علت واژگونی اتوبوس حامل زایران اربعین حسینی در یزد مشخص شد – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

علت واژگونی اتوبوس حامل زایران اربعین حسینی در یزد مشخص شد - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

سردار سید تیمور حسینی رییس پلیس راهور فراجا در گفت وگو با خبرنگار اتاق زندگانی درباره جزییات وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل زایران پاکستانی مدل 2019 در محور دهشیر به تفت استان یزد گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی؛ این حادثه در ساعات ساعت 21:48 شامگاه 30 مردادماه داده است؛ که متاسفانه بر اثر این حادثه دلخراش؛ 28 نفر از سرنشینان اتوبوس جانشان را از دست داده و 23 نفر دیگر مجروح شده اند.

وی گفت: بر اساس بررسی های اولیه کارشناسان پلیس راهور؛ نقص فنی در سیستم ترمز و شیب زیاد محور از عوامل اصلی وقوع این حادثه تلخ بوده است؛ بلافاصله پس از وقوع حادثه؛ نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شده و عملیات امداد و نجات مصدومان را آغاز کردند و مصدومان این حادثه به نزدیک ترین مراکز درمانی منتقل شده اند.

وی بیان داشت: کارشناسان پلیس راهور در محل حادثه حضور یافته و بررسی های دقیق تری در خصوص علت حادثه در حال انجام است.

سردار حسینی ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار؛ از تمامی رانندگان تقاضا کرد به نکات ایمنی از جمله رعایت سرعت مطمینه؛ توجه به علایم راهنمایی و رانندگی؛ نگهداری از وسیله نقلیه؛ استراحت کافی و استفاده از کمربند ایمنی توجه ویژه داشته باشند. همچنین پلیس راهور فراجا پیگیر موضوع بوده و اطلاعات تکمیلی در این خصوص متعاقباً اعلام خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "علت واژگونی اتوبوس حامل زایران اربعین حسینی در یزد مشخص شد – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "علت واژگونی اتوبوس حامل زایران اربعین حسینی در یزد مشخص شد – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.