نقد و برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6300 body Alpha 6300

نقد و برسی تخصصی مشخصات

نقد و برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6300 body Alpha 6300

دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6300 body

Alpha 6300

دوربین بدون آینه سونی Alpha a6300

دوربین بدون آینه سونی Alpha a6300 دارای سنسور جدید 24.2 مگاپیکسلی EXMOR CMOS با ابعاد APS-C است. این سنسور به همراه پردازنده BIONZ X می تواند تصاویری با کیفیت بسیار بالا در کل محدوده حساسیت ISO 100-51200 ثبت کند.

این دوربین همچنان می تواند ویدیوهایی با وضوح 4K با تعداد پیکسل کامل ضبط کند. دوربین بدون آینه سونی Alpha a6300 دارای یک سیستم فوکوس خودکار هیبریدی پیشرفته با 425 نقطه تشخیص فاز است که در تمام سطح سنسور فاصله زیادی دارند. سرعت عکاسی پیاپی این دوربین 11 فریم بر ثانیه با فوکوس خودکار مداوم و ردیابی نوردهی است.

بدنه دوربین از آلیاژ منیزیم ساخته شده و در برابر تاثیر عوامل محیطی عایق است. این مدل نیز مانند سایر دوربین های سونی دارای سیستم ارتباطی WiFi با NFC است.

به نظر می رسد سونی در طراحی این مدل به قابلیت های تیراندازی خود توجه ویژه ای داشته است. امکاناتی مانند مانیتور 16:9؛ قابلیت اتصال میکروفون خارجی؛ نمایه ویدیویی شامل منحنی های گامای S-Log2 و S-Log3 و قابلیت ضبط Time Code همگی در خدمت گرفتن بهتر هستند.

منظرهاب الکترونیکی این دوربین دارای وضوح 2.3 میلیون نقطه و بزرگنمایی 1.07 است. خبر خوب این است که این منظرهاب از سرعت 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند. (در مقابل 60 فریم در ثانیه در مدل های معمولی)

8 دکمه در دوربین بدون آینه سونی Alpha a6300 قابل برنامه ریزی هستند و دسترسی سریع به عملکردهای مختلف دارید. این عملکردها را می توان برای حالت عکسبرداری یا حالت مشاهده به طور متفاوتی برنامه ریزی کرد.

سیستم فوکوس خودکار هیبریدی این دوربین از 425 نقطه فوکوس تشخیص فاز روی سنسور استفاده می کند. این تعداد نقطه و پوشش نسبتاً گسترده عکسبرداری سریع و مطمین را تضمین می کند.

در نهایت این دوربین می تواند با فوکوس خودکار با سرعت 11 فریم بر ثانیه و با فوکوس خودکار و Live View با سرعت 8 فریم بر ثانیه عکس بگیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6300 body Alpha 6300" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و برسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6300 body Alpha 6300"، کلیک کنید.