روشویی عمومی و کاربرد آن

 روشویی عمومی کاربرد آن در سازمان ها و ادارات

روشویی که در سرویس های بهداشتی عمومی مورد استفاده قرار می گیرد در واقع همان روشویی عمومی است. این محصول یکی از کاربردی ترین مدل های روشویی‌ بوده و فروش بسیار بالایی نسبت به محصولات دیگر دارد. مشتریان این محصول کارفرمایانی هستند که در کنار پروژه های خود نیاز به احداث یک سرویس بهداشتی عمومی دارند.

روشویی عمومی و کاربرد آن

به طور مثال می توان از این محصول فوق العاده کاربردی برای فروشگاه های بزرگ بیمارستان ها و… استفاده کرد. این را هم باید بدانید که شهرداری نیز یکی از مهم ترین خریداران این روشویی لاکچری به حساب می آید. برای این که دقیق تر با کاربردهای این روشویی لوکس آشنا شوید می توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

چه نوع محصولاتی روشویی های عمومی به حساب می آیند؟

سوالی که در همین ابتدا برای کاربران به وجود می آید این است که به چه نوع محصولاتی روشویی‌ عمومی‌ گفته می شود؟ اگر یک روشویی لوکس در ابعاد بزرگ ساخته شده و تعداد کاسه آن از 2 عدد بیشتر باشد به آن روشویی عمومی گفته می شود.

خرید روشویی عمومی برای منازل و دفاتر اداری کاربردی ندارد؛ زیرا تنها باید در سرویس های عمومی بزرگ مانند پارک ها و بیمارستان ها به کار برود. دسته بندی های گوناگونی برای این محصول می توان ذکر کرد که هر کدام شامل مدل های لوکس و ساده می شوند.

روشویی عمومی

کاربردهای روشویی عمومی

برای این که بتوانید دقیق تر با روشویی لوکس عمومی آشنا شوید باید کاربردهای آن را مورد ارزیابی قرار دهید. مطالعه کاربردهای این محصول باعث می شود تا به هنگام خرید آن دانش کاملی داشته باشید. کاربردهایی که برای این روشویی لاکچری وجود دارند به صورت زیر هستند:

مدارس دانشگاه ها و موسسات آموزشگاهی

کاربردی که می توان به عنوان مهم ترین مورد به آن اشاره کرد استفاده از روشویی لوکس عمومی در دانشگاه ها و مدارس است. مدارس و موسسات آموزشی محیط هایی هستند که تعداد زیادی دانش آموز در آن ها وجود دارد. به همین دلیل در سرویس بهداشتی عمومی این اماکن باید از یک روشویی بزرگ کمک بگیرید.

برای رفع نیاز در چنین شرایطی می توانید نسبت به خرید روشویی عمومی از تولیدکننده اقدام کنید. برندهای تولیدکننده مدل های متنوع با تعداد کاسه متفاوت به مشتریان ارائه می کنند. به همین دلیل محدودیتی در طول و تعداد کاسه ها نخواهید داشت.

ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی

مراکز دیگری که باید خرید روشویی عمومی برای آن ها انجام بگیرد ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی هستند. می توان گفت که ادارات دولتی از شلوغ ترین اماکن در سطح شهر به حساب می آیند. به دلیل مراجعه زیاد به این مراکز قطعا به سرویس بهداشتی بزرگ نیز نیاز خواهند داشت.

این امر باعث شده تا روشویی لوکس عمومی برای ادارات و سازمان ها از واجبات باشد. بهترین مدل این محصول برای ادارات مدل های ساده و سفید هستند که به صورت یکپارچه تولید شده اند. طول عمر این محصول به طوری است که هزینه تعمیر روی دوش اداره نمی گذارد.

پارک ها و بوستان های عمومی

اصلی ترین کاربردی که می توان برای خرید روشویی عمومی ذکر کرد خرید این محصول برای پارک ها است. همانطور که می دانید پارک ها محل سرگرمی و بازی کودکان هستند. همچنین بوستان ها محل عبور مردم نیز به شمار می روند. به همین دلیل شهرداری تصمیم گرفته تا سرویس های بهداشتی عمومی را در این اماکن احداث کند.

برای مجهز کردن این اماکن به یک سرویس مناسب باید روشویی لاکچری خوبی نیز به کار ببرند. خرید روشویی های عمومی کورین و یکپارچه بهترین آپشن برای این کار به حساب می آید. قیمت روشویی عمومی کورین مناسب بوده و به همین دلیل در شهرداری از محبوبیت زیادی برخوردار است.

بیمارستان و آزمایشگاه ها

خرید روشویی‌ عمومی‌ و استفاده از آن در بیمارستان ها و مراکز پزشکی یکی از کاربردهای اساسی است که باید در نظر داشته باشید.

