نقد و بررسی دوربین پولاروید Polaroid Cube WIFI HD Action Camera Red

نقد و بررسی تخصصی مشخصات دوربین پولاروید Polaroid Cube WIFI HD Action Camera Red

نقد و بررسی دوربین پولاروید Polaroid Cube WIFI HD Action Camera Red

دوربین اکشن Polaroid Cube WIFI HD

دوربین اکشن Polaroid Cube WIFI HD قرمز

Polaroid نام یک برند آمریکایی است که در سال 1937 شروع به کار کرد. Polaroid در زمینه ساخت دوربین، لوازم جانبی عکاسی و چاپگر فعال است. محصول اصلی و شهرت اصلی پولاروید تولید دوربین هایی با قابلیت چاپ عکس است. در سال 1991 به دلیل محبوبیت این نوع دوربین ها ارزش این شرکت به 3 میلیارد دلار رسید. دوربین ورزشی Cube محصولی از شرکت پولاروید می باشد که مجهز به آهنربای داخلی بوده و با پایداری بالا می توان این دوربین را بر روی سطوح فلزی قرار داد. علاوه بر این امکان اتصال این دوربین ها به یکدیگر وجود دارد و با ترکیب این دوربین های مکعبی کوچک می توانید تصاویری جذاب و منحصر به فرد خلق کنید.

دوربین اکشن Polaroid Cube WIFI HD قادر به فیلم برداری با رزولوشن 1440p با سرعت 30 فریم بر ثانیه است. برای عکاسی با سرعت بالاتر، می توانید با وضوح 1080p و 60 فریم در ثانیه عکس بگیرید. علاوه بر این، دوربین Polaroid Cube WIFI HD Action می تواند تصاویر عریض با رزولوشن 8 مگاپیکسل ثبت کند. برای علاقه مندان به عکاسی در حالت Burst لازم به ذکر است که می توانند تا 10 فریم بر ثانیه ضبط کنند. بدنه دوربین Polaroid Cube WIFI HD Action یک مکعب مقاوم در برابر رطوبت است که امکان استفاده از آن را در شرایط مختلف محیطی و آب و هوایی فراهم می کند. به علاوه طراحی این دوربین به گونه ای است که در برابر ضربه از استحکام کافی برخوردار باشد. به لطف این ویژگی ها، Cube+ دوربینی مناسب برای ثبت لحظات فراموش نشدنی سفرهای ماجراجویی در نظر گرفته می شود. این دوربین می تواند تصاویر را روی کارت های حافظه microSDHS تا 64 گیگابایت ذخیره کند، البته لازم به ذکر است که کارت حافظه تا این دوربین است که ظرفیت 8 گیگابایتی دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین پولاروید Polaroid Cube WIFI HD Action Camera Red" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین پولاروید Polaroid Cube WIFI HD Action Camera Red"، کلیک کنید.