نقد و بررسی دوربین عکاسی چاپ فوری پولاروید Polaroid Snap Instant Print Digital Camera Red

نقد و بررسی تخصصی مشخصات دوربین عکاسی چاپ فوری پولاروید Polaroid Snap Instant Print Digital Camera Red

نقد و بررسی دوربین عکاسی چاپ فوری پولاروید Polaroid Snap Instant Print Digital Camera Red

مقدمه

دوربین های عکاسی هر روز پیچیده تر می شوند و از جمله آن ها می توان به دوربین های چاپ فوری اشاره کرد که با وجود محبوبیت کم تعدادی از کاربران خاص در دنیای عکاسی را هدف قرار می دهند. این دوربین ها ظاهری کودکانه دارند و بیشتر برای افراد مسن و کودکان قابل استفاده هستند. از این دوربین ها می توان برای ثبت خاطرات قدیمی و ایجاد فورا تصاویر با کیفیت بالا استفاده کرد. این مدل دوربین نیز در سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته است و با ظهور کاغذهای ZINK شاهد چاپ با سرعت بالا و عدم استفاده از چاپگر جوهرافشان هستیم.

در چنین شرایطی شاهد ماندگاری بالای کاغذهای ZINK هستیم و حتی تا سال ها برای شما ماندگاری دارند. البته کاغذ جوهر افشان از کیفیت بالاتری برخوردار است، اما دردسری که برای خرید اقلام مرتبط برای مصرف کنندگان ایجاد می کند باعث می شود این کاغذها در بین کاربران دوربین های فوری بسیار محبوب شود. دوربین های چاپ فوری طراحی بسیار جالب و رنگارنگی دارند و حالتی رویایی از عکاسی را برای علاقه مندان فراهم می کنند. با این دوربین می توانید بلافاصله خاطرات خود را روی کاغذ برگردانید و در گوشه اتاق خود قرار دهید.

این سبک از عکاسی را در دهه های قدیم دیده ایم، اما حالت سرگرم کننده و هیجان انگیزتری را در این دوربین ها شاهد هستیم. این دوربین ها معمولا از باتری های قابل شارژ استفاده می کنند، بنابراین در سفر لذت بیشتری از آنها خواهید برد. حتی می توانید آن را از طریق کابل USB شارژ کرده و دوباره از آن استفاده کنید. کاغذهای این دوربین ها را معمولاً باید خودتان خریداری و نگهداری کنید. حتی می توانید تصاویر را به صورت دیجیتالی روی کارت حافظه ذخیره کرده و به کامپیوتر یا لپ تاپ انتقال دهید. در اینجا نحوه انتقال تصاویر آورده شده است.

اگر چه می توان از چاپ عکس ها اجتناب کرد، اما دلیلی برای خرید یک دوربین فوری وجود ندارد. برندهای مختلف مانند فوجی فیلم، پولاروید، کداک و غیره. در این زمینه فعالیت می کنند و محصولات زیبا و ارزشمند خود را در اختیار علاقه مندان به چنین دوربین هایی قرار می دهند. بنابراین، با رقابت مناسب در بازار، می توانید هر ساله بهترین دوربین های چاپ فوری را داشته باشید.

شرکت سازنده

پولاروید یک شرکت آمریکایی است که بیشتر به خاطر تجهیزات عکاسی و دوربین های فوری معروف است. این برند در این زمینه از شهرت بالایی برخوردار است و همواره محصولات باکیفیت خود را برای علاقه مندان به این مدل از دوربین ها ارسال می کند. این شرکت در سال 1937 توسط Edwin H. Land تاسیس شد و تا سال 1978 بیش از 21 هزار نفر در آن مشغول به کار بودند. درآمد این شرکت در سال 1991 به 3 میلیارد دلار رسید و موفقیت آن در دنیای عکاسی غیرقابل انکار است.

