نقد و برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a9 body Alpha A9 BODY

نقد و برسی تخصصی مشخصات

نقد و برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a9 body Alpha A9 BODY

دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a9 body

Alpha A9 BODY

دوربین بدون آینه سونی Alpha a9

شرکت SONY دوربین سونی A9 را با سنسور 24 مگاپیکسلی CMOS معرفی کرد. این دوربین شاتر کاملا بی صدا دارد و به لطف پردازنده بسیار پرسرعت Bionz X که دارد می تواند فایل های خام را تا 20 فریم بر ثانیه با وضوح کامل و بافر 241 فریم ضبط کند. این نرخ پشت سر هم سریع ترین نرخ فایل خام در بین دوربین های فول فریم است که قبلاً توسط Canon 1DX Mark II و Nikon D5 به ترتیب 14 و 12 فریم بر ثانیه بود. این دوربین از یک شاتر الکترونیکی استفاده می کند که سرعت همگام سازی فلاش را تا 1/250 ثانیه می دهد.

در هنگام عکاسی؛ منظرهاب دوربین سونی A9 به هیچ وجه تیره نمی شود و این بدان معناست که در زمان نوردهی و قفل فوکوس تاخیری در نمایش تصویر وجود ندارد. این منظرهاب QuadVGA دارای رزولوشن 1280×960 پیکسل است و سرعت نمایش تصویر 120 فریم بر ثانیه است و تقریباً هیچ تاخیری را نشان نمی دهد. سونی در مورد سرعت فوکوس این دوربین توضیح داده است که فوکوس خودکار چشمی آن بسیار قوی تر و دقیق تر از مدل های سری A7 است و امکان فوکوس تا -3EV با لنزهای F/2 وجود دارد که تقریباً یک نقطه عرض بهتر از دوربین دارد. سونی a7R II. این دوربین دارای 693 نقطه فوکوس روی سنسور فوکوس تشخیص فاز با سرعت بالا است که تقریباً 93 درصد از کل فریم را پوشش می دهد. برای درک بهتر تعداد نقاط تشخیص فاز در این دوربین می توانید آن را با سریع ترین دوربین های کانن و نیکون یعنی Canon 1DX Mark II و Nikon D5 با 61 و 153 نقطه تشخیص فاز مقایسه کنید! علاوه بر این؛ سونی آلفا 9 نیز مانند سایر دوربین های بدون آینه این شرکت دارای تثبیت کننده سنسور است که می تواند تا 5 استاپ تثبیت کننده را ارایه دهد.

دوربین سونی A9 دارای دو اسلات کارت حافظه است کهکی از آنها از کارت های پرسرعت UHS-II پشتیبانی می کند. سونی ادعا می کند که عمر باتری این دوربین دو برابر مدل های قبلی است و با این دوربین یک گیره باتری معرفی شده که می تواند دو باتری مجزا را در خود جای دهد و در نتیجه خیال عکاسان را برای عکاسی طولانی مدت تسهیل می کند.

سونی می گوید این قوی ترین دوربینی است که تا به حال ساخته شده است و از نظر ویژگی ها؛ دیگر مرزی بین دوربین های DSLR و بدون آینه وجود ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a9 body Alpha A9 BODY" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a9 body Alpha A9 BODY"، کلیک کنید.