نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot G9X Mark II Silver G9XII Silver

نقد و بررسی تخصصی مشخصات

نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot G9X Mark II Silver G9XII Silver

دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot G9X Mark II Silver

G9XII Silver

دوربین نقره ای Canon G9X Mark II

این یکی از دوربین های کامپکت یا سری Powershot Canon است که ویژگی های پیشرفته عکاسی و فیلمبرداری را در بدنه ای کوچک و جمع و جور در اختیار شما قرار می دهد. این دوربین مجهز به سنسور 20.1 مگاپیکسلی CMOS است که قطر آن برابر با 1 اینچ است. مساحت سطح این سنسور تقریباً 3 برابر اندازه سنسورهای معمولی (1/2.3 اینچ) در دوربین های کامپکت کانن است و طبیعتاً سطح نویز و کیفیت بسیار کمتری نزدیک به لنزهای جیبی میکرو چهار سوم ارائه می دهد. اندازه بزرگ این سنسور امکان عکاسی در نور کم و حساسیت بالای ISO 12800 را فراهم می کند و استفاده از پردازنده پرسرعت DIGIC 7 در آن امکان عکاسی با سرعت 8.2 فریم بر ثانیه را با وضوح کامل فراهم می کند. بنابراین می بینیم که با دوربینی بسیار پیشرفته اما سبک (حدود 200 گرم) روبرو هستیم که برای مصارف مختلف در سفر، خانوادگی، خبری و عکاسی خیابانی مناسب است.

سنسور CMOS 20.1 مگاپیکسلی و پردازنده DIGIC 7

سنسور نقره ای دوربین Canon G9X Mark II علاوه بر سایز بزرگ دارای فناوری BSI می باشد که در ترکیب با سنسور پیشرفته DIGIC 7 در دوربین های Canon Poweshot به فناوری Canon HS SYSTEM معروف است. با استفاده از این فناوری پیشرفته، این دوربین می تواند با حداکثر حساسیت ISO 12800 عکاسی کند و عکاسی با کیفیت بالا را در محیط های کم نور امکان پذیر می کند. سرعت عکسبرداری استثنایی، سیستم فوکوس بسیار سریع و قابلیت عکاسی با رزولوشن Full HD 1080p و سرعت اسلوموشن 60 فریم بر ثانیه از ویژگی های مهم دوربین Canon G9X Mark II است که با استفاده از این فناوری پیشرفته ارائه شده است.

فیلم های این دوربین با صدای استریو از میکروفون خود دوربین ضبط می شود و می توانید با استفاده از خروجی های HDMI D (micro) و Micro-USB آنها را به نمایشگرهای بزرگتر نمایش داده یا منتقل کنید.

لنز زوم با زوم اپتیکال 3 برابر و تثبیت کننده پیشرفته

لنز نقره ای دوربین Canon G9X Mark II دارای فاصله کانونی 28-84 میلی متر است و می تواند لنزهای تله فوتو با زاویه باز تا متوسط ​​را پوشش دهد، بسته به سطح زوم، این لنز دارای حداکثر دیافراگم متغیر از f/2 تا f/4.9 است. و هوشمند. فناوری های لرزشگیر IS و Dual Sensing IS نیز مجهز شده اند، بنابراین می توانید به راحتی در شرایط نوری ضعیف بدون نگرانی از لرزش دست و تاری تصویر عکس بگیرید. علاوه بر این ویژگی های تثبیت کننده تصویر پیشرفته، نوعی لرزشگیر دیجیتالی یا نرم افزاری به نام Dynamic IS نیز در حالت فیلم موجود است که با آن می توانید لرزش خفیف دست را در حین فیلمبرداری تا حد زیادی و حتی در هنگام راه رفتن به راحتی خنثی کنید حرکات صاف و بدون لرزش