مدیران این مراکز باید یک روشویی بزرگ با تعداد کاسه فراوان تهیه کنند. دلیل این امر مراجعه زیاد افراد به بیمارستان ها است.

در چنین شرایطی می توان گفت که بهترین جنس سنگ روشویی برای بیمارستان ها سنگ مصنوعی کورین خواهد بود؛ زیرا کورین در برابر مواد شیمیایی مقاوم بوده و کاملا آنتی باکتریال است.

مراکز تجاری و فروشگاه های بزرگ

بخش دیگری که باید به عنوان کاربرد روشویی لاکچری عمومی به شما معرفی کنیم مراکز تجاری و فروشگاه های بزرگ هستند. در پاساژ ها و مال ها معمولا سرویس های بهداشتی لوکس به کار می برند تا نظر مشتریان و مردم جلب شود.

رستوران و کافی شاپ

هر کسی که به کافی شاپ یا رستوران می رود همیشه قبل از میل کردن غذا یا نوشیدنی خود اقدام به شستن دست و صورت می کند. پس اگر شما صاحب رستوران یا کافی شاپ هستید باید به فکر خرید یک روشویی لوکس باشید. اینگونه دکوراسیون محیط سرویس بهداشتی بسیار جذاب و تاثیرگذار خواهد شد.

برندهای به روز مدل های لوکس و شیکی را به شما پیشنهاد می دهند. اغلب این مدل ها دارای بهترین قیمت روشویی عمومی بوده و شرایطی عالی برای صاحبان کسب و کار به حساب می آیند.

آرایشگاه ها و مراکز زیبایی

اما آخرین کاربردی که می خواهیم در این بخش برای خرید روشویی عمومی توضیح دهیم استفاده از آن در آرایشگاه ها و مراکز زیبایی است. این را می دانیم که مراکز زیبایی زنانه روزانه تعداد زیادی مشتری دارند. همچنین شست و شوی دست و صورت در این محیط از واجبات است.

برای این که سالن داران بتوانند محیطی لوکس برای مشتریان ایجاد کنند باید به تولیدکننده روشویی عمومی مراجعه کرده و لوکس ترین مدل را سفارش دهند. مدل هایی مانند روشویی لوکس یکپارچه کاسه ای و… انواع محصولاتی هستند که در این زمینه در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

روشویی عمومی

بررسی مدل های مختلف روشویی های عمومی

حال که به طور کامل با کاربردهای روشویی‌ لاکچری عمومی‌ آشنا شدیم بهتر است بدانیم که کدام یک از مدل های این محصول برای ما مناسب هستند. باید قبل از خرید روشویی عمومی تمام این مدل ها را بشناسید. انواع مدل های روشویی لوکس عمومی به صورت زیر هستند:

کاسه ای

روشویی های عمومی کاسه ای را می توان از مدل های پرفروش دانست. در واقع مدل های کاسه ای به عنوان روشویی لاکچری نیز شناخته می شوند. ‌در این مدل سنگ و کاسه به صورت جدا از هم تولید شده و سپس روی هم قرار می گیرند.

در‌ صورتی که متریال روشویی از جنس کورین باشد تولیدکننده روشویی عمومی قادر است به راحتی درز میان پیشخوان و کاسه را بپوشاند. اینگونه جرم کمتری روی پیشخوان جمع شده و زیبایی منحصر به فردی به آن می بخشد.

روشویی عمومی یکپارچه

به هنگام خرید روشویی عمومی از تولیدکننده بهتر است با روشویی های یکپارچه نیز آشنا باشید. همانطور که از نام این محصول مشخص است روشویی به طور کاملا یکپارچه بوده و درزی روی آن وجود ندارد. بدین معنا که بخش های مختلف کاسه و سنگ پیشخوان به طور کامل به هم متصل هستند.

قیمت روشویی عمومی یکپارچه نسبت به مدل های معمولی کمی بیشتر است؛ اما باید در نظر داشت که ارزش خرید آن بسیار بالاتر بوده و بیشتر عمر خواهد کرد. می توانید از برندهایی مانند پابلت بهترین روشویی لوکس یکپارچه را سفارش دهید. در بخش های بعدی شما را بیشتر با پابلت آشنا می کنیم.

پایه دار

با مراجعه به تولیدکننده روشویی عمومی می توانید مدل پایه دار از این محصول را نیز مورد بررسی قرار دهید. روشویی های پایه دار محصولاتی هستند که به جای نصب روی دیوار روی پایه های خود سوار می شوند. این پایه ها اغلب فلزی بوده و قادر به تحمل وزن بالا هستند.

روشویی های لاکچری پایه دار معمولا فضای بیشتری نسبت به محصولات دیواری اشغال می کنند. به همین دلیل پیشنهاد می شود فقط برای محیط های بزرگ از این محصولات بهره ببرید. مزیت مدل های پایه دار این است که قابلیت جابجایی داشته و می توانید به راحتی آن ها را حرکت دهید.