این شرکت در سال 1380 ورشکست شد و تمامی دارایی های آن فروخته شد. پولاروید بازگشت و در سال 2008 اعلام کرد که فروش خود را دوباره آغاز خواهد کرد. در ماه می 2017، برند پولاروید توسط بزرگترین سهامدار این پروژه خریداری شد.

ارائه محصول

دوربین دیجیتال پرینت فوری Polaroid Snap عکاسی را برای شما لذت بخش می کند و هر روز می توانید خاطرات جالب خود را با آن ثبت کنید و بلافاصله یک نسخه چاپ شده از تصویر خود داشته باشید. تصاویر مورد نظر شما بر روی کاغذ 2*3 چاپ می شوند و می توانید یک نسخه دیجیتالی از آنها نیز داشته باشید. چاپ بدون حاشیه انجام شده و این دوربین از سنسور 10 مگاپیکسلی برای این منظور استفاده می کند. شما می توانید یک کپی دیجیتالی از تصویر خود را برای دوستان و آشنایان ایمیل کنید یا حتی یک چاپ بزرگتر از آنها بدون توجه به عملکرد دوربین داشته باشید. عکس واقعی بلافاصله پس از ثبت در اختیار شما قرار می گیرد و این روند به خودی خود بسیار هیجان انگیز است.

چیزی که پولاروید با این دوربین به شما ارائه می کند، ارائه محصولی است که بخشی از گذشته و مدرن امروز را ترکیب کرده و در قالب یک دوربین کوچک و جمع و جور به شما ارائه می دهد. ابعاد کوچک این دوربین عکاسی را ساده و هیجان انگیز کرده و بیشتر برای افراد میانسال و کودکان مناسب است. وزن این دوربین نیز سبک است و می توانید همیشه در ماجراجویی های خود آن را با خود حمل کنید. می توانید این دوربین را به مهمانی ها و عروسی های مختلف ببرید یا از حیاط خانه خود عکس بگیرید. این دوربین نیاز اساسی شما به ثبت خاطرات را به روش قدیمی برطرف می کند و در حین استفاده از آن هیچ مشکل فنی نخواهید داشت. یکی از ویژگی های فوق العاده ای که در Polaroid Snap Instant Print Digital Camera Red می بینیم این است که می توانید در هر شرایطی عکس بگیرید و مهم نیست در چه موقعیتی هستید. صفحه مخصوصی برای تنظیم قاب در اختیار شما قرار می گیرد و با دیدن پیش نمایش تصاویر می توانید قبل از چاپ از کیفیت عکس و عدم وجود خطا آگاه شوید. همچنین یک منظره یاب کوچک در بالای دوربین وجود دارد که وظیفه روشن کردن دوربین را نیز بر عهده دارد. این قابلیت پس از یک تا دو ثانیه در دسترس شما قرار می گیرد و می توانید با فشار دادن دکمه شاتر تصویر خود را چاپ کنید.

در بالای این دوربین و در سمت چپ دکمه ای وجود دارد که به شما امکان می دهد نحوه چاپ تصویر را در پالت های سیاه و سفید یا رنگ طبیعی انتخاب کنید. این پالت های رنگی قهوه ای هستند و حالتی نوستالژیک و خاطره انگیز را برای شما فراهم می کنند. دکمه دیگری در کنار آن وجود دارد که در کنار لوگوی پولاروید قابل مشاهده است. با این دکمه می توانید یک تایمر 10 ثانیه ای تنظیم کنید و با کمک سه پایه در قاب عکس قرار بگیرید. قابلیت راه اندازی سه پایه با این دوربین، ویژگی بارزی است که در هیچ دوربینی از این دسته قابل مشاهده نیست. این ها تنها ویژگی های مهمی هستند که می توانید روی دوربین دیجیتال چاپ فوری پولاروید اسنپ قرمز حساب کنید. این دوربین فلاش ندارد و یک لنز با فاصله کانونی ثابت محسوب می شود. بنابراین، شما باید عملیات مقیاس بندی را با استفاده از اصول اولیه انجام دهید.

