی مشخصات دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-RX10 IV

نقد و برسی دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-RX10 IV

دوربین Sony DSC-RX10 IV

Sony DSC-RX10 IV یک دوربین کامپکت با انواع ویژگی های تصویربرداری چند رسانه ای است. دارای سنسور 20.1 مگاپیکسلی Exmor RS BSI CMOS و پردازنده تصویر BIONZ X است. RX10 IV قادر به ضبط 24 فریم در ثانیه در ISO 12800 و همچنین فیلم برداری با کیفیت UHD 4K / 30p یا Full HD 1080 / 120p است.

این دوربین همچنین دارای فوکوس خودکار با سرعت 315 نقطه است که با استفاده از فناوری های نوردهی و انعطاف پذیری سنسور؛ کیفیت تصویر بالایی را با وضوح قابل توجهی نمایش می دهد و کاهش نویز برای کار در شرایط روشن دارای سرعت 0.03 ثانیه برای سرعت فوکوس است.

RX10 IV همچنین دارای یک لنز زوم 25 برابری است که دارای محدوده کانونی 24-600 میلی متر است و از لرزشگیر اپتیکال SteadyShot برای به حداقل رساندن اثرات لرزش دوربین استفاده می کند.

طراحی اپتیکال آن دارای هشت عنصر ELD و شش عنصر غیرکروی برای کنترل تغییرات مختلف در محدوده زوم است. Sony DSC-RX10 IV شامل دو منظرهاب الکترونیکی OLED 2.36 متری به همراه صفحه نمایش لمسی 1.3 اینچی با صفحه نمایش 1.44 مگابایتی است. همچنین سه حلقه کنترل لنز اختصاصی وجود دارد: یک حلقه زوم؛ یک حلقه فوکوس دستی و یک حلقه دیافراگم. اتاق زندگانی و موم شده است.

کنترل و اشتراک گذاری دوربین سونی DSC-RX10 IV از طریق وای فای و بلوتوث امکان پذیر است و می توان از گوشی هوشمند برای اشتراک گذاری بی سیم تصویر و کنترل از راه دور دوربین استفاده کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و برسی دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-RX10 IV" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, فیلم و سریال، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و برسی دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-RX10 IV"، کلیک کنید.