نقد و بررسی دوربین پولاروید Polaroid Z2300 Instant Digital Camera Black

نقد و بررسی تخصصی مشخصات دوربین پولاروید Polaroid Z2300 Instant Digital Camera Black

نقد و بررسی دوربین پولاروید Polaroid Z2300 Instant Digital Camera Black

دوربین دیجیتال فوری Polaroid Z2300 مشکی

ویژگی های اصلی دوربین دیجیتال فوری Polaroid Z2300 مشکی

  • پیکسل های موثر: 10 مگاپیکسل
  • اندازه سنسور: 1/3.2 اینچ
  • نوع سنسور: CMOS
  • اندازه عکس قابل چاپ: 2*3 اینچ
  • استفاده از کاغذ چاپ عکس ZINK بدون نیاز به کارتریج
  • سرعت چاپ عکس: کمتر از یک دقیقه

دوربین دیجیتال فوری Polaroid Z2300 مشکی آنها نوعی دوربین آنالوگ با ظهور فیلم فوری هستند که اولین بار توسط فیزیکدان آمریکایی ادوین لندینگ در 26 نوامبر 1948 طراحی و به بازار عرضه شد. دوربین های پولاروید بلافاصله پس از گرفتن عکس، نسخه چاپی عکس را چاپ می کنند و عکس گرفته شده دقیقه بعد و در مدل های جدیدتر پس از چند ثانیه قابل مشاهده است.

نحوه کار و نمایش فیلم در دوربین های پولاروید به این صورت است که فیلم از دو رول عبور می کند و مواد ظاهری فیلم همزمان روی آن پخش می شود.

کاربران همیشه علاقه مند به مشاهده، چاپ و بایگانی عکس ها بوده اند. دوربین های پولاروید یکی از قدیمی ترین و بهترین گزینه ها برای این کار بودند.

دوربین های پولاروید بلافاصله پس از ثبت عکس با کیفیت قابل قبولی روی کاغذ مخصوص خود چاپ می کنند.

Polaroid Z2300 Instant Digital Camera Black با قابلیت چاپ فوری عکس از سایر دوربین ها پیشی گرفت، اما در Polaroid Z2300 Instant Digital Camera Black و از طریق صفحه نمایش، کاربران می توانند ابتدا تصویر را ببینند و سپس تصویر مورد علاقه خود را چاپ کنند.

دوربین پولاروید با توجه به مشخصاتش قیمت بسیار مناسبی دارد. همچنین می تواند تصاویر تا 5.84 سانتی متر (قطر) چاپ کند.
در دنیای امروز، عکاسی و استفاده از دوربین، بخش عمده ای از زندگی همه افراد در سراسر جهان را تشکیل می دهد، از سلفی با تلفن همراه گرفته تا عکس های با وضوح بالا با دوربین های DSLR، هر کدام طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند، اما دوربین های پولاروید با قابلیت چاپ عکس سریع یکی از هیجان انگیزترین دوربین های جهان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین پولاروید Polaroid Z2300 Instant Digital Camera Black" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین پولاروید Polaroid Z2300 Instant Digital Camera Black"، کلیک کنید.