شرط اسراییل برای عقب نشینی از مرز نوار غزه با مصر

شرط اسراییل برای عقب نشینی از مرز نوار غزه با مصر

به گزارش اتاق زندگانی از اتاق زندگانی؛ «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه پس از دیدار با «برت مک گورگ» مقام کاخ سفید عنوان کرد نظامیان اسراییلی تنها در صورتی از مرز نوار غزه با مصر عقب نشینی می کنند که از قاچاق سلاح از مرزها جلوگیری شود.

گالانت گفت: «باید راه حلی برای توقف قاچاق و قطع مسیرهای عرضه سلاح به حماس پیدا کرد تا بدین شکل اجازه خروج ارتش اسراییل از گذرگاه رفح به عنوان بخشی از توافق برای آزادی اسرا داده شود.»

دیدار گالانت با برت مک گورک دیروز سه شنبه صورت گرفت و دو طرف در مورد طرح آزادی اسرای اسراییلی در ازای آتش بس در نوار غزه رایزنی کردند.

اوایل امروز چهارشنبه؛ گالانت در کنست مدعی شد: «دستاوردهای ارتش اسراییل در نوار غزه زیاد است؛ زیرا 60 درصد از نیروهای حماس کشتها زخمی شدند و 24 تیپ آن متلاشی شده است».

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شرط اسراییل برای عقب نشینی از مرز نوار غزه با مصر" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شرط اسراییل برای عقب نشینی از مرز نوار غزه با مصر"، کلیک کنید.