نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M6 kit 15-45mm

نقد و بررسی تخصصی مشخصات دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M6 kit 15-45mm

نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M6 kit 15-45mm

دوربین Canon EOS M6

با توجه به تصویری که از دوربین Canon EOS M6 دیدیم می توان گفت Canon EOS M6 تغییر ظاهری مهمی با مدل قبلی خود یعنی M5 دارد. دوربین های سری EOS M کانن که در نسل اول بدون منظره یاب چشمی طراحی شده بودند در EOS M5 مجهز به منظره یاب بودند و ظاهر آن ها شبیه یک دوربین DSLR کوچک بود. اما در واقع EOS M6 بیشتر شبیه اولین دوربین بدون آینه کانن است و حالا شاهد حذف منظره یاب از این مدل هستیم. البته این مدل همچنان از لنزهای مشابه مدل های قبلی بهره می برد و به احتمال زیاد به این زودی ها مدل قبلی یعنی M5 با Canon EOS M6 جایگزین نخواهد شد. پیش از این در سایت سایت ما «هرآنچه درباره EOS M5 باید بدانید» منتشر کرده بودیم.

در مورد مشخصات دوربین Canon EOS M6 باید گفت که دارای سنسور 24.2 مگاپیکسلی CMOS APS-C با تشخیص فاز می باشد. دوربین M6 قابلیت ضبط مداوم تصویر با سرعت 7 فریم در ثانیه را دارد که با AF Lock می توان این نرخ را تا 9 فریم در ثانیه افزایش داد. این دوربین مانند EOS 77D و EOS 800D از پردازنده قدرتمند DIGIC 7 کانن بهره می برد و محدوده حساسیت ISO آن 100 تا 25600 است.

متأسفانه هنوز در Canon EOS M6 قابلیت ضبط ویدیو با وضوح 4K را نمی بینیم و این دوربین تنها توانایی فیلم برداری Full HD را دارد. البته یکی از ویژگی های مهم فیلمبرداری آن تثبیت کننده تصویر دیجیتال است که می تواند لرزش بسیار کمتری در هنگام عکسبرداری ایجاد کند. خوشبختانه تمامی امکانات ارتباطی بی سیم مانند وای فای NFC و بلوتوث نیز در این دوربین دیده می شود.

Canon EOS M6 همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی 3 اینچی با قابلیت تغییر زاویه است و به عنوان یک دستگاه تاشو طراحی شده است. لنزهای سری EF-M با این دوربین سازگار هستند اما لنزهای معمولی Canon EF و Canon EF-S با آداپتور نیز قابل استفاده هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M6 kit 15-45mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M6 kit 15-45mm"، کلیک کنید.