نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 7D Mark II Kit 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM 7D Mark II EF-S 18-135 IS USM

نقد و بررسی تخصصی مشخصات

نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 7D Mark II Kit 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM 7D Mark II EF-S 18-135 IS USM

دوربین عکاسی کانن Canon EOS 7D Mark II Kit 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM

7D Mark II EF-S 18-135 IS USM

بررسی دوربین Canon EOS 7D Mark II

پس از مدت ها انتظار، سرانجام کانن دوربین Canon EOS 7D MK II را به مصرف کنندگان معرفی کرد. دوربین Canon 7D Mark ll دارای سنسور 20 مگاپیکسلی APS-C CMOS است. یک جفت پردازنده DIGIC 6 نیز فوکوس و پردازش تصویر را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد. نتیجه استفاده از این پردازنده ها قابلیت عکاسی پیاپی با سرعت 10 فریم بر ثانیه و ضبط ویدئو با کیفیت 1080/60P است. سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز پیشرفته 65 نقطه ای و سنسور تصویر مجهز به فناوری Dual Pixel CMOS AF فوکوس دقیق و سریع را برای این دوربین تضمین می کند.

سنسور CMOS این دوربین توانایی عکاسی در نور کم خوبی دارد و می تواند با حساسیت 16000 عکاسی کند که البته این عدد در حالت قابل ارتقا تا 51200 قابل افزایش است. بدنه بسیار مقاوم این دوربین در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است و شاسی منیزیمی آن می تواند در سخت ترین شرایط نیز مقاومت کند. این دوربین مجهز به صفحه نمایش LCD 3 اینچی با وضوح 1.04 میلیون نقطه است. این دوربین به GPS نیز مجهز است.

سنسور، پردازنده، سرعت شاتر و حساسیت ISO

پس از گذشت 5 سال از معرفی دوربین کانن EOS-7D همانطور که انتظار می رفت، کانن دوربین Canon 7D Mark II را به عنوان پرچمدار دوربین های APS-C خود معرفی کرد. این دوربین پیشرفته ترین دوربین بدون فول فریم کانن است و سریع ترین دوربین APS-C جهان محسوب می شود. اگرچه سنسور 20 مگاپیکسلی این دوربین وضوحی برابر با سنسور دوربین دارد EOS-70D اما طبق گفته کانن، این دو سنسور متفاوت هستند و ساختار میکرولنز در سنسور دوربین Canon 7D Mark II برای افزایش کارایی (انتقال نور) بهبود یافته است.

استفاده از دو پردازنده DIGIC 6 سرعت عکاسی را به 10 فریم در ثانیه افزایش می دهد و با این سرعت می توانید تا 31 عکس با فرمت RAW و 1090 عکس با فرمت JPEG بگیرید. همچنین محدوده تنظیمات حساسیت فوق العاده این دوربین از ISO 100 تا ISO 16000 است و می توانید آن را تا ISO 51200 افزایش دهید. سیستم فوکوس خودکار جدید 65 نقطه ای، سنسور نورسنجی RGB/IR با 150000 پیکسل و 253 ناحیه برای نورسنجی از دیگر موارد قابل توجه است. ویژگی های دوربین Canon EOS-7D MK II.

سنسور نوردهی دوربین Canon 7D Mark 2 دارای 150000 پیکسل در 253 ناحیه و RGB و IR (مادون قرمز) است. این سیستم نورسنجی از سیستم دوربین 5D MK III (منطقه ای و دو رنگ) پیشرفته تر است و از سیستم نورسنجی دوربین 1DX با 100000 پیکسل و 252 زون پیشی می گیرد. استفاده از نورسنجی مادون قرمز (IR) تشخیص سوژه را برای دستیابی به بهترین نوردهی تضمین می کند.

بدنه و ساختار

Canon 7D Mark II با وزن 910 گرم از دوربین آن سنگین تر است 7D این تغییر وزن عمدتاً به دلیل افزایش مقاومت بدنه در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت است که آن را به بادوام ترین دوربین کانن از زمان 1DX تبدیل کرده است. به لطف استفاده از آلیاژ منیزیم در بدنه، دوربین Canon 7D Mark II وقتی دوربین را در دست می گیرید حس خوبی به شما دست می دهد.

اگرچه تغییراتی در دکمه های این دوربین ایجاد شده است، اما کاربرانی که قبلا از دوربین استفاده کرده اند 7D استفاده کرده اند، با این تغییرات مشکلی نخواهند داشت. مهم ترین تغییر، اضافه شدن یک اهرم فنری در اطراف دکمه چند کنترلی در پشت دوربین است.

این اهرم عملکرد دکمه چرخشی بالای دوربین را کنترل می کند و با نگه داشتن آن می توانید از دکمه چرخشی بالای دوربین برای کنترل طیف وسیعی از عملکردها مانند تنظیم حساسیت و … استفاده کنید. این ویژگی از طریق منوی سریع در دسترس است.

از دیگر تغییرات انجام شده می توان به اضافه شدن قفل به دکمه انتخابگر حالت عکاسی اشاره کرد. برای تغییر حالت های عکاسی، باید این قفل را فشار دهید و سپس کلید چرخان حالت را بچرخانید.

سیستم فوکوس خودکار

سیستم فوکوس خودکار دوربین Canon 7D Mark II دارای 65 نقطه است که همگی از نوع متقاطع هستند. 7D دارای 19 نقطه و دوربین EOS-5D MK III 61 نقطه فوکوس وجود دارد هنگام استفاده از لنزهایی با دیافراگم F/2.8، فوکوس خودکار حتی در محیط های تاریک نیز امکان پذیر است (EV-3). همانند سیستم فوکوس خودکار دوربین های فول فریم کانن، سیستم فوکوس خودکار دوربین کانن 7D Mark II دارای منوی اختصاصی است و تنظیمات مربوط به شتاب و سرعت حرکت سوژه و حساسیت ردیابی فوکوس خودکار در اختیار کاربر قرار می گیرد.

