نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 77D Kit 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM 77D EF-S 18-135 IS USM

نقد و بررسی تخصصی مشخصات

نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 77D Kit 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM 77D EF-S 18-135 IS USM

دوربین عکاسی کانن Canon EOS 77D Kit 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM

77D EF-S 18-135 IS USM

دوربین Canon EOS 77D Kit 18-135mm IS USM

ترکیبی از ویژگی های پیشرفته عکاسی با قابلیت های فوق العاده فیلم برداری Canon، کیت Canon EOS 77D 18-135mm IS USM را به یک انتخاب عالی برای عکاسان مبتدی و نیمه حرفه ای تبدیل می کند.

حساسیت سنسور و ISO و سرعت عکسبرداری مداوم

این دوربین از یک سنسور پیشرفته 24.2 مگاپیکسلی CMOS استفاده می کند که اندازه APS-C (کوچکتر از فول فریم) دارد. این اندازه سنسور برای همه دوربین های DSLR غیر فول فریم کانن مشترک است و در این دوربین، همراه با سنسور بسیار پیشرفته DIGIC 7، عملکرد فوق العاده سریع همراه با پردازش دقیق عکس را ارائه می دهند. به لطف استفاده از این پردازنده پیشرفته می توان حساسیت این دوربین را تا حداکثر ISO 51200 افزایش داد و معمولا بین 100-25600 می باشد.

علاوه بر این، استفاده از پردازنده DIGIC 7 در دوربین Canon EOS 77D امکان عکاسی مداوم با سرعت 6 فریم بر ثانیه را به آن می دهد که برای عکاسی با سرعت بالا مانند عکاسی حیات وحش و خبری بسیار مفید است.

بدنه دوربین IS USM پیشرفته و پیشرفته Canon EOS 77D Kit 18-135mm

بدنه دوربین Canon EOS 77D Kit 18-135mm IS USM را نمی توان بدنه ای کوچک و ساده مانند سری EOS 750D دانست. در واقع، طبقه بندی Canon EOS 77D Kit 18-135mm IS USM چیزی در حد وسط بین دوربین های DSLR پایین رده مانند EOS 750D و دوربین های DSLR میان رده مانند EOS 80D است و انتظار می رود جایگزین دوربین های سه گانه شود. مدل رقمی EOS 760D یا T6s.

بدنه این دوربین نیز مانند دوربین های سری دو رقمی کانن دارای صفحه نمایش تک رنگ در بالای دوربین است که با آن می توانید بدون روشن شدن ال سی دی وضعیت دوربین را بررسی کنید. صفحه نمایش دوربین Canon EOS 77D از نوع پاپ آپ است و با سایز 3 اینچ و وضوح 1.04 میلیون نقطه می تواند برای بررسی و کادربندی تصویر در زوایای مختلف بسیار مفید باشد.

البته اگر نمی خواهید از LCD دوربین استفاده کنید، می توانید کادربندی را با منظره یاب پنج بعدی دوربین با کیفیت انجام دهید. میزان پوشش دهی این منظره یاب 95 درصد بوده و با بزرگنمایی 0.82 برابری تصویر واضحی از قاب جلویی را نشان می دهد.

این دوربین می تواند با سرعت Bulb و همچنین سرعت های 1/30 تا 1/4000 ثانیه عکاسی کند و حداکثر سرعت همگام سازی فلاش آن 1/200 ثانیه است. فلاش دوربین Canon EOS 77D دارای قابلیت E-TTL بوده و خود دوربین می تواند از فلاش های حرفه ای و استودیویی پشتیبانی کند.

سرعت بالا و فوکوس پیشرفته

عکاسی با منظره یاب این دوربین به دوربین اجازه می دهد تا از 45 نقطه فوکوس خودکار با فناوری تشخیص فاز استفاده کند که سرعت بالا و دقت فوق العاده آن فوکوس دقیق عکس های شما را تضمین می کند. همه این نقاط از نوع متقاطع هستند و حساسیت بالای آنها حتی در هنگام فوکوس بر روی خطوط افقی مستقیم باعث می شود حتی یک لحظه فوکوس را از دست ندهید.

