نقد و برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R7 Mirrorless Camera Body Canon EOS R7 Mirrorless Camera Body

نقد و برسی تخصصی مشخصات

نقد و برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R7 Mirrorless Camera Body Canon EOS R7 Mirrorless Camera Body

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R7 Mirrorless Camera Body

Canon EOS R7 Mirrorless Camera Body

دوربین بدون آینه کانن بدنه دوربین بدون آینه Canon EOS R7

احتمالاً با نام شرکت کانن در زمینه تولید انواع دوربین عکاسی و فیلمبرداری آشنا هستید. یک برند ژاپنی که از بهترین تکنولوژی های روز دنیا در محصولات خود استفاده می کند و به همین دلیل فروش محصولاتش بسیار موفق است. یکی از جدیدترین محصولات این شرکت تولید دوربین های بدون آینه است که به دلیل امکانات عالی و قابلیت حمل آسان در بین بسیاری از عکاسان محبوبیت دارد. در این مقاله می خواهیم نگاهی به دوربین بدون آینه کانن؛ مدل بیاندازیم EOS R7 این را هم بگوییم که این روزها یکی از محبوب ترین محصولات کانن به حساب می آید.

معرفی دوربین بدون آینه کانن بدنه دوربین بدون آینه Canon EOS R7

محصولی که پیش روی ماست یکی از حرفه ای ترین دوربین های بدون آینه برند کانن است. این دوربین 34 مگاپیکسلی مشکی رنگ و تنها 612 گرم وزن دارد. باز هم به وزن آن توجه کنید؛ تنها 612 گرم. به این معنی که جابجایی آن بسیار راحت تر از هر محصول دیگری است و در هر شرایطی می توانید آن را با خود حمل کنید.

از طرفی صفحه نمایش این محصول در ابعاد 3 اینچی طراحی شده که قابل لمس نیز می باشد. ابعاد محفظه بالایی در 92*90*132 میلی متر طراحی شده است. علاوه بر این؛ بدنه مقاوم و ضد ضربه دوربین به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی از شکستن یا آسیب دیدن آن در کوتاه مدت؛ برای مدت طولانی از آن استفاده کنید.

مشخصات کامل Canon EOS R7

چون با دوربین بدون آینه EOS R7 کانن را بیشتر بشناسید؛ با جزییات بیشتر به سراغ مشخصات این محصول می رویم.

  • سنسور و پردازنده

تصاویر ثبت شده توسط این محصول دارای رزولوشن بالایی هستند زیرا این دوربین در مجموع 34 مگاپیکسل و 33 مگاپیکسل موثر دارد. این پیکسل ها رزولوشن 6960 در 4640 را ارایه می دهند و به همین دلیل حتی بهترین جزییات را با بیشترین وضوح نشان می دهند.

علاوه بر این؛ دوربین EOS R7 می تواند تصاویر را در نسبت های 1:1؛ 16:9؛ 3:2 و 4:3 ضبط کند. به همین دلیل دست عکاسان برای تنظیم طول و عرض عکس ها کاملا باز است. همچنین شرکت کانن در این محصول حسگر cmos و تکنولوژی x دیجیتال استفاده شده در پردازنده شما؛ بنابراین می توان عکس ها را در روشن ترین حالت ممکن و با سریع ترین سرعت پردازش ثبت کرد.

  • تصویر

از آنجایی که کانن همواره توجه ویژه ای به ارتقای سطح فنی هر دسته در طراحی دوربین دارد؛ در این محصول محدوده حساسیت از 100 تا 32000 است. ISO بهبود یافته است اگر چه این دامنه تا ISO 51200 همچنین می توانید گسترش دهید. همچنین عکس ها را فرمت کنید JPEG و خام آنها ذخیره می شوند و می توانند در هر سیستمی پردازش شوند.

  • فوکوس و لنز

نقاط کانونی این دوربین به 651 نقطه می رسد. از طرفی این دوربین با داشتن حالت های پیشرفته فوکوس خودکار می تواند تصاویر واضح تری را در اختیار عکاسان قرار دهد. از جمله این حالت ها می توان به نمای زنده؛ پیوسته؛ تشخیص چهره؛ تک؛ چند ناحیه ای؛ لمسی؛ ردیابی؛ تشخیص فاز؛ مرکز و انتخاب تک نقطه اشاره کرد. وجود تمامی این حالت ها در حین فوکوس خودکار؛ تاری عکس را از بین می برد و در هر شرایطی و با هر میزان نور؛ حداکثر وضوح را می دهد.

  • مانیتور و باتری

در مورد دوربین EOS R7 کانن باید بگوید که دارای یک صفحه نمایش لمسی 3 اینچی است. این دوربین باتری لیتیوم یون با مدل LP_E6NH قابل شارژ است و عمر باتری طولانی این مدل یکی از ویژگی های بسیار خوب این دوربین است. همچنین وضوح تصویر دوربین مذکور 4k فول اچ دی خوب.

  • سایر ویژگی های عکاسی

در حالی که اکثر دوربین ها حداکثر سرعت شاتر 1.4000 دارند؛ کانن در آخرین فناوری خود از حداکثر سرعت شاتر 1.8000 ثانیه در این دوربین استفاده می کند و حداقل سرعت آن به 30 ثانیه می رسد. علاوه بر این دوربین بالا نه تنها از فلاش داخلی بهره می برد؛ بلکه امکان نصب فلاش اکسترنال را نیز دارد. دارای تایمر اتوماتیک پورت 2.0 یو اس بیجک میکروفون و هدفون و صفحه نمایش متحرک از دیگر ویژگی های این محصول است.

دوربین بخر ER7 کانون

چیزی که دوربین فوق الذکر را متمایز می کند نام تجاری Canon پشت آن است. کانن یک برند ژاپنی است که امروزه سایه تکنولوژی برتر و محصولات باکیفیت خود را در بازار صوت و تصویر گسترده کرده است. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم در خرید دوربین های این برند هرگز تردید نکنید. مخصوصا دوربین بالا که 36 ماه گارانتی نورونگار هم داره.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R7 Mirrorless Camera Body Canon EOS R7 Mirrorless Camera Body" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, فیلم و سریال، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R7 Mirrorless Camera Body Canon EOS R7 Mirrorless Camera Body"، کلیک کنید.