اما یک چیز مهم در مورد این دوربین وجود دارد و آن Snap Polaroid است که جلوگیری از انتشار تصادفی شاتر و جلوگیری از چاپ تصاویر تصادفی است. به این ترتیب روکشی روی لنز قرار می گیرد و وسایل با ارزش شما هدر نمی رود. البته برای این کار باید یک به روز رسانی فوری سیستم انجام دهید و در صورت لزوم دستورالعمل های لازم را از وب سایت پولاروید بخوانید. اگر این محصول را خریداری کرده اید، هم اکنون می توانید این کار را انجام دهید.

این محصول از یک باتری قابل شارژ داخلی استفاده می کند که از طریق پورت micro USB در اختیار شما قرار می گیرد. به این ترتیب می توانید در سفر از این دوربین استفاده کنید و در سفر یک محصول قابل حمل داشته باشید. درپوش لنز مغناطیسی این لنز با یک بند مچی در داخل بدنه عرضه می شود. در این جعبه کاغذی وجود ندارد و برای اولین تجربه باید این کاغذها را جداگانه خریداری کنید.

کاغذ در پشت این دوربین قرار دارد و در بسته های ده تایی داخل دوربین قرار می گیرد. این حداکثر مقدار کاغذی است که می توان در پشت دوربین ذخیره کرد و می توانید آن را کاهش دهید. جنس کاغذ استفاده شده برای این دوربین ZINK بوده و بدون نیاز به جوهر کار می کند. این کاغذ از کریستال های فیروزه ای تشکیل شده و در رنگ های زرد و سرخابی نیز موجود است. کریستال ها در ابتدا بی رنگ هستند، اما در حین چاپ، حرارت موجود باعث فعال شدن کریستال ها و تبدیل آن ها به رنگ های مورد نظر می شود.

اگر به قیمت این بسته های کاغذی نگاه کنیم، اکنون 30 بسته ورق روی در بازار با قیمت حدود 15 دلار وجود دارد. این کاغذ تنها ماده مصرفی در این دوربین است، بنابراین نگران خرید کارتریج جوهر نخواهید بود. چاپ ها کاملا خشک و ضد لک خواهند بود. عدم وجود جوهر در این نوع کاغذ ویژگی بسیار مهمی است که هنگام استفاده از آن قدردان خواهید شد. دوربین های چاپ فوری پولاروید اورجینال و همچنین دوربین های چاپ فوری برند فوجی فیلم Instax هر بار که دکمه شاتر را فشار می دهید، به شما امکان چاپ تصویر را می دهند. این محصول دقیقاً به همین صورت عمل می کند، بنابراین اگر کاغذ در دوربین وجود داشته باشد و بتوانید از سوژه عکس بگیرید، عکس بدون مشکل چاپ می شود.

اگر عجله دارید و بنا به دلایلی نیازی به پرینت تصاویر تهیه شده ندارید، می توانید پشت این دوربین را باز کرده و اسناد را خارج کرده و سپس دوربین را خاموش کنید. این کار از اتلاف وقت جلوگیری می کند و می توانید عکس ها را به صورت دیجیتالی روی کارت حافظه ذخیره کنید. در این قسمت می توانید از کارت های حافظه 32 گیگابایتی استفاده کنید و در آینده از آنها برای چاپ های بزرگتر یا ارسال به دوستان و آشنایان استفاده کنید. می توانید از دوربین بدون کاغذ استفاده کنید. اگرچه قبلاً اشاره کردیم که چاپ تصاویر تنها دلیل خرید این دوربین است و اگر نیازی به چاپ ندارید، دوربین های بهتری با بودجه شما در بازار وجود دارد.

