نقد و برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M200 body

نقد و برسی تخصصی مشخصات دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M200 body

نقد و برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M200 body

دوربین بدون آینه Canon EOS M200 به عنوان جایگزینی برای مدل موفق M100 دو سال پس از عرضه معرفی شد. M100 در نگاه اول از نظر ظاهری نسبت به مدل قبلی تغییری نکرده است؛ به خصوص که این دو مدل از نظر ابعاد کاملاً یکسان هستند. اما با نگاهی دقیق تر متوجه می شویم که M200 به دوربینی موثرتر برای مخاطبان مشابه M100 تبدیل شده است. مخاطبان این دوربین کاربران خانگی و کسانی هستند که خواهان کیفیت یک دوربین نیمه حرفه ای جدی و قابلیت تعویض لنز در بدنه دوربین کامپکت کوچک و سبک هستند.

دوربین Canon M200 در حال حاضر سبک ترین دوربین بدون آینه کانن موجود در بازار است که تنها 1 گرم وزن دارد و آن را سبک ترین مدلی است که کانن در رده خود تولید کرده است. دوربینی کوچک و سبک که برای حداکثر کارایی به پردازنده DIGIC 8 مجهز شده و می تواند تصاویر ویدیویی با وضوح 4K ضبط کند. همچنین تعداد نقاط فوکوس در این مدل به 143 نقطه فوکوس افزایش یافته است. افزایش تعداد نقاط فوکوس باعث شد تا M200 در شرایطی با 3 استاپ نور نسبت به مدل قبلی قابلیت فوکوس را داشته باشد. فوکوس پیکسلی دوگانه برای تشخیص چشم نیز به این دوربین اضافه شده است.

تغییر دیگری که دوربین را به مدل موثرتری برای مخاطبان خود تبدیل می کند؛ اضافه شدن حالت فیلمبرداری عمودی است که ویدیوهای مناسب تری را برای ارسال در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام ارایه می دهد. از نظر طراحی نیز دوربین نسبت به مدل قبلی تغییراتی دارد که بارزترین آن حرکت دکمه فیلمبرداری از بالا به پشت بدنه است. البته علاوه بر این دکمه؛ اکنون می توانید ضبط را از صفحه لمسی شروع و متوقف کنید. این ویژگی برای دوربینی مانند M200 که صفحه لمسی آن کاملا به جلو می چرخد و در حالت سلفی قرار می گیرد؛ ضروری بود.

سایر مشخصات فنی دوربین EOS M200 مانند اندازه دوربین بدون تغییر نسبت به مدل قبلی است که شامل Wi-Fi و بلوتوث؛ بازه استاندارد ISO 100 تا 25600؛ عکاسی با سرعت 6 فریم در ثانیه و همچنین عدم وجود آن می شود. منظرهاب و ناتوانی در نصب فلاش خارجی نشان می دهد که دو مورد آخر نقش مهمی در کوچک نگه داشتن ابعاد دوربین دارند. این دوربین همچنین از باتری LP-E12 استفاده می کند که به لطف پردازنده جدیدتر می تواند تا 20 عکس دیگر ثبت کند. 315 عکس با هر بار شارژ کامل. تعداد عکس هایی که می توان در حالت روشن بودن حالت Eco ثبت کرد می تواند به عدد بسیار خوب 485 برسد.

دوربین کانن M200 با تغییرات ذکر شده طراحی شده است تا دوربینی موثرتر برای مخاطب خانگی برای عکاسی جدی و هدفمند با دارا بودن کیفیت و تنظیمات کامل یک دوربین نیمه حرفه ای باشد و انتخاب بسیار مناسبی برای کسانی است که بالاترین ها را می خواهند. کیفیت در کوچکترین اندازه و قیمت مناسب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M200 body" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, فیلم و سریال، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و برسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M200 body"، کلیک کنید.