مهم ترین نکات امنیتی خرید پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام اگه با احتیاط و آگاهی از نکات امنیتی انجام بشه می تونه فرصتی برای رشد سریع تر باشه. ولی همین خرید می تونه به اندازه ای ریسک داشته باشه که شاید به طور کامل پیج رو از دست بدین. همیشه اول تحقیق کنین بعد اقدام کنین و نکات امنیتی رو به طور کامل رعایت کنین تا بتونین از پیج خریداری شده به بهترین شکل استفاده کنین.

مهم ترین نکات امنیتی خرید پیج اینستاگرام

اگه می خواید یک پیج اینستاگرام بخرین بهتون میگم که احتیاط اولین و آخرین قانونه. تجربه های خودم و بقیه تو این زمینه نشون داده که خرید پیج اگه با دانش کافی و رعایت نکات امنیتی انجام نشه می تونه کلی دردسر درست کنه. از هک شدن بگیر تا از دست رفتن پول و وقت. اگر با رعایت تمام نکات همچنان نمی توانید اطمینان حاصل از خرید داشته باشید یک شرکت واسط تبلیغات اینستاگرامی می تواند کار خرید و فروش را برای شما انجام دهد تا هزینه ی شما به خطر نیفتد.

پس در ادامه می خوام از نکاتی که به نظرم خیلی مهمن و می تونن کمکتون کنن بگم.

چرا خرید پیج اینستاگرام می تونه خطرناک باشه؟

اول باید بدونین که هیچوقت نمیشه ۱۰۰٪ مطمئن بود که پیجی که می خرین بعدها مشکلی براتون پیش نمیاره. با اینکه فالوئرها و پست های پیج وسوسه انگیزه اما یه پیج با سابقه بد می تونه همه چی رو خراب کنه. برای همینه که همیشه توصیه می کنم اول همه جوانب رو بررسی کنین و عجله نکنین.

نکاتی که در خرید حساب اینستاگرام باید رعایت کنید؟

1. بررسی اعتبار پیج

یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام بدین چک کردن اعتبار پیج و فروشنده است. باید ببینین فروشنده چه مدت فعاله و آیا بقیه کاربران بهش اعتماد دارن یا نه. بهترین روش اینه که از طریق پیج های دیگه یا سایت های مرجع نظرسنجی های مربوط به اون فروشنده رو پیدا کنین.

2. بررسی فعالیت فالوئرها

از بین چند روش مهم یکی اینه که به فعالیت فالوئرها دقت کنین. اگه فالوئرها خیلی کم با پست ها تعامل دارن ممکنه فیک باشن. برای این کار توی چند پست آخر کامنتا رو نگاه کنین و ببینین تعداد لایک و کامنت ها با تعداد فالوئرها جور در میاد یا نه.

3. تغییر ایمیل و رمز عبور

بعد از خرید پیج حتماً اولین کاری که باید انجام بدین تغییر ایمیل و رمز عبور هست. این کار باعث میشه دسترسی فروشنده به پیج قطع بشه و فقط خودتون بتونین بهش دسترسی داشته باشین.

تغییر رمز و ایمیل بلافاصله بعد از خرید رمز و ایمیل رو عوض کنین.

بررسی اتصال به دستگاه ها از قسمت تنظیمات دستگاه هایی که به پیج وصل شدن رو بررسی و از اکانت خارج کنین.

4. اتصال اکانت به شماره تلفن جدید

شماره تلفن رو هم حتماً عوض کنین. شماره تلفن به عنوان یکی از راه های بازگشت اکانت عمل می کنه پس با شماره خودتون جایگزینش کنین تا مطمئن بشین فروشنده دیگه به پیج دسترسی نداره.

5. حذف ارتباط با فیس بوک

بعضی از پیج ها به فیس بوک متصل هستن. بعد از خرید مطمئن بشین که این ارتباط رو قطع یا به اکانت فیس بوک خودتون متصل کنین. این کار دسترسی غیرمجاز رو به حداقل می رسونه.

6. چک کردن IP های ورودی

از قسمت تنظیمات امنیتی اینستاگرام IP های ورودی رو چک کنین و اگه مشکوک به نظر رسیدن تمام دسترسی های غیرمعمول رو ببندین. این کار به شما کمک می کنه تا از امنیت پیج مطمئن باشین.

7. استفاده از تأیید دو مرحله ای

این گزینه همیشه باید فعال باشه. تأیید دو مرحله ای امنیت پیج رو به طرز قابل توجهی افزایش میده و هکرها رو ناامید می کنه. این کار زمان زیادی نمی بره اما تاثیرش خیلی زیاده.

تأیید دو مرحله ای با SMS امنیت بالاتر و دسترسی کمتر برای هکرها

استفاده از اپلیکیشن های احراز هویت امنیت بهتر نسبت به پیامک

8. تاریخچه پیج رو بررسی کنین

گاهی اوقات فروشنده ها ادعا می کنن که پیج هیچ مشکلی نداشته. ولی واقعیت چیز دیگه ایه. باید حتماً تاریخچه پیج رو از نظر تخلفات بررسی کنین. برای این کار می تونین از طریق گوگل یا ابزارهای آنالیز مختلف سابقه پیج رو چک کنین.

سوالات متداول کاربران

آیا میشه از امنیت پیج مطمئن شد؟

بله با رعایت نکات امنیتی مثل تغییر رمز ایمیل و شماره تماس و استفاده از تأیید دو مرحله ای میشه امنیت پیج رو به میزان قابل توجهی بالا برد.

آیا ممکنه بعد از خرید پیج به مشکلات قانونی بخورم؟

بله مخصوصاً اگه پیج به تخلفات قبلی مرتبط باشه. پس حتماً تاریخچه پیج رو بررسی کنین و از فروشنده هم درباره مشکلات قانونی احتمالی سوال کنین.

چطور می تونم مطمئن بشم که فروشنده دیگه به پیج دسترسی نداره؟

با تغییر رمز ایمیل شماره تماس و فعال کردن تأیید دو مرحله ای. همچنین از قسمت امنیتی اینستاگرام تمام دستگاه های متصل به اکانت رو هم حذف کنین.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مهم ترین نکات امنیتی خرید پیج اینستاگرام" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مهم ترین نکات امنیتی خرید پیج اینستاگرام"، کلیک کنید.