معاون اجرایی رییس جمهور؛ مسیول اداره امور گزینش کشور شد

با حفظ سمت؛

معاون اجرایی رییس جمهور؛ مسیول اداره امور گزینش کشور شد

رییس جمهور با صدور حکمی مسیولیت اداره امور گزینش کشور را به معاون اجرایی رییس جمهور تفویض کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری اتاق زندگانی؛ مسعود پزشکیان در اجرای ماده (6) قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش مصوب 14 شهریور 1374 و قانون تسری آن به سایر وزارتخانه ها؛ سازمان ها؛ موسسات و شرکت های دولتی مصوب 9 اردیبهشت 1375 مجلس شورای اسلامی؛ با صدور حکمی مسیولیت اداره امور گزینش کشور را به محمدجعفر قایم پناه تفویض کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیمجناب آقای دکتر محمدجعفر قایم پناه

معاون محترم اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری

در اجرای ماده (6) قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش مصوب 14 شهریور 1374 و قانون تسری آن به سایر وزارتخانه ها؛ سازمان ها؛ موسسات و شرکت های دولتی مصوب 9 اردیبهشت 1375 مجلس شورای اسلامی؛ “مسیولیت اداره امور گزینش کشور” به جنابعالی تفویض می گردد.

با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع گزینش و با تاکید بر بند سوم سیاست های کلی نظام اداری مصوب 14 فروردین 1389 مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر «بهبود معیار ها و روزآمدی روش های گزینش منابع انسانی به منظور جذب نیروی انسانی توانمند؛ متعهد و شایسته و پرهیز از تنگ نظری ها و نگرش های سلیقه ای و غیرحرفه ای» به جهت اتقان امور؛ مقرر می دارد:

الف) در امور مهم از قبیل تعیین سیاست ها؛ خط مشی ها؛ تطبیق ضوابط با موازین شرعی؛ تفکیک؛ ادغام و انحلال هییت ها حسب مورد مشورت های لازم به عمل آید.

ب) اختیارات ماده (5) و تبصره (1) آن به جنابعالی محول می گردد.

ج) دبیرهییت عالی گزینش نیز در اجرای تبصره (2) ماده (5) نسبت به انجام امور مربوط؛ با نظارت و هماهنگی جنابعالی اقدام نماید.

توفیقات روزافزون جنابعالی و تمامی دست اندرکاران محترم امر گزینش کشور را در انجام شایسته وظایف محوله؛ تحقق آرمان های نظام اسلامی؛ اجرای سیاست های کلی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم «وفاق ملی» از درگاه خداوند متعال خواستارم.

مسعود پزشکیان

رییس جمهوری اسلامی ایران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معاون اجرایی رییس جمهور؛ مسیول اداره امور گزینش کشور شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معاون اجرایی رییس جمهور؛ مسیول اداره امور گزینش کشور شد"، کلیک کنید.