این نقاط در نور کم و شرایط نوری پیچیده فوق العاده دقیق هستند و پوشش آن ها به گونه ای است که هنگام ردیابی فوکوس به سختی یک سوژه متحرک را از دست خواهید داد. دوربین Canon EOS 77D یکی از بهترین دوربین های DSLR موجود در بازار از نظر قابلیت فیلم برداری است.

این دوربین از آنجایی که مجهز به سنسور با فناوری Dual Pixel CMOS AF است، فوکوس بسیار نرم و بی صدا را بر روی سوژه در هنگام فیلمبرداری یا عکاسی در حالت LiveView انجام می دهد. به سادگی هر نقطه از تصویر را روی صفحه دوربین لمس کنید و با سرعت و دقت بالای یک دوربین فیلمبرداری حرفه ای فوراً روی همان نقطه فوکوس می کند.

به این ترتیب، بر خلاف اکثر دوربین های DSLR، هنگام فوکوس خودکار در حالت فیلمبرداری، احساس سردرگمی و کندی فوکوس نخواهید داشت. ویژگی هایی مانند Movie Servo AF برای ردیابی سوژه های متحرک و تشخیص چهره برای متمرکز نگه داشتن افراد به شما کمک می کنند تا همیشه سوژه های مختلف را تا حد امکان واضح نگه دارید.

ضبط بسیار پیشرفته

به طور قطع می توان گفت که قابلیت فیلم برداری این دوربین و همچنین قابلیت های عکاسی آن پیشرفته و مورد پسند کاربران است. تایم لپس Amcom نیز در خود دوربین است که البته با سرعت 30 فریم بر ثانیه و با فرمت MOV ضبط می کند.

یک نوع لرزشگیر دیجیتال روی این دوربین دیده می شود که به آن Movie Electronic IS می گویند و می تواند تا حد زیادی از میزان لرزش تصویر بکاهد و تصویری بسیار صاف و صاف ایجاد کند، درست مانند افکت تثبیت کننده در نرم افزارهای کامپیوتری مانند . افترافکت.

این تثبیت کننده می تواند لرزش دست را در 5 جهت (چپ و راست، بالا و پایین، رو به رو و همچنین پیچش) از بین ببرد. علاوه بر این موارد، جک میکروفون 3.5 میلی متری نیز بر روی این دوربین قرار داده شده است، بنابراین در صورت نیاز به فیلم برداری با میکروفون خارجی، می توانید از طریق این ورودی صدای واضح تری داشته باشید.

فیلمبرداری HDR

دوربین Canon EOS 77D Kit 18-135 میلی متری IS USM، مانند اکثر دوربین های ویدیویی مدرن، امکان استفاده از خروجی HDMI و ضبط تصاویر را در ضبط کننده های خارجی فراهم می کند. بنابراین برای دیدن و ثبت تصاویر با این دوربین DSLR پیشرفته بر روی تجهیزات متحرک مانند جرثقیل مشکلی نخواهید داشت.

علاوه بر این، اگر در محیطی با کنتراست بالا (مانند صحرا یا ساحل دریا زیر نور شدید خورشید) عکاسی می کنید، حالت عکاسی HDR در این دوربین به شما کمک می کند عکسی با رنگ های طبیعی و کنتراست مشابه آنچه که چشم انسان دارد، بگیرید. در واقع می بیند می بیند

در این حالت دوربین دو فیلم مجزا را با سرعت 30 فریم بر ثانیه (به صورت فریم های یکی از یکدیگر با سرعت 60 فریم) ضبط می کند. یکی از این تصاویر در نور معمولی و دیگری در نوری کمتر از حالت عادی قرار دارد و در نهایت با ترکیب آنها تصویری با محدوده نوری بسیار بیشتر از حالت عادی می گیرد.

