سوختگی کارگر اصفهانی در پی انفجار تانکر سوخت

سوختگی کارگر اصفهانی در پی انفجار تانکر سوخت

اتاق زندگانی/اصفهان سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات شهرداری اصفهان از انفجار یک تانکر سوخت خبرداد و گفت: متاسفانه این انفجار منجر به سوختگی درجه دو جوشکاری شد که در تانکر مشغول کار بود. این کارگر 31 سال دارد و سر و دست و قسمت هایی از پای او دچار سوختگی شده است.

محمد شریعتی در ظهر یکشنبه (14 مردادماه) به خبرنگار اتاق زندگانی توضیح داد: امروز یک تانکر 2300 لیتری خالی از سوخت منفجر شد. این تانکر پیش تر مخزن نگهداری گاز بنزین بوده است. حادثه در ساعت 12:37 دقیقه به آتش نشانی گزارش شد و از دو ایستگاه 22 و 10  نیروها در محل حاضر شدند. مکان سانحهکی از کارگاه های صنعتی در شاپور جدید اصفهان است.

وی بیان کرد: علت حادثه بی احتیاطی صاحب تانکر در تخلیه سوخت است. سوخت باید طبق اصول و با رعایت نکات ایمنی تخلیه شود. این شخص 24 ساعت پس از واردکردن اسلیم به داخل تانکر و شست وشوی آن به جوشکاری اقدام می کند که سبب انفجار می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات شهرداری اصفهان افزود: به منظور جوشکاری تانکر یا انجام هرگونه فعالیت دیگر؛ مانند برشکاری مخزن ؛ باید اسلیم به صورت پیوسته و چندین ساعت به تانکر وارد و خارج کنند. این اقدام سبب می شود تا گاز بنزین یا گاز هر ماده سوختی کاملاً خارج و از حوادثی چون انفجار جلوگیری شود.  

پایان خبر اتاق زندگانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سوختگی کارگر اصفهانی در پی انفجار تانکر سوخت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سوختگی کارگر اصفهانی در پی انفجار تانکر سوخت"، کلیک کنید.