نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot SX730 HS white SX730

نقد و بررسی تخصصی مشخصات

نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot SX730 HS white SX730

دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot SX730 HS white

SX730

دوربین Canon PowerShot SX730 HS

Canon PowerShot SX730 HS یک دوربین کامپکت با زوم فوق العاده برای کسانی است که می خواهند در هر شرایطی عکس های با کیفیت و زیبایی را به راحتی و بدون تداخل با عملکردهای پیچیده دوربین های DSLR ثبت کنند. این دوربین جدید مجهز به سنسور 1/2.3 اینچی 20.3 مگاپیکسلی BSI CMOS است و مانند سلف خود دارای لنز زوم طولانی برای عکاسی از راه دور است. لنز زوم 40x Canon SX730 HS (فاصله کانونی معادل 24-960 میلی متر) یکی از طولانی ترین لنزهای لرزش دار موجود در بازار است و هنگامی که در بدنه دوربین تا می شود، به راحتی در جیب قرار می گیرد.

یکی از تفاوت های مهم این دوربین با نسل قبلی خود، صفحه نمایش 3 اینچی تاشو آن است که با تا شدن می توان از آن برای گرفتن عکس های سلفی استفاده کرد. برای این منظور حالت عکاسی جدیدی به نام Self-Portrait and Smooth Skin وجود دارد که می توان از آن برای ثبت عکس های زیبا و روتوش شده از چهره افراد استفاده کرد. دوربین Canon PowerShot SX730 HS برای برقراری ارتباط راحت تر با دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها از فناوری های ارتباطی بی سیم مختلفی مانند بلوتوث، NFC و وای فای استفاده می کند و می توانید به راحتی با آن از راه دور عکس بگیرید یا عکس های گرفته شده با آن را ارسال کنید. برای ارسال سریع در شبکه های اجتماعی به همین دلیل برای کسانی که به دنبال دوربینی باکیفیت برای موبایل خود هستند، انتخاب خوبی است.

به لطف پردازنده فوق العاده پرسرعت DIGIC 6 که در دوربین Canon PowerShot SX730 HS استفاده شده است، این دوربین در بخش فیلمبرداری نیز عملکرد خوبی دارد و می تواند ویدیوهای Full HD 1080p را با سرعت اسلوموشن 60 فریم بر ثانیه ضبط کند. قابلیت های ماکرو این دوربین نیز عالی است و می توانید در کمترین فاصله کانونی تا 1 سانتی متر به سوژه خود نزدیک شوید. سرعت عکاسی پیاپی این دوربین نیز 5.9 فریم بر ثانیه است و می تواند عکس های گرفته شده را در کارت های حافظه SDXC ذخیره کند. باتری این محصول با یک بار شارژ می تواند 250 عکس بگیرد.

دوربین Canon PowerShot SX730 HS بسیار کوچک و سبک طراحی شده است و وزن آن تنها 300 گرم با ابعاد 110x64x40 میلی متر است. بنابراین به راحتی می تواند در جیب شما جا شود و همیشه همراه شما باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot SX730 HS white SX730" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot SX730 HS white SX730"، کلیک کنید.