نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 7D Mark II Kit 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

نقد و بررسی تخصصی مشخصات دوربین عکاسی کانن Canon EOS 7D Mark II Kit 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 7D Mark II Kit 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

کیت Canon EOS 7D Mark II 15-85mm IS USM

بررسی دوربین Canon EOS 7D Mark II در سایت ما

پس از مدت ها انتظار، سرانجام کانن دوربین Canon EOS 7D Mark II را به مصرف کنندگان معرفی کرد. دوربین Canon EOS 7D Mark II دارای سنسور 20 مگاپیکسلی CMOS با سایز APS-C است. نتیجه استفاده از این پردازنده ها قابلیت عکاسی پیاپی با سرعت 10 فریم بر ثانیه و ضبط ویدئو با کیفیت 1080/60P است. سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز پیشرفته 65 نقطه ای و سنسور تصویر مجهز به فناوری Dual Pixel CMOS AF فوکوس دقیق و سریع را برای این دوربین تضمین می کند. سنسور CMOS این دوربین توانایی عکاسی در نور کم خوبی دارد و می تواند با حساسیت 16000 عکاسی کند که البته این عدد در حالت قابل ارتقا تا 51200 قابل افزایش است. بدنه بسیار مقاوم این دوربین در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است و شاسی منیزیمی آن می تواند در سخت ترین شرایط نیز مقاومت کند. این دوربین مجهز به صفحه نمایش LCD 3 اینچی با وضوح 1.04 میلیون نقطه است. این دوربین به GPS نیز مجهز است.

معرفی دوربین Canon EOS 7D Mark II Kit 15-85mm IS USM

پس از گذشت 5 سال از معرفی دوربین Canon EOS 7D Mark II همانطور که انتظار می رفت، کمپانی Canon دوربین Canon EOS 7D Mark II را به عنوان پرچمدار دوربین های APS-C خود معرفی کرد. این دوربین پیشرفته ترین دوربین بدون فول فریم کانن است و سریع ترین دوربین APS-C جهان محسوب می شود. اگرچه سنسور 20 مگاپیکسلی این دوربین از نظر رزولوشن با سنسور دوربین EOS-70D یکی است، اما طبق گفته کانن این دو سنسور متفاوت هستند و ساختار میکرولنز در سنسور Canon EOS 7D Mark دوربین II برای افزایش راندمان (انتقال نور) بهبود یافته است. استفاده از دو پردازنده DIGIC 6 سرعت عکاسی را به 10 فریم در ثانیه افزایش می دهد و با این سرعت می توانید تا 31 عکس با فرمت RAW و 1090 عکس با فرمت JPEG بگیرید. همچنین محدوده تنظیمات حساسیت فوق العاده این دوربین از ISO 100 تا ISO 16000 است و می توانید آن را تا ISO 51200 افزایش دهید. سیستم فوکوس خودکار جدید 65 نقطه ای، سنسور نورسنجی RGB/IR با 150000 پیکسل و 253 ناحیه برای نورسنجی از دیگر موارد قابل توجه است. ویژگی های دوربین Canon EOS 7D Mark II.

کیت Canon EOS 7D Mark II 15-85mm IS USM

ساختار بدن

کانن EOS 7D Mark II با 910 گرم وزن، وزن بیشتری نسبت به دوربین دارد EOS 7د f این تغییر وزن عمدتاً به دلیل افزایش مقاومت بدنه در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت است که از زمان Canon 1DX مقاوم ترین دوربین کانن است. به لطف استفاده از آلیاژ منیزیم در بدنه، دوربین Canon EOS 7D Mark II وقتی دوربین را در دست می گیرید، احساس خوبی دارد.

اگرچه تغییراتی در دکمه های این دوربین ایجاد شده است، اما کاربرانی که قبلا از دوربین استفاده کرده اند EOS 7د استفاده کرده اند، با این تغییرات مشکلی نخواهند داشت. مهم ترین تغییر، اضافه شدن یک اهرم فنری در اطراف دکمه چند کنترلی در پشت دوربین است.

این اهرم عملکرد دکمه چرخشی بالای دوربین را کنترل می کند و با نگه داشتن آن می توانید از دکمه چرخشی بالای دوربین برای کنترل طیف وسیعی از عملکردها مانند تنظیم حساسیت و … استفاده کنید. این ویژگی از طریق منوی سریع در دسترس است.