چاپ های برچسب کوچک در پشت دوربین بهترین کیفیت را ندارند و احتمالا شما را ناامید خواهند کرد. اگرچه این دوربین چاپ ساده ای را ارائه می دهد، اما مطمئنا کیفیت آنها قابل مقایسه با چاپ جوهرافشان سنتی نیست و البته قصد رقابت با آنها را نداریم. شما می توانید چاپ های این دوربین را برای چندین سال نگه دارید و کیفیت تصاویر افت نمی کند. البته نمی توان انتظار داشت که این کیفیت برای همیشه باقی بماند.

به طور کلی، این دوربین برای اهدافی که در نظر دارید بسیار مناسب است و یک دوربین چاپ فوری حرفه ای با اندازه نسبتا کوچک به حساب می آید. این دوربین می تواند عملکرد دوربین ثانویه را داشته باشد و ابزاری است که برای سرگرمی و ثبت خاطرات انتخابی عالی خواهد بود. این محصول از آن دسته محصولاتی است که احتمالاً در مقطعی از آن استفاده کرده و سپس برای مدت طولانی در کشو می نشینید. اگر منبع کاغذ خوبی ندارید، این الگوی استفاده بیشتر برای شما اتفاق می افتد. اگر می خواهید همیشه از این دوربین استفاده کنید، حتما باید مدارک لازم را تهیه کنید و از تصاویر چاپ شده برای تزئین خانه خود استفاده کنید. در چنین شرایطی، این دوربین قطعا ارزش سرمایه گذاری را دارد.

اگر ایده استفاده شده توسط پولاروید را دوست دارید، مطمئن باشید که مدل پلاس این دوربین نیز محصول ارزشمندی است که امکانات بیشتری برای شما خواهد داشت. این محصول دارای فلاش، صفحه نمایش لمسی و سیستم بی سیم داخلی می باشد. این دوربین جدید از سنسور 13 مگاپیکسلی جدید بهره می برد و قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند یا تبلت ها را خواهد داشت.

خلاصه

در طی این بررسی، می توانید متوجه شوید که دوربین دیجیتال پرینت فوری Polaroid Snap Red ویژگی های ساده اما ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید آن را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید. کیفیت تصاویر به لطف چاپ روی کاغذ ZINK بسیار خوب است و می توانید آن ها را تا سال ها نگه دارید. طراحی این محصول ساده و جذاب است و می توانید آن را در رنگ قرمز خریداری کنید. همانطور که انتظار می رفت می توانید باتری قابل شارژ این محصول را از طریق USB شارژ کنید و در سفر کار آسانی داشته باشید.

استفاده از این محصول هیجان شما را برای عکاسی افزایش می دهد و به خصوص اگر دوربین توسط افراد میانسال و کودک استفاده شود این هیجان و شادابی بیشتر می شود. این دوربین تمامی امکانات لازم برای افزایش ارزش خرید را دارد و می توانید به عنوان دوربینی مقرون به صرفه به آن نگاه کنید.

این دوربین همچنین از منظره یاب برای یافتن قاب عکس مناسب استفاده می کند تا عکس های چاپ شده را به دلیل کیفیت پایین گم نکنید. قبل از عکسبرداری، می توانید همه چیز را کنترل کنید و پیش نمایش دقیقی از آنچه دریافت خواهید کرد به شما نشان داده می شود. دوربین ها با باتری کار می کنند و قابلیت حمل و استفاده در تمام طول روز را فراهم می کنند. می توانید بدون نگرانی آن را با خود در سفر ببرید و این بار با دوربین پرینت سریع لحظات شیرین خود را ثبت کنید. دوربینی که نتیجه نهایی را روی یک تکه کاغذ به شما تحویل می دهد و این مورد حسی شیرین و جذاب خواهد داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی چاپ فوری پولاروید Polaroid Snap Instant Print Digital Camera Red" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی چاپ فوری پولاروید Polaroid Snap Instant Print Digital Camera Red"، کلیک کنید.