ایستاده

روشویی‌ های دیگری که می توان برای سرویس های بهداشتی عمومی‌ به کاربرد مدل های ایستاده هستند. روشویی لوکس ایستاده محصولی است که به جای نصب روی دیوار یک پایه از جنس خودش دارد. بدین معنا که روشویی از قسمت کاسه تا انتها ادامه داشته و به صورت یکپارچه است.

این ویژگی باعث شده تا وزن این محصول کمی سنگین شده و جابجایی سخت تر باشد. برای خرید روشویی‌ عمومی‌ ایستاده مدل هایی وجود دارند که چند روشویی به صورت ایستاده کنار هم بوده و توسط یک صفحه سنگ به هم متصل شده اند.

صفحه ای

یکی از جذاب ترین مدل های مدرن روشویی لاکچری عمومی مدل صفحه ای نام دارد. قیمت روشویی عمومی صفحه ای کمی گران است؛ زیرا این مدل بسیار شیک بوده و با بهره گیری از یک صفحه سنگ بزرگ و قطور ساخته می شود.

معمولا کاسه با سنگ پیشخوان به صورت یکپارچه بوده و درزی میان آن ها نیست. می توانید برای سرویس های بهداشتی عمومی بزرگ و لاکچری که محدودیت فضا دارید از این محصول فوق العاده بهره ببرید. روشویی صفحه ای با استفاده از سنگ های کورین و سرامیک ساخته می شود.

T شکل

اما آخرین محصولی که می خواهیم در این مطلب به جهت آشنایی با روشویی‌ های عمومی‌ به شما معرفی کنیم روشویی T شکل است. طراحی این مدل بسیار خاص بوده و امروزه در میان پرفروش ترین محصولات این زمینه قرار می گیرد.

قسمت بالایی این محصول دارای یک صفحه سنگ بزرگ و قطور است که کاسه ها روی آن اجرا شده اند. از طرف دیگر پایه ای بزرگ از جنس پی وی سی یا سنگ برای این روشویی ساخته شده و در قسمت وسط قرار می گیرد. این مدل معمولا 3 کاسه ای بوده و برای سرویس های بهداشتی کوچک تر مناسب است.

آشنایی با بهترین برندهای تولیدکننده روشویی عمومی

باید قبل از خرید روشویی عمومی با بهترین برندهایی که در این زمینه فعالیت می کنند آشنا باشید. اینگونه راحت تر قادر به خرید یک روشویی لوکس برای سرویس بهداشتی عمومی خواهید بود. یکی از برندهای مشهوری که مشتریان زیادی در این حوزه دارد برند پابلت است.

پابلت یک تولیدکننده روشویی عمومی بزرگ است که سال های سال در این زمینه فعالیت می کند. وجود مدل های متنوع در سبد محصولات آن باعث شده تا رضایت مشتریان افزایش یابد. لوکس بودن کابینت ها باکیفیت بودن سنگ کانتر و… از مزایای مهمی است که ارزش قیمت روشویی عمومی پابلت را بیشتر می کند.

خرید روشویی عمومی از تولیدکننده

روش های متفاوتی برای خرید روشویی عمومی وجود دارد؛ اما بهترین و کم هزینه ترین آن ها خرید مستقیم از تولیدکننده است. همانطور که در قسمت قبل دیدید برندهای زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. شما می توانید با مراجعه به تولیدی این برندها کمترین قیمت روشویی عمومی را پیدا کنید.

روشویی عمومی یکپارچه

برند تولیدکننده روشویی عمومی می تواند به طور مستقیم مدل های متنوع را در اختیار شما قرار داده و بسته به فضا بهترین مدل ها را نیز پیشنهاد دهد. این امر شامل شخصی سازی طول روشویی نیز می شود.

جمع بندی چگونگی خرید روشویی عمومی

می توان به جرئت گفت که روشویی‌ های عمومی‌ یکی از پر استفاده ترین محصولاتی هستند که در زمینه لوازم دکوراتیو و بهداشتی وجود دارند. شما این قابلیت را دارید تا بهترین قیمت روشویی عمومی را با مراجعه به تولیدکننده این محصولات پیدا کنید.

همچنین این را هم در نظر داشته باشید که کاربردهای فراوانی برای آن ها وجود دارد. به طور مثال با خرید این روشویی های لوکس می توانید از آن ها در مدارس مساجد فروشگاه ها بیمارستان ها و… بهره ببرید. با نکاتی که در این مطلب گفتیم قادر به خرید مدلی مناسب از این محصولات خواهید بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روشویی عمومی و کاربرد آن" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روشویی عمومی و کاربرد آن"، کلیک کنید.