عارف نرخ سود یارانه ای وام مسکن شهرهای ساحلی را ابلاغ کرد

مطابق این مصوبه دولت؛ بانک مرکزی موظف است با همکاری وزارت راه و شهرسازی و در راستای اجرای برنامه اقدام ملی مسکن در شهرهای ساحلی با تاکید بر ساماندهی حاشیه نشینی؛ اعطای تسهیلات با نرخ کمتر از نرخ تسهیلات مصوب برنامه اقدام ملی مسکن را از محل اعتبارات مصوب مربوط از مراجع ذی ربط پیگیری کند.

عارف نرخ سود یارانه ای وام مسکن شهرهای ساحلی را ابلاغ کرد

همچنین در راستای ارتقای معیشت معلمان شاغل در مناطق ساحلی و ماندگاری آنها در این مناطق؛ سازمان اداری و استخدامی موظف شد تا دستورالعمل ضرایب بدی آب و هوا را ظرف سه ماه اصلاح کند؛ این موضوع مشمول اعضای هیات علمی دانشگاه ها شده و وزارتین علوم و بهداشت مسیول پیگیری اجرای اقدامات مقتضی شده اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عارف نرخ سود یارانه ای وام مسکن شهرهای ساحلی را ابلاغ کرد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عارف نرخ سود یارانه ای وام مسکن شهرهای ساحلی را ابلاغ کرد"، کلیک کنید.