سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر به ایستگاه پایانی رسید

در تالار وحدت؛

سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر به ایستگاه پایانی رسید

سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر به ایستگاه پایانی رسید

قطار سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با معرفی برگزیدگان و تجلیل از پیشکسوتان به ایستگاه پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم  و فناوری انا؛ سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به دبیری رضا مهدوی امشب؛ بیست و هشتم بهمن ماه با حضور محمدمهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ حمیدرضا نوربخش؛ داود گنجه ای؛ کاظم نظری؛ سید محمد هاشمی؛ معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و امیرحسین سمیعی با اجرای محمدرضا شهیدی فرد در تالار وحدت برگزار شد.

فاضل جمشیدی؛ نادر مشایخی؛ هوشنگ جاوید مسیولان برپایی جشنواره رضا مهدوی؛ امیرحسین سمیعی؛ مدیر دفتر شعر وزارت فرهنگ؛ محمود سالاری؛ معاون هنری وزارت فرهنگ؛ محمد الهاری فومنی؛ مدیرعامل بنیاد رودکی و جمعی دیگر از هنرمندان و هنرمندان شرکت کننده در جشنواره در حوزه های مختلف از دیگر حاضران در این جلسه بودند.

برنامه با اجرای سرود ملی توسط ارکستر و سپس اجرای موسیقی متن فیلم سینمایی محمد رسول الله آغاز شد.

در این مراسم قرار است از سه هنرمند تجلیل و برگزیدگان جایزه باربد در عرصه های مختلف معرفی شوند.

این خبر در حال تکمیل است…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر به ایستگاه پایانی رسید" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی, فیلم و سریال، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر به ایستگاه پایانی رسید"، کلیک کنید.