مصدومیت هر 5 سرنشین پراید در سانحه واژگونی جاده میامی به شاهرود

مصدومیت هر 5 سرنشین پراید در سانحه واژگونی جاده میامی به شاهرود

اتاق زندگانی/سمنان رییس جمعیت هلال احمر شهرستان میامی از مصدومیت هر پنج سرنشین یک پراید در سانحه واژگونی در جاده میامی به شاهرود خبر داد.

 حسین اسماعیلی 29 مردادماه از  واژگونی پراید در جاده میامی به شاهرود خبر داد و اظهار کرد: این سانحه در کیلومتر 12 جاده میامی به شاهرود رخ داده است.

وی تصریح کرد: ساعت 07:14 امروز؛ دوشنبه « 29 مرداد ماه1403»؛ گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در جاده میامی به شاهرود به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر سمنان اعلام شد.

 رییس جمعیت هلال احمر شهرستان میامی افزود: به محض دریافت گزارش؛ بلافاصله تیم امدادی پایگاه شهدای میامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه 5 مصدوم برجای گذاشت اضافه کرد: پس از انجام اقدامات اولیه توسط نجاتگران هلال احمر با همکاری عوامل اورژانس 115مصدومان به مرکز درمانی منتقل شدند.
پایان خبر اتاق زندگانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مصدومیت هر 5 سرنشین پراید در سانحه واژگونی جاده میامی به شاهرود" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مصدومیت هر 5 سرنشین پراید در سانحه واژگونی جاده میامی به شاهرود"، کلیک کنید.