نسخه ویژه «مینیون ها» برای المپیک + فیلم

نسخه ویژه «مینیون ها» برای المپیک + فیلم

نسخه ای کوتاه و ویژه از انیمیشن «مینیون ها» در پخش تلویزیونی مراسم المپیک 2024 پاریس به روی آنتن رفت.

به گزارش اتاق زندگانی؛ شخصیت های مینیون ها از سری انیمیشن های «من نفرت انگیز» در مراسم افتتاحیه روز جمعه به صورت دیجیتالی ظاهر شدند و در حال اجرای صحنه ای در زیردریایی غوطه ور در رودخانه سن دیده شدند.

استودیو ایلومینیشن که تولیدکننده «مینیون ها» و «من نفرت انگیز» است بخشی از کمپانی بزرگ  «NBCUniversal» است که رویدادهای المپیک پاریس را به طور زنده پخش می کند.

سری انیمیشن های «من نفرت انگیز» با فیلمی به همین نام در سال 2010 آغاز شد که با سه دنباله  «من نفرت انگیز 2» (2013)؛ «من نفرت انگیز 3» (2017) و «من نفرت انگیز: 4» (2024) و دو پیش درآمد ذمینیون ها» (2015) و «مینیون ها: ظهور گرو» (2022) دنبال شد. این سری انیمیشن های مچنین شامل بسیاری از فیلم های کوتاه؛ یک برنامهٔ تلویزیونی ویژه؛ چندین بازی ویدیویی و یک جاذبهٔ پارک موضوعی است و با فروش بیش از 3٫7 میلیارد دلار در گیشه جهانی؛ پرفروش ترین سری فیلم های انیمیشن فیلم  و پانزدهمین سری فیلم پرفروش تمام دوران است.

پایان خبر اتاق زندگانی 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نسخه ویژه «مینیون ها» برای المپیک + فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر, فیلم و سریال، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نسخه ویژه «مینیون ها» برای المپیک + فیلم"، کلیک کنید.