نقد و برسی دوربین بدون اینه سونی Sony A99 Mark II body

نقد و برسی تخصصی مشخصات دوربین بدون اینه سونی Sony A99 Mark II body

نقد و برسی دوربین بدون اینه سونی Sony A99 Mark II body

دوربین سونی A99 Mark II

در دوربین سونی A99 Mark II؛ سونی از سیستم فوکوس کراس هیبریدی با 79 نقطه فوکوس پرسرعت به همراه سنسور Exmor R CMOS با وضوح بسیار بالا و 42.4 مگاپیکسل Full Frame استفاده می کند.

سنسور دوربین Sony A99 Mark II علاوه بر رزولوشن بالای خود؛ مجهز به تثبیت کننده 5 محوری فوق العاده حساس است که می تواند تا 4.5 استاپ لرزش دست را در همه جهات خنثی کند. بنابراین تمامی لنزهای متصل به این دوربین حتی اگر لرزشگیر تصویر نداشته باشند؛ می توانند از پیشرفته ترین سیستم لرزشگیر بهره ببرند و تصاویر بسیار واضحی را ثبت کنند.

پردازنده پرسرعت BIONZ X در این دوربین به دوربین اجازه می دهد تا با سرعت 12 فریم بر ثانیه (با وضوح کامل) عکسبرداری کند که رکوردی عالی محسوب می شود. به لطف این پردازنده؛ حساسیت A99 Mark II را می توان تا ISO 102400 نیز افزایش داد که برای دوربینی با چنین تراکم پیکسلی بسیار غیرعادی است.

دوربین Sony A99 Mark II می تواند با وضوح 4K روی دو اسلات کارت حافظه SD عکسبرداری و ضبط کند. صفحه نمایش این دوربین نیز 3 اینچی با رزولوشن 1228 مگاپیکسل است و برای کادربندی می توان از منظرهاب الکترونیکی نیم اینچی با وضوح 2.36 مگاپیکسل استفاده کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و برسی دوربین بدون اینه سونی Sony A99 Mark II body" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و برسی دوربین بدون اینه سونی Sony A99 Mark II body"، کلیک کنید.