ساخت تصفیه خانه آب در بوستان ملت تهران – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

ساخت تصفیه خانه آب در بوستان ملت تهران - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی؛ حسین سیگارودی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 3 تهران اظهار داشت: به منظور پیشگیری از توسعه آلودگی های زیست محیطی؛ تصفیه خانه جنب دریاچه بوستان ملت ساخته می شود. تصفیه خانه بوستان ملت در مرحله اجرای فونداسیون و آرماتور بندی است و طبق پیش بینی ها و برنامه زمان بندی شده؛ این پروژه در نیمه دوم سال به بهره برداری خواهد رسید.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3 ابراز داشت: با راه اندازی این تصفیه خانه؛ یک سیستم تصفیه فیزیکی-شیمیایی با ظرفیتی حدود 40 متر مکعب در ساعت و حجم آبگیری 35000 متر مکعب به صورت شبانه روز آب دریاچه بازچرخانی و تصفیه می شود.

سیگارودی بیان داشت: دریاچه بوستان ملت با وسعت 15 هزار مترمربع و ظرفیت تقریبی 30 هزار مترمکعب آب؛ نقش موثری در تعدیل شرایط آب و هوایی و تبدیل این منطقه بهک بوستان فرامنطقه ای شاخص برای استفاده شهروندان تهرانی دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ساخت تصفیه خانه آب در بوستان ملت تهران – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ساخت تصفیه خانه آب در بوستان ملت تهران – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.