نقد و بررسی دوربین بدون اینه فوجی Fujifilm X-T10 Mirrorless body

نقد و بررسی تخصصی مشخصات دوربین بدون اینه فوجی Fujifilm X-T10 Mirrorless body

نقد و بررسی دوربین بدون اینه فوجی Fujifilm X-T10 Mirrorless body

دوربین بدون آینه فوجی فیلم X-T10

دوربین بدون آینه فوجی فیلم X-T10 نسخه کوچکتر و سبکتر مدل X-T1 است. این دوربین دارای سنسور 16 مگاپیکسلی X-Trans CMOS است و پایه لنز آن X-mount است. یکی از ویژگی های متمایز این دوربین، سیستم فوکوس خودکار هیبریدی بهینه آن است که از 77 نقطه تشخیص فاز در لایه بالایی سنسور تشکیل شده است.

این سیستم فوکوس خودکار در ردیابی سوژه بسیار بهتر از سیستم تشخیص کنتراست است. Zone AF و سیستم Wide-Tracking این دوربین توانایی ردیابی سوژه را در حین حرکت در کادر تصویر فراهم می کند. بدنه این دوربین از آلیاژ منیزیم ساخته شده و دکمه های چرخشی برای تنظیم سرعت شاتر، دیافراگم و انتخاب حالت های عکاسی در صفحه بالایی دوربین تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به مانیتور قابل جابجایی 3 اینچی، منظره یاب الکترونیکی 2.36 میلیون نقطه، حداکثر سرعت شاتر 1/32000 ثانیه، قابلیت ضبط ویدیوهای Full HD 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه و اتصال Wi-Fi اشاره کرد. .

محدوده حساسیت دوربین بدون آینه فوجی فیلم X-T10 برای فرمت Jpeg از 100 تا 51000 و برای فرمت RAW از 200 تا 6400 قابل انتخاب است. اندازه سنسور این دوربین APS-C و دارای پردازنده EXR II است.

شرکت فوجی در طراحی این دوربین از رویکرد دوربین های کلاسیک آنالوگ استفاده کرده و دکمه های زیادی برای برنامه نویسی عملکردهای مختلف (7 دکمه) دارد.

سنت فوجی مبنی بر وفاداری به کیفیت تصویر آنالوگ در این دوربین حفظ شده و ویژگی محبوب شبیه ساز فیلم نیز در این دوربین دیده می شود. از نظر تاخیر نمایشگر منظره یاب، طبق ادعای فوجی (هنگام معرفی این دوربین)، این دوربین کمترین زمان تاخیر (5 میلی ثانیه) را دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون اینه فوجی Fujifilm X-T10 Mirrorless body" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون اینه فوجی Fujifilm X-T10 Mirrorless body"، کلیک کنید.