طراحی بدنه و امکانات ارتباطی

سایز این دوربین به صورت جیبی طراحی شده و با ابعاد 98x58x31mm تقریبا به اندازه یک گوشی موبایل و ضخامت دو موبایل متصل به هم است. بنابراین به راحتی می تواند در طول روز همراه شما باشد و به راحتی آن را در جیب خود قرار دهید. باتری لیتیوم یون این دوربین نیز استثنایی است و شارژر مخصوص به خود را دارد. اگرچه به دلیل ابعاد کوچک این دوربین، باتری های آن مانند باتری های قلمی معمولی طراحی نشده اند، اما باتری NB-13L این دوربین با یک بار شارژ می تواند حدود 235 عکس بگیرد که در حالت ECO Mode می تواند به 315 عکس برسد. بنابراین احتمالاً برای عکاسی معمولی در روز نیازی به باتری پشتیبان نخواهید داشت. اما اگر برای عکاسی با آن به باتری بیشتری نیاز دارید، می توانید باتری یدکی را نیز از سایت ما تهیه کنید.

این روزها اکثر دوربین های جدید مجهز به امکانات ارتباطی WiFi و NFC برای اطمینان از اتصال خود با تلفن های هوشمند و تبلت ها هستند. خوشبختانه Canon G9X Mark II به هر دو روش ارتباطی مجهز شده است. بنابراین می توانید با استفاده از اپلیکیشن Canon Camera Connect که می توانید به صورت رایگان در اندروید و iOS آن را دانلود و استفاده کنید و همچنین می توانید دوربین را از راه دور کنترل کنید و عکس بگیرید، می توانید فوراً عکس های گرفته شده را در اینترنت منتقل یا منتشر کنید.

یکی از ویژگی های خوب این دوربین وجود صفحه نمایش لمسی بزرگ است. صفحه نمایش LCD دوربین نقره ای Canon G9X Mark II با سایز 3 اینچ و رزولوشن بالای 1.04 میلیون نقطه کیفیت کاملا قابل قبولی برای کادر بندی و مشاهده تصاویر دارد. علاوه بر این، قابلیت استفاده از عملکرد لمسی در این دوربین به شما این امکان را می دهد که علاوه بر سهولت استفاده در هنگام مشاهده تصاویر و کار با منوهای دوربین، از فوکوس انتخابی با لمس صفحه نمایش بهره ببرید. به سادگی هر نقطه ای از تصویر را روی صفحه لمس کنید و دوربین فوراً روی آن نقطه فوکوس می کند و تصویری واضح و با کیفیت ضبط می کند.

توابع دیگر

یکی از ویژگی های خوب دوربین نقره ای Canon G9X Mark II قابلیت عکاسی تایم لپس است. با استفاده از این قابلیت، دوربین به صورت متوالی در بازه های زمانی مشخص عکس می گیرد و بعداً یک ویدیوی پیوسته از ترکیب این تصاویر ذخیره می شود. بنابراین این دوربین می تواند در سفرهای طولانی یا کمپینگ ویدیوهای تاثیرگذاری برای شما بسازد.

از آنجایی که این دوربین دارای ویژگی های پیشرفته عکاسی است، می تواند به صورت خام نیز عکس بگیرد. اما اگر با نرم افزارهای پیشرفته ویرایش عکس مانند فتوشاپ یا لایت روم آشنایی ندارید، ممکن است تبدیل فرمت خام کمی برای شما دشوار باشد. خوشبختانه دوربین نقره ای Canon G9X Mark II توانایی تبدیل فایل های خام به صورت داخلی را دارد و در حین تبدیل این فایل ها، می توانید افکت هایی مانند Auto Light Optimizer و تنظیمات فیلتر انحصاری Canon (Picture Style) را در دوربین اعمال کنید، فایل های خام و خروجی را اعمال کنید. آنها را با فرمت JPEG سبک های تصویر در این دوربین شامل فیلترها و از پیش تعیین شده برای موقعیت های مختلف و شامل حالت های مختلف به نام های خودکار، استاندارد، عمودی، منظره، جزئیات دقیق، خنثی، وفادار، تک رنگ و سه حالت قابل برنامه ریزی می باشد.

سایت ما دوربین Canon G9X Mark II را به همه عکاسان و علاقه مندانی که می خواهند ویژگی های یک دوربین حرفه ای را در هر زمان و هر مکان همراه خود داشته باشند، ارائه می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot G9X Mark II Silver G9XII Silver" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot G9X Mark II Silver G9XII Silver"، کلیک کنید.