از دیگر تغییرات انجام شده می توان به اضافه شدن قفل به دکمه انتخابگر حالت عکاسی اشاره کرد. برای تغییر حالت های عکاسی، باید این قفل را فشار دهید و سپس کلید چرخان حالت را بچرخانید.

سیستم فوکوس خودکار

سیستم فوکوس خودکار Canon EOS 7D Mark II دارای 65 نقطه است که همه آنها از نوع متقاطع هستند.

برای مقایسه، Canon EOS 7D Mark II دارای 19 نقطه و دوربین است EOS-5D MK III 61 نقطه فوکوس وجود دارد هنگام استفاده از لنزهایی با دیافراگم F/2.8، فوکوس خودکار حتی در محیط های تاریک نیز امکان پذیر است (EV-3). همانند سیستم فوکوس خودکار دوربین های فول فریم کانن، سیستم فوکوس خودکار دوربین Canon EOS 7D Mark II دارای منوی اختصاصی بوده و تنظیمات مربوط به شتاب و سرعت حرکت سوژه و حساسیت ردیابی فوکوس خودکار در اختیار کاربر قرار می گیرد.

سنسور

سنسور فتومتریک دوربین Canon EOS 7D Mark II دارای 150000 پیکسل در 253 ناحیه و RGB و IR (مادون قرمز) است. این سیستم اندازه گیری پیشرفته تر از سیستم دوربین EOS 5D MK III (منطقه ای و دو رنگ) است و از سیستم نورسنجی 100000 پیکسلی و 252 منطقه ای دوربین 1DX بهتر است. استفاده از نورسنجی مادون قرمز (IR) تشخیص سوژه را برای دستیابی به بهترین نوردهی فراهم می کند.

GPS و قطب نما

دوربین Canon EOS 7D Mark II دارای سیستم ارتباطی WiFi نیست، اما سیستم GPS و قطب نمای مغناطیسی جدید آن اطلاعات مربوط به محل عکاسی را همراه با جهت گیری دوربین ذخیره می کند.

برای ارتباط بی سیم نیز می توانید از فرستنده WFT-E7A V2 که مخصوص این دوربین معرفی شده است استفاده کنید.

حبس و تاخیر در حبس

سرعت شاتر دوربین Canon EOS 7D Mark II را می توان از 30 ثانیه تا 1.8000 ثانیه انتخاب کرد. به گفته شرکت کانن، عمر شاتر این دوربین حدود 200000 برابر است. زمان تاخیر شاتر بدون فلاش 55 میلی ثانیه و با فلاش 95 میلی ثانیه است. زمان تأخیر روشن شدن دوربین و آماده به کار شدن آن 120 میلی ثانیه است.

اتصالات

تمام اتصالات لازم در دوربین Canon EOS 7D Mark II ارائه شده است. این اتصالات عبارتند از: میکروفون و هدفون، کانکتور لایتنینگ، کانکتور کنترل از راه دور، کانکتور USB 3.0 و رابط HDMI.

لوازم جانبی

علاوه بر فرستنده بی سیم، باتری گریپ BG-E16 نیز برای این دوربین طراحی شده است.

توضیحات لنز دوربین Canon EOS 7D Mark II Kit 15-85mm IS USM

لنز Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM که توسط شرکت کانن تولید می شود این لنز از موتور انحصاری فوکوس USM Canon استفاده می کند و فوکوس بسیار سریع و بی صدا را در محدوده زوم 15-85 میلی متری به شما ارائه می دهد. علاوه بر این، یک حلقه فوکوس دستی روی این لنز وجود دارد که می تواند در هر زمان فوکوس خودکار را لغو کند و منطقه فوکوس را به صورت دستی کنترل کند.

بدنه و ساختار

بدنه لنز Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM نیز به زیبایی طراحی شده است. سرنیزه این لنز فلزی است و دکمه های انتخاب نوع فوکوس و لرزشگیر تصویر در انتهای آن قرار گرفته است. یک حلقه مشکی همچنین قسمت های زوم و فوکوس لنز را از هم جدا می کند. و ظاهری ظریف و زیبا به این لنز می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 7D Mark II Kit 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 7D Mark II Kit 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM"، کلیک کنید.