نقد و بررسی دوربین عکاسی پاناسونیک Panasonic Lumix DMC-FZ2500

نقد و بررسی تخصصی مشخصات

نقد و بررسی دوربین عکاسی پاناسونیک Panasonic Lumix DMC-FZ2500

دوربین عکاسی پاناسونیک Panasonic Lumix DMC-FZ2500

دوربین پاناسونیک Lumix DMC-FZ2500

دوربین پاناسونیک Lumix DMC-FZ2500 می تواند نیازهای یک کاربر معمولی را با تکاملی نسبت به مدل قبلی برطرف کند. دوربین پاناسونیک که مجهز به زوم قدرتمند و سنسور 1 اینچی است برای دستیابی به کیفیت حرفه ای و فیلمبرداری استاندارد 4K تکامل یافته است.

دوربین پاناسونیک Lumix DMC-FZ2500 با سنسور 1 اینچی 20.1 مگاپیکسلی CMOS و حساسیت بالا نسبت S/N (سیگنال به نویز) بهبود یافته است و حتی هنگام عکاسی با حساسیت ISO25600 تصاویری شفاف با کمترین نویز ارائه می دهد. این قابلیت به شما امکان می دهد در محیط های مختلف عکس های جذابی بگیرید.

لنز جدید LEICA DC VARIO-ELMARIT در پاناسونیک Lumix DMC-FZ2500 دارای دیافراگم F/2.8-4.5 است که حتی در تصاویر تله فوتو از تار شدن جلوگیری می کند و دارای زاویه دیدی است که از زاویه دید 24 میلی متری تا زوم اپتیکال 20 برابری در یک زاویه دید متغیر است. بدنه فشرده

این لنز از 16 عنصر و 11 گروه تشکیل شده است. این لنز با استانداردهای بسیار سخت LEICA برای MTF و کاهش سایه و شعله ور شدن محیط مطابقت دارد.

دوربین Panasonic Lumix DMC-FZ2500 به فیلترهای داخلی داخلی برای فیلمبرداری خلاقانه مجهز شده است و شما می توانید با حفظ سطح ثابت نوردهی با سرعت شاتر ثابت یا دیافراگم باز حتی در شرایط بسیار روشن فیلم ضبط کنید. برای ضبط تصاویر ثابت این حالت همچنین به شما اجازه می دهد تا افکت بوکه زیبا و عکاسی با سرعت شاتر پایین حتی در آسمان کاملاً صاف داشته باشید.

با حداقل فاصله کانونی 3 سانتی متر می توان عکس های ماکرو خوبی گرفت. با این دوربین می توانید از عکاسی ماکرو لذت ببرید تا جزئیات شگفت انگیز گل ها یا حشرات را نشان دهید.

دوربین پاناسونیک Lumix DMC-FZ2500 این قابلیت را دارد که از طریق کابل micro HDMI تصاویر را به نمایشگر خارجی ارسال کند. این عملکرد برای عکاسی حرفه ای که نیاز به بررسی دقیق تصاویر دارد مناسب است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی پاناسونیک Panasonic Lumix DMC-FZ2500" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی پاناسونیک Panasonic Lumix DMC-FZ2500"، کلیک کنید.