نقد و بررسی دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-RX10 III

نقد و بررسی تخصصی مشخصات دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-RX10 III

نقد و بررسی دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-RX10 III

دوربین سونی DSC-RX10 III

Sony Cyber-shot DSC-RX10 III یک دوربین با زوم فوق العاده با لنز 24-600 میلی متر و سنسور 1 اینچی 20 مگاپیکسلی است. سنسور و پردازنده BIONZ X همانند دوربین های RX10 II و RX10 IV هستند و محدوده دینامیکی بسیار خوبی را ارائه می دهند. عملکرد خوب در حساسیت بالا و قابلیت فیلم برداری با وضوح 4K و سرعت های مختلف ضبط از دیگر ویژگی های این دوربین است.

سنسور دوربین سونی DSC-RX10 III

این سنسور دارای حافظه DRAM داخلی نیز می باشد که تعداد عکس های متوالی را قبل از پر شدن بافر افزایش می دهد و قابلیت فیلم برداری این سنسور را بهبود می بخشد. دوربین تبدیل می شود مانند مدل های قبلی، این دوربین نیز مجهز به سیستم تثبیت کننده برای بهبود تصویربرداری دستی است. علاوه بر این، حداکثر سرعت شاتر 1/32000 ثانیه و حالت شاتر ضد اعوجاج از ویژگی های قابل توجه این دوربین است.

عملکرد لنز

Sony Cyber-shot DSC-RX10 III در کنار سنسور و پردازنده، با لنز بسیار خوبی همراه است. لنز زایس Vario-Sonnar T با فاصله کانونی 24-600 میلی متر و گستره دیافراگم F/2.4-4 عملکرد عالی در دوربین فراهم می کند

طراحی این لنز شامل 5 عنصر نوری با پراکندگی رنگی بسیار کم، دو عنصر اپتیکال کروی و یک عنصر Super ED برای کنترل بهتر انحرافات رنگی است. ترکیب این عناصر باعث بهبود وضوح و وضوح لنز شده است. همچنین پوشش ضد انعکاس روی هر عنصر نوری باعث کاهش تابش خیره کننده و هاله می شود.

Sony DSC-RX10 III از لرزشگیر اپتیکال SteadyShot در داخل لنز استفاده می کند. در تست های انجام شده، عملکرد ضد لرزش 4.5 استاپ به دست آمد. این لنز دارای دیافراگم دایره ای با 9 تیغه است و بوکه خوبی تولید می کند. حداقل فاصله کانونی این لنز 3 سانتی متر است.

فیلمبرداری

در زمینه عکسبرداری، Sony DSC-RX10 III از قابلیت های قابل توجهی برخوردار است. این دوربین می تواند فیلم هایی با وضوح 4K ضبط کند و از کل سنسور بخواند و همچنین فیلم هایی با وضوح HD و سرعت 120 فریم بر ثانیه ضبط کند. در حالت اسلوموشن نیز می توانید تصاویر اسلوموشن (البته با زمان محدود) با نرخ های 240، 480 و 960 فریم ضبط کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-RX10 III" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-RX10 III"، کلیک کنید.