GPS و قطب نما

دوربین Canon 7D Mark II سیستم ارتباطی WiFi ندارد، اما سیستم GPS و قطب نمای مغناطیسی جدید اطلاعات مربوط به محل عکسبرداری را همراه با جهت گیری دوربین ذخیره می کند.

برای ارتباط بی سیم نیز می توانید از فرستنده WFT-E7A V2 که مخصوص این دوربین معرفی شده است استفاده کنید.

حبس و تاخیر در حبس

سرعت شاتر دوربین Canon 7D Mark II را می توان از 30 ثانیه تا 1/8000 ثانیه انتخاب کرد. به گفته شرکت کانن، عمر شاتر این دوربین حدود 200000 برابر است. زمان تاخیر شاتر بدون فلاش 55 میلی ثانیه و با فلاش 95 میلی ثانیه است. زمان تأخیر روشن شدن دوربین و آماده به کار شدن آن 120 میلی ثانیه است.

اتصالات

تمامی اتصالات لازم در دوربین Canon 7D Mark II ارائه شده است. این اتصالات عبارتند از: میکروفون و هدفون، کانکتور لایتنینگ، کانکتور کنترل از راه دور، کانکتور USB 3.0 و رابط HDMI.

لوازم جانبی

علاوه بر فرستنده بی سیم، باتری گریپ BG-E16 نیز برای این دوربین طراحی شده است.

نتیجه گیری

ترکیب سنسور جدید و پردازش دوگانه پیشرفته در کنار سرعت بالای عکسبرداری پیاپی و سیستم نورسنجی جدید، Canon 7D Mark II را به یکی از بهترین و سریع ترین دوربین های DSLR غیر فول فریم تبدیل کرده است. شاید وجود مانیتور قابل جابجایی و سیستم ارتباطی وای فای کامل کننده تمام ویژگی های عالی این دوربین باشد. اما کاربران دوربین های Canon 7D Mark II تجربه بی نظیری از کیفیت و سرعت خواهند داشت.

توضیحات لنز

لنز انعطاف پذیر و بهینه کانن EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM هم برای اهداف عکاسی و هم برای فیلمبرداری مناسب است. فاصله کانونی معادل 35 میلی متری این لنز کانن در دوربین های سنسور APS-C 29 تا 216 میلی متر است.

سیستم و اپلیکیشن فوکوس موتور

این لنز با ترکیب فناوری های NANO و USM دارای ویژگی های برجسته ای مانند موتور اولتراسونیک پرسرعت بهینه سازی شده برای اهداف عکاسی و همچنین یک موتور بی صدا و بی صدا برای تصویربرداری با کارایی بالا در تمامی شرایط فوکوس است که بهترین تصویر و فیلم را تضمین می کند. خروجی برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. کاربر همچنین می تواند هنگام عکاسی در حالت فوکوس خودکار برای هر عکس، به ویژگی فوکوس دستی دسترسی داشته باشد.

سیستم ضد لرزش

موتور فوکوس خودکار دو منظوره به کار رفته در این لنز کانن عملکرد بسیار سریعی در سراسر محدوده زوم خود از نزدیک به دور دارد. همانطور که گفته شد، این لنز هم برای عکاسی و هم برای فیلم برداری مناسب است، بنابراین سیستم تثبیت کننده تصویر Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM برای ایجاد تصویر واضح تر در حین عکاسی دستی تا 4 مرحله (مرحله)، جبران می کند. برای دست دادن

علاوه بر این، ویژگی تثبیت تصویر پویا این لنز به کاهش لرزش دوربین در حین تصویربرداری کمک می کند. علاوه بر این، این لنز با آداپتور زوم قدرت PZ-E1 سازگار است که می توان آن را به صورت جداگانه خریداری کرد. این آداپتور کنترل زوم بهتر و طبیعی تری را برای عکاس یا فیلمبردار فراهم می کند. با توجه به اینکه امروزه فیلمبرداری وارد عرصه کار بسیاری از عکاسان حرفه ای و آماتور شده است، داشتن لنز EF-S 18-135 میلی متری که محدوده زوم مناسبی از واید تا تله فوتو داشته باشد و سرعت فوکوس مناسبی داشته باشد ضروری است. .

لنزها

از نظر طراحی اپتیکال این لنز، یک لنز با انحراف کروماتیک بسیار کم همراه با یک لنز PMO غیرکروی بسیار متمایز به نظر می رسد. این لنزها پراکندگی رنگی را در محدوده زوم این لنز تا حد زیادی کاهش می دهند. علاوه بر این، خطای کروی و اعوجاج نیز در تصاویر کاهش یافته و عکس های واضح و شفاف تری ثبت می شود.

بدنه و ساختار

بدنه لنز Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM نیز به زیبایی طراحی شده است. سرنیزه این لنز فلزی است و دکمه های انتخاب نوع فوکوس و لرزشگیر تصویر در انتهای آن قرار گرفته است. یک حلقه مشکی همچنین قسمت های زوم و فوکوس لنز را از هم جدا می کند. و ظاهری ظریف و زیبا به این لنز می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 7D Mark II Kit 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM 7D Mark II EF-S 18-135 IS USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 7D Mark II Kit 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM 7D Mark II EF-S 18-135 IS USM"، کلیک کنید.