نقد و بررسی دوربین فوجی Fujifilm instax SQUARE SQ10 Hybrid Instant Camera

نقد و بررسی تخصصی مشخصات دوربین فوجی Fujifilm instax SQUARE SQ10 Hybrid Instant Camera

نقد و بررسی دوربین فوجی Fujifilm instax SQUARE SQ10 Hybrid Instant Camera

با گذشت زمان ما هر روز با فناوری های پیشرفته تری مواجه می شویم.

اما اگر به خاطر داشته باشید در گذشته دوربین هایی وجود داشتند که می توانستند عکس را به صورت آنی چاپ کنند و این یک اتفاق هیجان انگیز و جذاب به حساب می آمد. چندین سال بود که برندهای مختلف سعی در تکرار این خاطرات داشتند و موفق به طراحی و ارائه دوربین هایی با همان امکانات اما پیشرفته تر شدند.

خلاقیت خود را در یک لحظه با چاپ مستقیم خیره کننده از SQUARE SQ10 هیبریدی جدید instax بیان کنید. این دوربین به شما اجازه می دهد تا آن خاطرات و لحظات خاص و منحصر به فرد زندگی خود را به زیبایی در قالب مربعی شیک ثبت کنید.

و از آنجایی که ترکیبی است از هر دو دنیا بهترین بهره را خواهید برد – کنترل و ترکیب یک دوربین دیجیتال با لذت و لذت ملموس از چاپ عکس واقعی.

و اکنون Fujifilm instax SQUARE SQ10 یکی از چندین مدل دوربین برای چاپ سریع و پیشرفته این برند است.

استفاده از فناوری تصویربرداری دیجیتال و سیستم instax موجود کیفیت تصویر و ویرایش تصویر را قبل از چاپ بهبود می بخشد.

اولین دوربین چاپ مربعی که فوجی در سال 2017 به بازار عرضه کرد دارای سیستم پردازش تصویر دیجیتال است که کیفیت تصویر را بهبود می بخشد.

فرمت مربعی نزدیک به یک قرن است که به عنوان قالبی موثر برای بیان عکاسی هنری مورد علاقه علاقه مندان به عکاسی قرار گرفته است. “Instax SQUARE Film” زاویه دید “1 به 1” با اندازه صفحه نمایش 62×62 میلی متر را درک می کند و هنرمندانه هر صحنه را بدون توجه به افراد یا مناظر برش می دهد.

یکی از بزرگترین و مهم ترین تفاوت های این دوربین با سایر دوربین های چاپ سریع این است که این دوربین به شما اجازه می دهد قبل از چاپ و ارسال عکس را ویرایش کنید و همچنین از اعمال افکت های مختلف بر روی عکس خود لذت ببرید.

SQ10 اولین دوربین اینستاکس است که به سنسور تصویر دیجیتال و فناوری پردازش تصویر مجهز شده است. این فناوری ها توانایی دوربین را برای گرفتن عکس های روشن تر در شرایط کم نور (مانند داخل خانه یا در شب) و عکس های کلوزآپ تا فاصله ۱۰ سانتی متری با ویژگی های جدید مانند کنترل نوردهی خودکار تشخیص افراد و بهبود خودکار فوکوس افزایش می دهند.

یک محدوده پویا از بیان عکاسی با ترکیب سه عملکرد اصلی ده فیلتر شگفت انگیز با جلوه های مختلف یک کنترل چشمگیر چشمگیر که می تواند شدت نور در لبه تصویر را تنظیم کند و تنظیم روشنایی امکان پذیر است. کاربران می توانند قبل یا بعد از گرفتن عکس از این تنظیمات استفاده کنند.

فوجی فیلم متعهد به ارائه محصولات و خدمات جدید است که نیازهای مختلف کاربران را با به کارگیری پیشرفت های فناوری نوآورانه برآورده می کند. این شرکت همچنین با تشویق کاربران به لذت بردن از مزایای ثبت ذخیره نمایش و هدیه دادن تصاویر عکاسی که حامل پیام “غنی کردن زندگی شما با عکس” هستند به افزایش لذت عکاسی در سراسر جهان اختصاص دارد.

ده فیلتر مختلف کنترل حاشیه و تنظیم روشنایی وجود دارد. نتایج تمام عملیات در طول ترکیب عکسبرداری ویرایش/پردازش و چاپ بر روی مانیتور LCD نمایش داده می شود. این رابط جدید به عکاسان اجازه می دهد تا با یک عملیات ساده و بصری ویرایش و پردازش کنند. عکاسان همچنین می توانند تصویر را قبل از چاپ انتخاب و ویرایش کنند.

SQ10 دارای طراحی نمادین و شکل باریک گرد و متقارن برای نگهداری آسان است. دارای سیستم شاتر دوگانه با دو دکمه شاتر – یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ. حلقه لنز از فلز صیقلی ساخته شده است. تنوع و لذت را می توان در سراسر بدن سیاه او از عکاسی گرفته تا چاپ احساس کرد.

با باتری قابل شارژ مورد استفاده در SQ10 می توانید تا 160 عکس با یک بار شارژ بگیرید.

تصاویر گرفته شده و ویرایش/ پردازش شده را می توان در حافظه داخلی (تا حدود 50) یا microSD ذخیره کرد.

عکس های خود را در حافظه داخلی یا رسانه ذخیره سازی ذخیره کنید تا بتوانید هر زمان که خواستید آنها را مشاهده کنید سپس موارد دلخواه خود را چاپ کنید.

علاوه بر چاپ مجدد می توانید تصاویر ذخیره شده در آن را نیز از گذشته بیابید و دوباره آنها را چاپ کنید.

آخرین 50 عکس چاپ شده در تاریخ چاپ ذخیره می شود و می توان از آنجا دوباره چاپ کرد.

اندازه واقعی اندازه فیلم کامل: 86 x 72 میلی متر

اندازه صفحه نمایش: 62 x 62 میلی متر

با باتری قابل شارژ و اتصال سه پایه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین فوجی Fujifilm instax SQUARE SQ10 Hybrid Instant Camera" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین فوجی Fujifilm instax SQUARE SQ10 Hybrid Instant Camera"، کلیک کنید.