امکانات ارتباطی پیشرفته

دوربین Canon EOS 77D Kit 18-135mm IS USM مجهز به انواع ابزارهای ارتباطی مدرن است. قابلیت های ارتباط بی سیم WiFi و NFC امکان ارتباط بین دوربین و گوشی های هوشمند و تبلت ها را فراهم می کند و با استفاده از نرم افزار اختصاصی کانن برای دوربین های DSLR می توانید تصاویر را انتقال داده و دوربین را از راه دور کنترل کنید.

این دوربین با وزن 540 گرم یک دوربین کامپکت برای عکاسی تمام روز محسوب می شود و برای عکاسی خیابانی و عکاسی از طبیعت در سفر پیشنهاد می شود.

همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد این دوربین می توانید ویدیوی آن را در قسمت فیلم مشاهده کنید.

اطلاعات لنز

لنز انعطاف پذیر و بهینه کانن EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM هم برای اهداف عکاسی و هم برای فیلمبرداری مناسب است. فاصله کانونی معادل این لنز Canon 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM پس از اعمال ضریب برش در دوربین های دیجیتال SLR APS-C به 28.8-216 میلی متر می رسد.

این لنز با ترکیب فناوری های NANO و USM دارای ویژگی های برجسته ای مانند موتور اولتراسونیک پرسرعت بهینه سازی شده برای اهداف عکاسی و همچنین یک موتور بی صدا و بی صدا برای تصویربرداری با کارایی بالا در تمامی شرایط فوکوس است که بهترین تصویر و فیلم را تضمین می کند. خروجی برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

کاربر همچنین می تواند هنگام عکاسی در حالت فوکوس خودکار برای هر عکس، به ویژگی فوکوس دستی دسترسی داشته باشد.

سیستم تمرکز و تثبیت

موتور فوکوس خودکار دو منظوره به کار رفته در این لنز عملکرد فوق العاده سریعی در سراسر محدوده زوم آن برای عکاسی از فاصله نزدیک تا دور دارد.

همانطور که گفته شد، این لنز هم برای عکاسی ثابت و هم برای فیلم برداری مناسب است، به همین دلیل است که سیستم تثبیت کننده تصویر Canon 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM تا 4 استاپ را جبران می کند تا عکس واضح تری در حین عکس برداری دستی ایجاد کند. علاوه بر این، ویژگی تثبیت تصویر پویا این لنز به کاهش لرزش دوربین در حین تصویربرداری کمک می کند.

علاوه بر این، این لنز با آداپتور زوم قدرت PZ-E1 سازگار است که می توان آن را به صورت جداگانه خریداری کرد. این آداپتور کنترل زوم بهتر و طبیعی تری را برای عکاس یا فیلمبردار فراهم می کند. با توجه به اینکه امروزه فیلمبرداری وارد عرصه کار بسیاری از عکاسان حرفه ای و آماتور شده است، داشتن لنز 18-135 میلی متری EF-S که دارای محدوده زوم مناسب از واید تا تله فوتو و سرعت فوکوس مناسب باشد ضروری به نظر می رسد. .

لنزهای Canon 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM

از نظر طراحی اپتیکال این لنز، یک عنصر خطای کروماتیک بسیار کم همراه با یک عنصر PMo غیرکروی بسیار متمایز به نظر می رسد. این عناصر تا حد زیادی انحرافات رنگی را در سراسر محدوده زوم این لنز کاهش می دهند. علاوه بر این، خطای کروی و اعوجاج تصویر را کاهش می دهند و عکس های واضح تر و واضح تری ثبت می کنند. بدنه این لنز Canon 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM نیز به زیبایی طراحی شده است.

پایه لنز کانن 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM فلزی است و کلیدهای انتخاب نوع فوکوس و لرزشگیر تصویر نیز در انتهای آن قرار گرفته است. یک حلقه مشکی همچنین قسمت های زوم و فوکوس لنز را از هم جدا می کند. و ظاهری ظریف و زیبا به این لنز می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 77D Kit 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM 77D EF-S 18-135 IS USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی کانن Canon EOS 77D Kit 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM 77D EF-S 18-135 IS USM"، کلیک کنید.