نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6000 Mirrorless Body

نقد و بررسی تخصصی مشخصات

نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6000 Mirrorless Body

دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6000 Mirrorless Body

دوربین بدون آینه سونی Alpha a6000

دوربین بدون آینه سونی Alpha a6000 دارای سنسور 24 مگاپیکسلی EXMOR CMOS و ابعاد APS-C است. این سنسور به همراه پردازنده BIONZ X می تواند تصاویری با کیفیت بالا در کل محدوده حساسیت بین ISO 100-25600 ثبت کند.

این دوربین همچنان می تواند ویدیوهایی با وضوح FULL HD با بازخوانی کامل پیکسل ضبط کند. دوربین بدون آینه سونی Alpha a6000 دارای سیستم فوکوس خودکار با 179 نقطه تشخیص فاز است که در سراسر سطح سنسور قرار دارند. سرعت عکاسی پیاپی این دوربین 11 فریم بر ثانیه با فوکوس خودکار مداوم و ردیابی نوردهی است.

دوربین بدون آینه سونی Alpha a6000

بدنه دوربین از آلیاژ منیزیم ساخته شده و در برابر نفوذ عوامل محیطی عایق است. این مدل نیز مانند سایر دوربین های سونی دارای سیستم ارتباطی WiFi می باشد.

به نظر می رسد سونی در طراحی دوربین بدون آینه سونی Alpha a6000 توجه ویژه ای به قابلیت های تصویربرداری خود داشته است. دارای امکاناتی مانند مانیتور با ابعاد نمایشگر 16:9 است. منظره یاب این دوربین دارای بزرگنمایی 0.7x می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6000 Mirrorless Body" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6000 Mirrorless Body"، کلیک کنید.