نقد و بررسی دوربین عکاسی چاپ سریع پولاروید Polaroid mint shoot+print Digital camera Blue

نقد و بررسی تخصصی مشخصات دوربین عکاسی چاپ سریع پولاروید Polaroid mint shoot+print Digital camera Blue

نقد و بررسی دوربین عکاسی چاپ سریع پولاروید Polaroid mint shoot+print Digital camera Blue

امروزه سلفی ها طرفداران زیادی دارند. همه ما دوست داریم وقتی خوش می گذرد یک سلبریتی را می بینیم یا در مکانی جدید هستیم عکس بگیریم تا خاطره آن لحظه همیشه با ما باشد. همه گوشی های موبایل دوربین های قدرتمندی دارند و می توانند نیازهای سلفی ما را برآورده کنند اما اگر بخواهیم آن لحظه ها فوراً چاپ شوند چه؟ Polaroid راه حلی برای این مشکل است و دوربین های چاپ فوری را راه اندازی کرده است.

نقاط قوت

  • طراحی کوچک جمع و جور و قابل حمل با بند مچی
  • قابلیت عکاسی در سه حالت رنگی امکان افزودن فریم به تصاویر
  • پشتیبانی از تایمر 10 ثانیه ای و آینه سلفی جلوی دوربین
  • استفاده از کاغذ ZINK یا Zero Ink و سازگار با محیط زیست
  • امکان استفاده از کارت حافظه MicroSD و ذخیره نسخه دیجیتالی تصاویر

نقاط ضعف

  • مقدار کمی کاغذ در بسته بندی محصول
  • هیچ کلیدی برای نشان دادن پایان مقاله وجود ندارد
  • امکان تغییر فوکوس یا فلاش به صورت دستی وجود ندارد
  • امکان چاپ تصاویر قبلی یا اتصال به تلفن همراه وجود ندارد

چیزهایی که دوست داشتیم

من شخصاً سلفی گرفتن را دوست ندارم. یعنی دوست ندارم هر روز سلفی بگیرم و در شبکه های اجتماعی آپلود کنم. با این حال زمانی که با دوستانم هستم و چیزهای جدیدی را تجربه می کنم سلفی می گیرم. همچنین زمانی که من بچه بودم چاپ عکس بسیار رایج بود بنابراین از معرفی دوربین های چاپ فوری استقبال می کنم.

چیز مورد علاقه من در مورد دوربین دیجیتالی Polaroid mint shoot+print Blue اندازه آن است. عرض این دوربین تقریباً به اندازه آیفون XS من است اما کمی کوتاهتر است. ضخامت آن به اندازه دو آیفون است که روی هم چیده شده اند. این بدان معناست که این دوربین فوری فقط به جیب پشتی من می رود و من می توانم هر جا که می روم آن را با خودم ببرم. یک بند پلاستیکی شفاف نیز به همراه این دوربین ارائه شده است. برای نصب این بند کافی است آن را در شکافی که برای این منظور در نظر گرفته شده است بلغزانید. به همین دلیل نصب آن بسیار آسان و بسیار قوی است.

قبل از ذخیره عکس باید مطمئن شوید که کاغذهای Zink در دوربین دیجیتال Polaroid mint shoot+print Blue قرار گرفته اند. انجام این کار بسیار آسان است. به سادگی پشت دوربین را از طریق قفل تعبیه شده باز کنید کاغذها را داخل دوربین قرار دهید و سپس درب محفظه را ببندید. انجام این کار بسیار آسان است و هر بسته فیلم دارای یک نمودار کالیبراسیون است که می توانید از آن برای یادآوری نحوه بارگذاری فیلم ها در دوربین استفاده کنید (نمودار کالیبراسیون همیشه در پایین است).

نکته جالب در مورد دوربین دیجیتال Polaroid mint shoot+print Blue این است که کاملاً قابل شارژ است و نیازی نیست نگران حمل باتری باشید. این دوربین با یک بار شارژ می تواند تا 40 عکس را چاپ کند و می توان گفت عمر باتری آن بسیار خوب است. برای روشن کردن دوربین کافی است دکمه پاور را برای چند ثانیه نگه دارید تا نشانگر پاور روشن شود.

به نظر من استفاده از دوربین دیجیتالی Polaroid mint shoot+print Blue به خصوص برای عکاسی سلفی نسبتا آسان است. از آنجایی که دوربین به صورت عمودی طراحی شده است نگه داشتن آن مانند در دست گرفتن گوشی هوشمند است بنابراین منحنی یادگیری زیادی وجود ندارد. آینه سلفی جلوی دوربین کوچک است اما می توانید خود را درون آن ببینید و عکس خود را بر اساس آن قاب کنید.

اگر نمی خواهید از این دوربین به صورت عمودی استفاده کنید مشکلی نیست. پنجره منظره یاب در پشت دوربین قرار دارد و دارای یک قاب شفاف است که می توانید از آن برای سازماندهی آنچه در دوربین می بینید و چاپ شده استفاده کنید.

