نقد و بررسی دوربین بدون آینه فوجی Fujifilm X-Pro2 Digital Camera body

نقد و بررسی تخصصی مشخصات دوربین بدون آینه فوجی Fujifilm X-Pro2 Digital Camera body

نقد و بررسی دوربین بدون آینه فوجی Fujifilm X-Pro2 Digital Camera body

دوربین بدون آینه فوجی فیلم X-Pro2دوربین های بدون آینه فوجی جزو محبوب ترین دوربین های این دسته هستند. فوجی که چند سال پیش با دوربین X-Pro1 طرفداران زیادی پیدا کرد، حالا با مدل جایگزین Fujifilm X-Pro 2 عرضه می شود تا با ویژگی های جدید در این مدل، بازار طرفداران این دوربین ها را به خود جلب کند. Fujifilm X-Pro2 Mirrorless ظاهری شبیه به مدل قبلی دارد، اما از سنسور X-Trans CMOS III در اندازه APS-C استفاده می کند که دارای وضوح 24.3 مگاپیکسل است که توسط فوجی ساخته شده است. این سنسور دارای ناهماهنگی اختصاصی فوجی است که توانایی دستیابی به بالاترین سطح وضوح و دقت رنگ را برای این دوربین فراهم می کند. سنسور دوربین با وضوح بالا فوجی X-Pro 2 به همراه X-Processor Pro فوق العاده سریع به این دوربین اجازه می دهد تا با وضوح کامل با سرعت 8 فریم در ثانیه عکس بگیرد و علاوه بر آن حداکثر حساسیت ISO 51200 را نیز دارد. بدنه این دوربین از آلومینیوم ساخته شده و عایق بندی خوب آن باعث می شود در شرایط بد آب و هوایی بدون مشکل عکاسی کنید. برخلاف اکثر دوربین های بدون آینه موجود در بازار، دوربین فوجی X-Pro 2 دارای منظره یاب هیبریدی است که کاربر می تواند بسته به کاربرد آن را از الکترونیکی به اپتیکال تغییر دهد. این ویژگی که فوجی از قبل در دوربین های X100T و X100S استفاده می کند، به کاربر این امکان را می دهد که عملکردهای کنترلی را روی تصویر مانیتور ببیند یا با حذف آنها، از منظره یاب دوربین درست مانند دوربین آنالوگ استفاده کند.
اما برای کسانی که تمایلی به استفاده از منظره یاب دوربین ندارند، امکان استفاده از یک صفحه نمایش 3 اینچی بسیار باکیفیت با وضوح 1.62 میلیون نقطه وجود دارد که امکان دسترسی به رابط کاربری جدید فوجی را فراهم می کند. دوربین بدون آینه فوجی فیلم X-Pro2 از سیستم فوکوس 273 نقطه ای منحصر به فرد با قابلیت فوکوس در هر دو حالت تشخیص فاز و تشخیص کنتراست استفاده می کند که منطقه بزرگی از قاب تصویر را پوشش می دهد و با آن می توانید روی سوژه های متحرک فوکوس کنید. هر زمان محل قفل کردن تصویر این فوکوس به شما کمک می کند سرعت و دقت بالایی را در حین ضبط ویدیو تجربه کنید. دوربین بدون آینه Fujifilm X-Pro2 می تواند ویدیوهای Full HD 1080p و 60fps را با وضوح یکسان فیلمبرداری کند. 2 اسلات کارت حافظه در بدنه این دوربین تعبیه شده است که می توان از آنها به صورت متوالی یا به عنوان کارت حافظه پشتیبان برای عکسبرداری یا عکاسی استفاده کرد. دوربین Fujifilm X-Pro2 Mirrorless همچنین مجهز به وای فای داخلی است که امکان اشتراک گذاری بی سیم و انتقال عکس های ضبط شده به گوشی های هوشمند را فراهم می کند. همچنین می توانید دوربین را با گوشی هوشمند یا تبلت از راه دور کنترل کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه فوجی Fujifilm X-Pro2 Digital Camera body" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه فوجی Fujifilm X-Pro2 Digital Camera body"، کلیک کنید.