نجات کارگر 37 ساله معلق در ارتفاع 14 متری توسط آتش نشانان کاشان

نجات کارگر 37 ساله معلق در ارتفاع 14 متری توسط آتش نشانان کاشان

نجات کارگر 37 ساله معلق در ارتفاع 14 متری توسط آتش نشانان کاشان

اتاق زندگانی/اصفهان سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: تماس شهروندان در شامگاه شنبه؛ سقوط یک کارگر و معلق ماندن در ارتفاع 14 متری را به سامانه 125 گزارش کرد.

روح الله فدایی در گفت وگو با اتاق زندگانی؛ اظهار کرد: کارگری 37 ساله که در ارتفاع مشغول به کار بود؛ پس از  سقوط از داربست؛ هرچند که با طناب خود را بسته بوده ولی به علت مصدومیت امکان پایین آمدن نداشته و معلق در ارتفاع مانده بود.

وی افزود: این حادثه در یکی ازکارخانجات شهرک صنعتی راوند به وقوع پیوست که پس از اطلاع؛ ماموران دو ایستگاه عملیاتی سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان؛ تصریح کرد: آتش نشانان با حضور در صحنه؛ اقدامات لازم را انجام داده و مصدوم را در شرایط ایمن پایین آورده و تحویل تیم عملیاتی اورژانس در محل دادند.

فدایی گفت: صاحبان صنایع و کارگران توجه داشته باشند که ایمنی مقدم بر هر کار و ضامن سلامتی بوده و قبل از انجام هر کاری؛ اقدامات ایمنی را رعایت کنند.

پایان خبر اتاق زندگانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نجات کارگر 37 ساله معلق در ارتفاع 14 متری توسط آتش نشانان کاشان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نجات کارگر 37 ساله معلق در ارتفاع 14 متری توسط آتش نشانان کاشان"، کلیک کنید.