نقد و بررسی دوربین عکاسی سونی Sony DSC-W830 Digital Camera

نقد و بررسی تخصصی مشخصات دوربین عکاسی سونی Sony DSC-W830 Digital Camera

نقد و بررسی دوربین عکاسی سونی Sony DSC-W830 Digital Camera

دوربین سونی DSC-W830

دوربین های سری w سونی که در واقع جزو کامپکت های ارزان قیمت این شرکت هستند مدت هاست که جایگاه خود را در بازار دوربین تثبیت کرده اند. این دسته از دوربین های سونی که معمولا با حداقل امکانات همراه با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می شوند، دوربینی مناسب و کوچک هستند که می توانند انتخاب بسیار خوبی باشند.

W83 نیز در همین دسته قرار دارد و از سنسور 20 مگاپیکسلی Super HAD CCD در کنار لنز 224-25 میلی متری زایس با قابلیت زوم 8 برابر استفاده می کند.

دوربین عکاسی دیجیتال سایبرشات DSC-W830 سونی با ظاهری بسیار شیک و زیبا به راحتی در جیب جا می شود. اگر می خواهید حالت عکس را به دلخواه خود تغییر دهید، با فیلترهای زیبا و خلاقانه Cyber-shot DSC-W830 سونی می تواند این کار را انجام دهد.

دوربین دیجیتال W830 با سنسور CCD 20.1 مگاپیکسلی تصاویر واضحی را ثبت می کند. 20 مگاپیکسل به این معنی است که می توانید بدون نگرانی روی تصاویر خود زوم کنید و قسمت مورد نظر خود را بدون کاهش کیفیت تصویر برش دهید.

هرگز نگران لرزش دست در دوربین دیجیتال سونی DSC-W830 نباشید. لرزشگیر اپتیکال SteadyShot دوربین عکاسی دیجیتال W830 اثرات لرزش عمودی و افقی دوربین را جبران می کند. بنابراین نگران تار شدن حتی هنگام حرکت و زوم نباشید.

با قابلیت فیلم برداری HD این دوربین می توانید فیلم های بسیار واضحی ضبط کنید. علاوه بر این، لرزشگیر اپتیکال این دوربین لرزش تصویر را در هنگام فیلمبرداری به حداقل می رساند.

با حالت پانوراما دوربین W830 می توانید تا 360 درجه تصویر را پوشش دهید. با چرخاندن دوربین در جهت دلخواه، طبیعت و مناظر شهری را ثبت کنید. دوربین بقیه کارها را با سرعت بالا انجام می دهد و یک عکس تکی شگفت انگیز از این عکس های متوالی ایجاد می کند.

Sony Cyber-shot DSC-W830 از فلاش پیشرفته برای ثبت عکس های با وضوح بالا حتی در نور کم استفاده می کند.

جلوه های ویژه طراحی شده در دوربین دیجیتال W830 می تواند زمینه خلاقیت را فراهم کند. جلوه های ویژه مختلف به کاربر این امکان را می دهد که در حال و هوای عکس ها دخالت کند و آنها را به تصاویری خاص و چشم نواز تبدیل کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی سونی Sony DSC-W830 Digital Camera" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی سونی Sony DSC-W830 Digital Camera"، کلیک کنید.