با استفاده از دوربین دیجیتال Polaroid mint shoot+print Blue می توانید از سه حالت رنگی برای عکاسی استفاده کنید: رنگی سیاه و سفید و قهوه ای. برای تغییر این حالت باید کلید Mode را نگه دارید تا به ترتیب بین این سه حالت رنگ جابجا شوید. (هر بار که کلید Mode را فشار می دهید صدای بوق را می شنوید.) اگر می خواهید یک قاب کلاسیک پولاروید به عکس های خود اضافه کنید کلید Frame را نگه دارید تا زمانی که صدایی از دوربین بشنوید. با این کار در تمام عکس های خود همان قاب مربعی مانند دوربین های پولاروید قدیمی را خواهید داشت. این قاب زمانی که می خواهید روی عکس های خود یادداشت یا تاریخ بنویسید بسیار کاربردی است.

تایمر 10 ثانیه ای دوربین با فشار دادن یک کلید فعال یا غیرفعال می شود. وقتی تایمر فعال است 10 ثانیه پس از فشار دادن دکمه شاتر فرصت دارید تا ژست مناسب را بگیرید. حلقه چراغ های اطراف فلاش به شما می گوید چند ثانیه از شما باقی مانده است.

اگر قصد استفاده از Polaroid mint shoot+print Digital camera Blue را دارید این مشکل به صورت خودکار شناسایی می شود. به لطف سنسور نورسنجی فلاش LED به طور خودکار فعال می شود بنابراین دیگر نگران خراب شدن عکس های سلفی خود نباشید. از آنجایی که این دوربین دارای رزولوشن 16 مگاپیکسلی است کیفیت تصویر آن چندان بد نیست.

استفاده از کاغذ ZINK در این دوربین نیز نقطه قوت دیگری است. این بدان معناست که شما نگران تغییر جوهر یا تونر دوربین نباشید فقط باید مطمئن شوید که کاغذ ZINK داخل دوربین است. کاغذهای ZINK پشت چسب دارند و می توانید با برداشتن برچسب پشتی این عکس ها را در هر جایی که می خواهید بچسبانید.

این دوربین قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD را دارد که می توانید آن را در اسلات کناری دوربین قرار دهید. استفاده از کارت حافظه اختیاری است اما می توانید نسخه دیجیتالی عکس های خود را نیز ذخیره کنید. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که کاغذ دوربین شما تمام شود زیرا کپی های دیجیتال به طور خودکار ذخیره می شوند.

چیزهایی که دوست نداشتیم

چیزی که باعث می شود من عکاسی دیجیتال را دوست داشته باشم این است که می توانید هر تعداد عکس که می خواهید بگیرید زیرا فضای زیادی در اختیار شماست. با این حال با یک دوربین چاپ سریع مانند Polaroid Mint هر عکسی که چاپ می کنید برای شما هزینه دارد بنابراین باید بسیار مراقب عکس هایی که می گیرید باشید.

همچنین همراه داشتن دوربین تنها 5 عدد کاغذ ZINK از دیگر نقاط ضعف این محصول می باشد. به نظر من این مقدار خیلی کم است و بهتر بود حداقل 10 عدد کاغذ ZINK در بسته وجود داشت. همچنین دوربین به شما نمی گوید که چه مقدار کاغذ داخل آن است. با توجه به اینکه دوربین دارای چراغی برای روشن کردن آن است این یک ضعف بزرگ است.

من دوست دارم از این دوربین به عنوان یک دوربین دیجیتال استفاده کنم اما برای این منظور طراحی نشده است زیرا شما هیچ کنترلی بر روی فوکوس یا نوردهی ندارید و فلاش به طور خودکار بدون کنترل دستی روشن می شود.

بزرگترین مشکل من با این دوربین این است که شما فقط می توانید از آن برای چاپ عکس های جدید استفاده کنید. اگرچه می توانید بدون بارگذاری کاغذ از این دوربین از کارت حافظه استفاده کنید اما نمی توانید بعداً به عقب برگردید و عکس های گرفته شده را چاپ کنید. این گزینه حتی برای عکس های گرفته شده با دوربین دیجیتال آبی Polaroid mint shoot+print نیز موجود نیست.

اگر دوست دارید عکس های گرفته شده از تلفن همراه خود را چاپ کنید توصیه می کنیم از چاپگر جیبی Polaroid Zip یا Polaroid Mint استفاده کنید.

حرف آخر

اگر دوست دارید هر جا و هر زمان سلفی بگیرید و می خواهید عکس های ضبط شده را فورا چاپ کنید Polaroid mint shoot+print Digital camera Blue بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با این حال اگر به یک دوربین چاپ فوری نیاز دارید که بتواند جایگزین دوربین دیجیتال شما نیز شود این دوربین برای شما مناسب نیست. عدم اتصال به گوشی یکی از نقاط ضعف این گوشی برای من است زیرا فکر می کردم این محصول یک دوربین همه کاره است. علاوه بر این عدم امکان چاپ عکس های ذخیره شده و موجود بر روی کارت حافظه نیز از دیگر نقاط ضعف این دوربین است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی چاپ سریع پولاروید Polaroid mint shoot+print Digital camera Blue" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی چاپ سریع پولاروید Polaroid mint shoot+print Digital camera Blue"، کلیک کنید.