نقد و بررسی دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-RX10 II

نقد و بررسی تخصصی مشخصات دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-RX10 II

نقد و بررسی دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-RX10 II

دوربین Sony Cyber-shot DSC-RX10 II

دوربین سونی Cyber-shot DSC-RX10 II یک مدل بهبود یافته از مدل قبلی DSC-RX 10 است و از نظر بدنه آلیاژی منیزیم، طراحی با دو دکمه چرخشی و لنز سریع و شارپ 200-24 f/2.8 به اشتراک گذاشته شده است. آن را سنسور دوربین Sony Cyber-shot DSC-RX10 II دارای رزولوشن 20.2 مگاپیکسل، Exmor RS BSI CMOS و اندازه 1 اینچ است. طراحی این سنسور به گونه ای است که سونی مدعی است کیفیت تصاویر گرفته شده را بهبود می بخشد و به نظر می رسد همان سنسور استفاده شده در دوربین DSC-RX 100 IV باشد.

سنسور

این سنسور دارای حافظه DRAM داخلی نیز می باشد که تعداد عکس های متوالی را قبل از پر شدن بافر افزایش می دهد و قابلیت فیلم برداری این دوربین را بهبود می بخشد. دوربین Sony Cyber-shot DSC-RX10 II مانند مدل های قبلی مجهز به سیستم تثبیت کننده برای بهبود تصویربرداری دستی است. علاوه بر این، حداکثر سرعت شاتر 1/32000 ثانیه و حالت شاتر ضد اعوجاج از ویژگی های قابل توجه این دوربین است.

عملکرد

آماده استفاده دوربین Sony Cyber-shot DSC-RX10 II نسبتا سریع است و مانند مدل قبلی پس از 1.8 ثانیه آماده استفاده است. تاخیر قابل توجهی بین فشار دادن دکمه شاتر تا نیمه و عکسبرداری وجود ندارد. هنگامی که دوربین در حال ضبط روی کارت حافظه است، نمی توانید به منوها دسترسی داشته باشید یا تصاویر را مشاهده کنید، اما می توانید تنظیمات نوردهی را تغییر دهید یا به تصویربرداری ادامه دهید.

سونی گزینه جدیدی برای افزایش سرعت منوهای زوم دارد دوربین add در صورت انتخاب گزینه fast سرعت زوم از حداقل تا حداکثر فاصله کانونی حدود 2 ثانیه است و با گزینه عادی این تغییر 3 ثانیه طول می کشد.

Sony Cyber-shot DSC-RX10 II از لرزشگیر اپتیکال SteadyShot در داخل لنز استفاده می کند. در تست های انجام شده در فواصل کانونی 24 و 50 میلی متر، عملکرد ضد لرزش معادل 2 استاپ و در فاصله کانونی 300 میلی متر معادل 3 استاپ ثبت شد.

فیلمبرداری

در رابطه با با دوربین سونی عکس گرفت Cyber-shot DSC-RX10 II قابلیت های چشمگیری دارد. این دوربین می تواند فیلم هایی با وضوح 4K ضبط کند و از کل سنسور بخواند و همچنین فیلم هایی با وضوح HD و سرعت 120 فریم بر ثانیه ضبط کند. در حالت اسلوموشن نیز می توانید تصاویر اسلوموشن (البته با زمان محدود) با نرخ های 240، 480 و 960 فریم ضبط کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-RX10 II" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-RX10 II"، کلیک کنید.