مقامات اسراییلی معترض در دفتر نتانیاهو خوابیدند!

گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین اتاق زندگانی؛ «ما حاضر نیستیم اینجا را ترک کنیم.. تا زمانی که نخست وزیر به طور واضح به ساکنان شهرک های ما بگوید که بازگشت میسر شده و خانه ها امن است»؛ این بخشی از گفت وگوی یکی از مقامات محلی اسراییلی با روزنامهدیعوت آحارانوت است.

مقامات اسراییلی معترض در دفتر نتانیاهو خوابیدند!

این اعتراض مقامات محلی در دفتر نخست وزیر تل آویو در حالی صورت گرفت که روز دوشنبه 6 فوریه رسانه های اسراییلی گزارش دادند شهرک نشینان نوار غزه نامه ای به وزیر دارایی اسراییل بزالل اسموتریچ ارسال و در آن بر عدم تمایل خود را برای بازگشت به این «منطقه جنگی» را تایید کرده اند.

مقامات اسراییلی معترض در دفتر نتانیاهو خوابیدند!

آژیرهای خطر در شهرک های اسراییلی قبل از حملات موشکی مقاومت

از جمله شهرک هایی که این نامه ها را ارسال کردند؛ «حانیتا؛ شومیرا؛ ناتوعا؛ زرعیت و شتولا» بودند. پیش از دیدار روسای شوراهای نوارغزه با رییس دفتر نخست وزیری؛ شهرک نشینان نامه های اعتراضی خود به اسموتریچ را ارسال کرده و در آن گفتند که «دولت اسراییل از 7 اکتبر تاکنون ما را رها کرده است».

از آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت اسلامی حماس علیه اشغالگران تاکنون که 123 روز از آن می گذرد؛ اسراییلی های ساکن شهرک های نوار غزه و مرزهای شمال فلسطین با لبنان؛ از ترس موشک باران و حملات رزمندگان مقاومت سکونت گاه های خود را ترک کرده اند. 

مقامات اسراییلی معترض در دفتر نتانیاهو خوابیدند!

آوارگان اسراییلی بعد از عملیات طوفان الاقصی به شهرک ها

طبق گزارش امروز رسانه های عبری؛ شهرک نشینان نوار غزه در پیام شان به مقامات دولتی همچنین خواستار «اجازه دادن به افرادی که مایل به طرح تخلیه شهرک ها تا پایان سال هستند» شدند. روسای شهرک های مرزی شمال نیز نامه ای به نتانیاهو و وزیر جنگ تل آویو یوآو گالانت ارسال کرده و در آن خواستار جلوگیری از کاهش نیروهای نظامی اسراییلی در آن مناطق شدند.

 

پایان پیام/








شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مقامات اسراییلی معترض در دفتر نتانیاهو خوابیدند!" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مقامات اسراییلی معترض در دفتر نتانیاهو خوابیدند!"، کلیک کنید.